Той - це білий чи коричневий? Бо до недавна всі говорили про коричневий, шукав довго, купив два на шротах (один по роз’єму не підійшов), але ще не ставив. І якщо це білий - то, будь-ласка, закиньте його фотку.
Зараз змінилось маркування по кольорах( це я про замінники) зніми свій подивись який тиск і тоді підбирай, мав схожу ситуацію. Верхній датчик 0,15..0,45 бар був в оригіналі чорний(ну або коричневий точно важко сказати колір), в оригіналі вже не випускається, а замінник 0,15...0,35 бар йде вже синього кольору.
теж в магазині по каталогу замінників показало синій, а на машині чорний. прийшлось перед магазином відкрутити і звіряти параметри зазначені на самому датчику ( чорний 0,15..0,45 синій 0,15...0,35 ) поставив синій
На мому моторі верхній коричневий 0,3+-0,15 бар. а нижній білий 1,8 бар.Мотор 1,8 GX. доречі все закінчилось заміною цих двох датчиків і масляного фільтра.
Всім привіт, Найшов підходящу тему, щоб не створювати нову. В мене так само виникла данна проблемка, загоряється лампочка масла. Вже і масло міняв, спершу перестало, а потім знов почала( але за містом). Їздив міряти тиск масла, по факту тиск масла падає при нагріванні мотора. Хлопці підскажіть, що це може бути...?? Наперед вдячний.
Загоряється лампочка коли їду по трасі, тиск масла нажаль не знаю, тиск масла міряли коли розігрівся мотор, але б хотів повторно провести данну процедуру, бо вже замучився з машинкою...
Варіанти є 4: - несправний датчик тиску 1,8 Bar - масло втратило свої властивості та стало рідке - Несправний масляний насос - забитий масляний фільтр або якийсь з каналів
нажаль цього я не пам"ятаю, знаю тільки що коли машина нагріта(добряче) тоді падає тиск. Майтер казав, що можливо це масляний насос.
А може бути проблема, що вкладиші колінвалу не тримають тиск? Бо масло і фільтр міняв, тиск масла на прогрітій але не врусі машині майже 3, а при тривалій їзді по трасі на певних обертах спрацьовує зумер і лампочка загарається.
Мого Гольфа теж не обминула дана несправність. Читав форуми, але до кінця не знайшов відповіді на своє запитання. Двигун 1,3МН, загорілася лампочка тиску масла і працює зумер, рівень масла і тиск (перевірили механічним датчиком) впорядку. Який саме датчик замінити? В мене два розміщені на задній частині головки, обидва чорні. Лівий розрахований на тиск 1,2-1,6, правий не памятаю. Як правильно має бути з датчиками (кольори,тиск)? Як визначити, який не справний і чи можна його якось "здурити", щоб не жужав до заміни. Дякую.
Значить то вже хтось колхозив. Колір датчика повязаний з тиском на який цей датчик зроблений. Тобто датчики мають бути різних кольорів. Викручуй і читай на самих датчиках на який тиск вони розраховані.... А може просто вони брудні - і виглядають одного кольору)))))