Гольф 2 дизель не заводиться, підкажіть новачку

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем sch, 15 кві 2013.

  1. sch

    sch Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 CL Diesel
    Доброго дня, шановні учасники клубу!

    Ситуація на сьогодні: гольф 2 (дизель) не заводиться, хоча стартер крутить, однак навіть "не хапає". Причому - при вході на насос є прозорий паливний шланг і він "пустий". Сьогодні замінив паливний фільтр, однак, всеодно солярка до насоса не доходить. Також раніше були проблеми зі свічками - не відразу заводилась машина навіть у "теплий час", однак, хоча би "хапала".

    Передісторія: в один теплий жовтневий день припаркував машину, а через тиждень - в листопаді - вже була низька температура, легкий сніг, солярка літня з ОККО - акамулятор виявися розрядженим (ледь крутив) і машина не завелася після неодноразової спроби. Після того намагався завести і в теплішу погоду, навіть штовхаючи - безрезультатно.

    Питання: накрився насос високого тиску? чи просто забився "запарафіненою соляркою"? що з цим робити? до кого звернутися?
     
    Останнє редагування: 15 кві 2013
  2. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    Попробуй прокачати систему. випустити повітря із шлангу. то треба робити насосом ручної підкачки. качай аж поки соляра не зявиться у паливному фільтрі у достатній кількості. Потім може треба буде помічника. ти крутиш стартером а він качає в цей момент помпою. бо повітря може стояти між насосом і форсунками. і тре ТНВД помогти повітря вигнати таким чином. ну а після того як буде час перевірити всі шланги чи немає підсосу повітря.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. sch

    sch Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 CL Diesel
    щось подібне я робив дідвським способом (ротом), а потім під́єднував "прозорий" шланг і фіксував його хомутом.

    і можна ще зовсім "новачківське питання" - де, власне, на дизелі ця ручна помпа?

    Щодо допомоги ТНВД зрозумів. Спробую. Як тільки знатиму, де ж та помпа...:blush:
     
  4. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    ну може і немає. то як в кого. хто поставив той і має). може бути частиною ТНВД (бачив на мерсі 190) а може і окремо(рено шафран). фільтр може мати таку помпу зверху (така чорна кнопка велика(шафран, КІА)). Має бути десь на шлангу що йде від баку до насосу ТНВД,
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Знімаєш шланг подачі солярки на першу форсунку і крутиш стартером, поки не почне "бігти" соляра. Бажано залити соляру в бак :blush:, та мати хороший акумулятор.:hi:
    Обовязково перевірити на наявність підключення дротів до ТНВД, бо якщо вони не під'єднані, то будеш крутити стартером до "посивіння". А також перевірити реле свічок накалу.
     
    Останнє редагування: 15 кві 2013
  6. Smak

    Smak Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1986
    Клубна карта:
    000420
    На Гольф 2 штатно немає насоса підкачки....:sad:
    Не шланг, там трубка високого тиску, відкрутити гайку на самій форсунці і крутити стартером поки не появиться солярка під гайкою, закрутити, відкрутити наступну і так по черзі всі чотири. Коли крутиш краще зняти реле накалу або відключити дріт на свічки, щоб зайвий раз не "садити" акумулятор
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    це і мав наувазі:hi:

    Ще можеш на всяк випадок перевірити подачу палива в баку, там стоїть сітка на прийомі палива, і якщо там вона забилась, то "хєр" ти її подасиш до ТНВД(колись перший заморозок і "хороша" заправка зробили мені таку "лажу", що в баку був лід і всяка "срань" забила сітку).
     
    Останнє редагування: 16 кві 2013
  8. sch

    sch Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 CL Diesel
    Ух! Дуже дякую за допомогу.

    Отже, що слід зробити:

    а) перевірити сіточку на виході з бензобака (це треба відкрити люк в підлозі багажника і там десь вона буде)?

    б) "відкрутити гайку на самій форсунці і крутити стартером поки не появиться солярка під гайкою, знявши перед тим реле накалу;

    в) перевірити всі шланги чи немає підсосу повітря - власне нещодавно після зими перед першим "запуском" в прозорій частині шлангу перед ТНВД було трохи солярки і якщо його припіднімати - з’являлася повітряна бульбашка - я теж подумав, чи не ознака це, що десь підсмокутє повітря до того. Але на паливному фільтрі - два нових хомути... де ще би могло підтягувати повітря у напрямі бензобаку? як би могло виглядати таке "проблематичне місце"?

    г) відписати про результат.

    Насправді, дякую, за "увагу" )
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Підтримую і rusmaks (допис #7) і Smak (допис #6).
    А також, від себе добавлю --- подивись чи не злетів контакт з електроклапана на ТНВД, або ж може й окислився (але навряд).
    В мене подібна історія була ---- коротнуло під щитком і перестала поступати електрика на клапан ТНВД (але це було давно). Для перевірки попробуй під'єднати на пряму його (контакт клапану ТНВД) з клємою на АКБ під назвою "+" і втой же час, ти переконайся, що соляра з баку поступає на ТНВД.
    Якщо соляра не поступає, попробуй зняти вхідний шланжик з фільтра і продуй його насосом, а потім смоктани, щоб пішла соляра (щоби бути впевненим, що паливна траса не забита, в тому числі і сіточка на поплавку в баку).
    Моя особиста думка, тут може бути дуже багато різних мілких причин (серйозні причини виключаєм).
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А загалом:
    1. переконайся в наявності соляри
    2. чи поступає соляра з баку на фільтр
    3. чи відкривається клапан ТНВД (напряму законтач на "+")
    4. чи з фільтра виходить соляра на ТНВД
    якщо все це гуд, то
    5. страви воздух відпускаючи металеві трубки на форсунках
    6. переконайся, що на крайній форсунці заглушка (резинова, обратка) не пропускає соляри.
    7. чи взагалі під днищем не пробита паливна траса (тонкі патрубки - вхідний на фільтр і обратка).
    8. чи правильно по мітках стоїть "мотильок" на штоку ТНВД (до якого йде тросик газу).
    9. чи не просочується соляра з під штоку газу на ТНВД під тим же "мотильком"

    Якщо вищеперелічене перевірено і впевнений що все добре перевірено, а результату нема, то наступає печалька........
    Не буду розчаровувати, але слідуючий етап траба знімати форсунки і діагностувати на стенді чи вони не "сцять" солярою. І взагалі, як компресія в циліндрах? Ще печальніше, це коли в мороз її насилували і надщербився поршень, чи пустила стружку.

    П/С/ ну і звісно свічки накалу. Навіть при двух робочих двигун з толкача (а то й з ключа) повинен завестись, а якість соляри тут великої ролі не грає, якщо фільтр замінений.

    Пробуй, роби і відпишись.
    Мені особисто цікаво, бо такого дізеля (мотор "JP", ТНВД - "Bosch") я катаю вже 13-14 років.
     
  11. sch

    sch Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 CL Diesel
    Звітую:

    0. Перевірити сіточку в бензобаку - не зміг відкрити люк в багажнику. минулого року я його ще "почистив від ржавчини" і загрунтував - щоправда акуратно, щоб можна було відкрити. Але не відкрив... його, мабуть, років 15-20 ніхто не відкривав.

    1. Контакт на електроклапані на ТНВД на місці, почистив.

    2. солярка наявна )) літрів 10;

    3. Чи поступає соляра з баку на фільтр - ще раз "просмоктав", поступає;

    4. Чи відкривається Клапан ТНВД - при під'єднанні на пряму до акамулятора, ТНВД "щолкає";

    5. Повітря стравити на форсунках, мабуть не вдалося, оскільки солярка не поступає до насоса, тож... там повітря більше, ніж достатньо.

    6. переконайся, що на крайній форсунці заглушка (резинова, обратка) не пропускає соляри - ніби ні, фото додається;

    7. чи взагалі під днищем не пробита паливна траса (тонкі патрубки - вхідний на фільтр і обратка) - не перевірив, гараж без ями, але з-під машини нічого не тече;

    8. чи правильно по мітках стоїть "мотильок" на штоку ТНВД (до якого йде тросик газу) - складно сказати, фото додається)

    9. чи не просочується соляра з під штоку газу на ТНВД під тим же "мотильком" - ніби ні, фото у додатку.

    ще й акамулятор підсадив ))

    На фото також:

    * два паливні фільтри - один старий, другий замінений. Питання - я так розумію, новий розрахований на підігрів, але чи він може працювати в такому стані?
    * прозорий шланг до ТНВД - він пустий;
    * ТНВД
    * остання форсунка;
    * 4 форсунки

    Шановні форумчани, чи є ще ідеї? Чи, можливо, знаєте людину, яка мені з тим допоможе?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 17 кві 2013
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо від фільтра до ТНВД шланг пустий, то попробуй на себе висмоктати соляру, щоб пішла з баку, а ще простіше, візьми старий фільтр напижуй його через верх (ключик на 10 відкручує) солярою, для цього візьми шприц пластиковий але бери більший, бо замахаєшся. Запижовуй соляру так, щоби пішла з виходу фільтра, потім запижуй шприцом соляру в той прозорий патрубок що йде до ТНВД (заливай соляри помаксимуму, скільки лізе). А тоді пробуй запустити двигун, якщо паливна система добра, то він заведеться попчихає (тіпа почне труїти) а потім вирівняється і так би мовити розвоздушиться.
    П/С/ Чому писав за старий фільтр, бо ніколи собі не ставив з підігрівом, і якщо там є підігрів, може там якийсь електроклапан ще включається (чесно не знаю) тому писав простарий фільтр.
    А перед тими операціями відкрути внизу фільтра пластикову заглушку і злий всю ср..нь, але потім закрути добре.
    Успіхів, пробуй.
    До речі, в мене таке саме двигло і ТНВД.
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Додам ще!
    Я так розумію, що головна мета завести дізелька.
    Тому я би на твому місці вже зробив наступне:
    - вхідний паливний патрубок від'єднюй від фільтра
    - закачуй туда соляру шприцом (в патрудок що йде на ТНВД)
    - бери собі друга в поміч, котрий буде тримати емність на 2-3л (описую нижче)
    достатньо баклашки 5л зрізаної зверху наполовину (чистої!!!), туди залий соляру (якщо не впевнений в чистоті соляри, то проціди через вату, чи марлю), далі дружбану давай в руки ту емність з солярою, окунай туди той шланг (що йде на ТНВД) та пробуй заводити.
    Але будьте обережні, щоби крильчатка генератора не "хапнула" за руку, рукав, пальці, чи за саму баклашку. Успіхів;)
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Запитай у Kym на нашому форумі.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Газуй до кума в Солонку. Поможе.
     
  16. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Треба поставити фільтр, такий як має бути. Той новий фільтр при такому під"єднанні не герметичний, тому насос не закачує паливо.
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Поміняй на звичайний фільтр, залий в нього паливо, далі можеш навіть грушею закачати(така річ практично є в кожного хто має дизель), а потім пробуй крутити стартером(треба мати хороший акумулятор) з відкрученою трубкою подачі, якщо паливо поступає до форсунки значить все гуд. Тоді питання до електрики(реле свічок накалу) та самі свічки. У мене наприклад інколи западає реле, тобто пропадає контакт в блоці запобіжників.Останній раз як раз була така ситуація, що стартер крутив, а толку ніякого. Далі виняв реле, поставив знову, трохи його порухав у гнізді, і потім завелась з пів-тику.
    Вирішуй питання з закачкою палива до форсунок, а далі відпишеш.

    П.С. Можна звичайно попробувати завести з "толкача", але я бачу що краще тобі цього не робити. Є свої плюси і мінуси, і їх потрібно добре знати.
     
    Останнє редагування: 17 кві 2013
  18. Denesiujenia

    Denesiujenia Початківець

    Авто:
    VW В3
    100% фільтр не той що потрібно
    навали в шланги соляри та побільше і обов'язково заміни фільтр на фільтр без підігріву
    В твій новий повинен ставитись ще клапан та приєднуватись обратка
    Але можливо залишити новий але обов'язково поставити клапан в той фільтр та під'єднати обратку до нього щоб гріла
     
  19. sch

    sch Новачок

    Авто:
    VW Golf 2 CL Diesel
    Отож.

    Фільтр. Насправді - фільтр якраз той. На шлангу "зворотньому" є розріз і "перемичка" з двума зажимами, тут кажуть, що для JP двигунів якраз і має бути фільтр з підігрівом, та і ... допитався я, що останній раз фільтр замінений був в "аварійному режимі" на якомусь СТО в Польщі, де вліпили, який мали. Та і старий фільтр знайшов - таки з підігрівом був.

    Короче. Зробив 2 речі:

    а) залив трохи солярки в шланг до ТНВД - машина почала "хапати", однак, не завелася - дається взнаки стара проблема зі свічками. Але це вже всеодно "позитивний" знак.

    б) встановив фільтр "як книжка пише", підключив "обратку", підкачав паливо і покрутив. У шлангу до ТНВД паливо ще є, хоча є і повітря (мабуть, не достатньо крутив, щоб позбутися всього повітря). Однак, машина "хапає".

    Ітого:

    Діагноз станом на зараз - причина незаведення - забитий запарафіненою від холоду соляркою паливний фільтр.

    Що в результаті: недокінця, однак "присажений" акамулятор потребує зарядки (щоб продовжити екзекуції) і купив 2 нові свічки накалу, щоб не гвалтувати машину. Але прифігів, як же ті свічки поставити - у відкритому доступі - одна єдина з чотирьох.

    Поділіться досвідом, хто як з тими свічками чаклує?
     
  20. orl8

    orl8 Початківець

    Авто:
    VW Golf 2
    Я міняв як є. Помучився трохи, але поміняв.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)