Пропоную власникам Scirocco з К Джетроніком створити складчину для покупок форсунок. Діагностика трьох клубних Scirocco (Роман з Левандівки, Франко, Роман-Чефіс) показала що в двох (Роман і Франко) точно форсунки погані. В Чефіса ще не провіряв але є підозра що там також не в порядку. Номер форсунок 434 502 026. Форсунки що йдуть на двигуни 9А ААД і інші КЕ Джетроніки і Мотроніки не підходять до Scirocco там інакший діаметр вхідного оттвору і якщо їх ставити то треба міняти паливопроводи. Думаю що у всіх власників Scirocco проблема з форсунками, якщо не зараз то в процесі експлуатації виникне. Дослідження цих трьох Scirocco показало що там стоять рідні, ще ніким не міняні форсунки, а термін служби фосунок 100-150 тис км. в залежності від якості бензини. Головне питання - питання ціни.На сьогодні ціна форсунок 032, 043 (останні три цифри) у Львові десь в районі 60 дол. за штуку. Думаю 026 будуть не дешевші. Минулого року мені з польші привозили 032 форсунки по 45 дол за штуку. якщо добре пошукати і взяти гуртом 10-15 штук то ціна би була 35- 40 дол. Тому і пропоную створити складчину. Гуртом точно буде дешевше Є інформація що Роман -Чефіс 10.07 збирається до родини в польші ... можна б було йому доручити провести розвідку що де і як.....
Форсунка 043 йде тільки на JH,DX форсунка 045 йде на KR, PL та JH Франку на DX йде 023, 043, 045 Тому краще замовляти 045 по 37Є=45$, можу по такій ціні замовити.
В 043 і 045 сідло клапанка уплотнюється резиновим кільцем і вони комплектувались в основному на 9А. 045 комплектувались на мерседеси - там нижчий системний тиск. В них термін служби в два рази коротьший. Я не рекомендую нікому їх ставити. В 026 і 032 клапанок іде метал на метал - вони якісніші і довговічніші. Зараз уже не має значення які фосунки ставились з заводу. Головний параметр величина тиску відкриття закриття форсунки, кут розпилу і вхідний діаметр. На KR з заводу іде 026 - буквально вчора розбирав....... 045 то вже замінник.
Давно мене тут не було, всім привіт, тема актуальна. Але... Я купував на свого корча 2 комплекти нових форсунок (буду в гаражі - точно гляну номери). Одні мерсовські (жовтого кольору, типу латунні, без ковпачків пневморозпилу), другі для КРа, сірі, з ковпачками. І одні і другі - Бош, купувались нові в упаковці через магазин. І ті і інші фігово розпилюють на ХХ і низьких обертах, після 2ї половини ходу напорного диска конус нормальний, але в мене і на старих форсунках так було. Саме цікаве - з комплекту оригінальних форсунок для мого мотору, які я купив нові, одна форсунка через тисяч 5 здохла, розпилу нормального немає взагалі, якісь косі струї замість конуса. (бензиновий фільтр, штуцер з сіткою на дозаторі міняються-миються шо 10 тис). Мерседесовські ше дихають, але працюють теж погано (капають, конус не чіткий, номально працюють тільки на високих обертах). Одним словом і ті і 2гі нові форсунки подохли в межах 10 тис пробігу після їх установки. Зараз їжджу з оригінальними б/у, назбирав комплект більш-менш живих, хоча теж далеких від ідеалу. До чого це я... До того, що нові форсунки бошовські - гавно. Є імовірність заводського браку зразу і швидкого здихання від нашої бєнзи. Тому міняти є зміст якшо рідним форсункам повний капєц (не тримають залишковий тиск, відкриваються на різному тиску, пропускають різну кількість бєнзи), якшо ж вони ше більш-менш однаково працюють, заміна їх на нові особливого ефекту не дасть. Я свій жетронік відстроїв як годинник, форсунки міняв на нові тільки для того, шоб добитись ідеального ХХ і низів, і куй там. Не добився. Короче питання форсунок і для мене відкрите, але рішення поки що я не бачу.
Всі форсунки перед установкою провіряються. Один раз тілько попалася що погана... то з 032.... Було цікаво подивитись на твої форсунки...бо справжній Бош ніколи не робив інакші як мишиного кольору...ні на мерседес ні на БМВ ні на фольсвагена.... Можливо ти на підробку попав... як не дивно почали підробляти... Недавно попали мені в руки форсунки 032 але на корпусі всі назви випалені елекрометодом а в назві Germany була допущена помилка...то я навіть їх не пробував а зразу на повернення... Всі форсунки що я міняв вже по 30-40 тис точно відїздили.... і далі купи тримаються.
Абсолютно підтверджую слова Маріка - ідентична ситуйовина, більше 5-6 тисяч не їздять, г повне. Щодо підробок - замовляв в "Євромоторі", казали що форсунки з Німеччини. Тепер жалію, що свої старі пороздавав.
Без проблем покажу, я купував нові як сірого так і латунного кольору, і впевнений що ні ті ні інші не підробка, а здохли однаково швидко. От зараз реально маю проблему з форсунками і незнаю шо робить...