golf2 1.3 підбур 2 е дуже великий апетит

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 27 бер 2012.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    цікава ситуація , не було , що робити хотів подивитися на скільки хвилин вистачить 100 мл бензини , від’єдна трубку від фільтру , налив в пляшечку від кокаколи 0.5 100 мл безини , запзав трубку міцно закріпив саму пляшку шоб не впала , все нормально значить та трубку що йшла від бензобаку , запхана в 0.5 пляшку з 100 мл бензини , що далі завів , пішов подивитися як п’є , 100 мл бензини за секунду зникли , після чого долив ще приблизно 100 млм , воно моментально його випило , питання куди дівся бензин , якщо в камері згоряння він був , тобто я не спалював весь бензин з камери згоряння , розхід останіми днями вражає , від 15-20 літрів на сотню , АНдрій карбюраторщик нічого зробити не може , каже шо все там правильно стоїть , хто шо знає про той карбюратор підтбург 2е 1.3....
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Решта бензин пішов в бак , через " возвратку "
    Карб в тебе стоїть 2Є3 ( якщо рідний )
    Хочеш під"їдь завтра або в четвер гляну .
    067 27 30 495
     
  3. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    в мене так само стоїть підбург 2е на 1.3, на сотню п"є 10-11 літрів...
    скільки вже до того карба не дивились розхід не падає((

    теж хотілось би почути хорошу пораду, в чому це може бути проблема??
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вцих карбах є система збагачення суміші для холодного пуску... от вона або зовсім виходить з ладу або частково от машина і починає їсти бензину більше норми бо постійно їздить на збагаченій суміші
     
  5. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    питання на засипку...скільки буде коштувати діагностика "ке"
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    від 80 грн і вище. Повна діагностика плюс регулювання - 3-4 год роботи.Це залежить від стану самого вприску
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Зрозуміло, що тут ситуація критична і треба щось з тим робити. Але проведення експериментів зі 100 грамами, на мою думку, не є показове. У різних моментах авто "їсть" по-різному. Найбільше - в момент заведення. Дуже багато - в момент рушання з місця (у мене - 49.9 л/100 км), в корках багато їсть. Менше - коли стоїть (0.6-0.9 л), найменше (0.0 л) - коли на включеній передачі котиться після розгону.

    Тому, якщо вже робити якісь експерименти, то, мінімум з 10 л палива.

    ІМХО.

    ПиСи. То що там з тою лямбдою?
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Правильно - для "чистоти експеременту" треба було обратку також запхати в пляшку. Плюс треба врахувати що в поплавковій камері також є бензину грам 100.
    І правильно вище писали - якщо система старту і прогріву нормально не працює то буде підвищене споживання. Але щоб 20 літрів то навряд чи через неї!
    Питання таке - холості оберти в тебе 850-1000?
    Можливо запалювання збилося ?
     
  9. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    скажу чесно мені від тих слів легше не стало який карбюратор був би хорошим вкладеням в ту машину ?
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    весь прікол шо то підтбург 2е андрій той шо на Боткіна , що тільки не робив , результату мінус 2-3 літри , але то не варянт , я думав над тим шоб взяти новий карб і не парити мозги , але який не знаю , до Андрія заїжджав хлопака на такому самому гольфі з іднтичною системою вплоть до карба , але в нього на за 100 грн 150 км виходить , а я от мучусь , я дзвонив , але трубку ніхто не брав , можна було б шось покумекати , завтра після 2-ї маю час , то міг би під’їхати , булоб добре як би хтось сказав куди , доречі за остані 2 дні розхід впав майже на 3 літри і зараз становить біля 12-14 по місту , їзда абсолютно спокійна , тобто річ в самі машині і взагалі як практика показала , на інших автомобілях , я взагалі економно їжджу , на мерсі 124 дизель 6/100 тоді коли у власника мінімум 7-8 , а на сеаті ібізі , розхід 5 , тоді коли у власника 7-8 , ще була 9-ка ТАЗ то там теж було 6 а у власника 8 , 0939652974 , якщо не важко хоч гудок пустити , але не раніше 2-ї , бо мені на роботі не можна мобілкою користуватися , я б під’їхав куди треба:yes:
     
  11. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    2Є3 - напів автомат ( ставився на 1,3 і 1,6 двигуни )
    Простий і надійний.
     
  12. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    доречі памятаю того Гольфа шо у вас на аві , на ріа бачив продався колись , треба було його краще , брати , і який відсоток , що товирішить питання , і скільки те чудо коштує з умовою . продажу , того , що зараз стоїть ?
     
  13. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    2Є3 напів автомат , простий і надійний, (ставився на 1,3 і 1,6 двигуни )
     
  14. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    то напевно вже було написано , я питав про гарантії і ціну
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Карбюратори всі старі і зношені, новий напевно як пів машини коштує... переходь на моновприск або повний інжектор
     
  16. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    А найкраще поїдь до толкового карбюраторщика. Всі елементи і механізми до карба можна купити і поміняти. Будь-який карбюратор потребує регулярного догляду. Промивка, продувка, регулювання. Принаймі раз в рік.
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Вже неодноразово писав тут на сайті що продаються НОВІ карбюратори 2Е3 для Феліції - які практично ідентичні з нашими (там лише тросик газу з іншої сторони - але за умови наявності старого карба переробляється за 20 хв) - близько 1600 грн на сайті шкода.біз здається - пошукай тут в темах про карби. Дороговато - але якщо подумати скільки той 2Е3 може нам парити мозги - то краще купити новий і забути.
     
  18. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Те чудо в мене вже п"ять років.
    На базарах не світився.
    Не продається
    Я третій власник.( після німця )
    Доробка машини обійшлась в 900 американських грн. ( машина була в середньому стані )
     
  19. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    значить фотки стибзяли , я ще пропонував на вісімку поміняти з моєю доплатою в 3000 то було на сайті РІА
     
  20. victar

    victar Початківець

    Авто:
    Jetta
    в мене 1,3к! Карбюратор тоже 2е3, пірбург! я його сам бадав! канешно пару днів мучився, поки з тею літературою розібрався!
    вото а на рахук полуавтомата це так! на рахунок збагаченої суміші, якщо пусковий механізм ненастроєний - ні! там кароче для пуску використовується пружина, тобто машина холодна - сів, нажав трохи на газ, пружина таку тіпа тріщотку підвела, аж в салоні чути, тобто просто тупо тримає газ замість ноги(повертає дросільну заслонку), поки машина прогрівається, а потім або сама, або газнув (механізм нагрівся) і пружина повернула ту тріщотку в вихідне положення, і ХХ прийшли в норму! ні про яке збагачення суміші мови нема, вона так само дає газу як і педаль!!

    ІМХОблін на рахунок тих карбураторшччТОРЧКІВ, та вони самі дупля не ріжуть в тому всьому,:wacko1: краще шукати інфу про карб (саме до свого двигуна і авто)і самому по вечорах підкручувати! Висновок можна зробити навіть з того,наприклад, як заїхавши до того карбураторшчка, і коли він буде його крутив, спитати "який повине бути пусковий зазор повітряної заслонки"(пусковий - бо на мому карбі після прогріву її повністю відкриває та сама тріщотка) - і кароче він там шоль ляпне тіпа 5мм , а по книжці саме для мого двигуна повино бути десь вроді 2-2,5мм! Він же тех.характеристики "холодної настройки" фіг де прочитає, а до речі такі карби вроді і на ФОРДи ставились, і на ше якісь машини!
    так що вони навіть стенда не мають, на якому наприклад, провірили б механізм і точність прискорювального насосу! Він там шось на око накрутив, потрусив і вроді їде, а залишається ше нюансів на відсотків 40-50%(тобто недоопрацювань)! Він же не робот(комп) який вприск налаштовує і то там треба марку авто певно змінювати в параметрах!
    думаю всі зрозуміли мою думку!
    пи си є які питання про цьой карб питайте, може шо пораджу!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)