К-Джетроник-вынос моцка

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vitOK, 9 бер 2010.

  1. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    установил систему управления зажыганием от К-джетроника. из подключенных датчиков - датчик температуры двухконтактный (хотя нахрена он там двухконтактный я не знаю, второй контакт всеравно на массе), и датчик хола на трамблёре, ну и естественно вакуум к ЕБУ. концевик ДПДЗ решыл не ставить. когда температура движка такая што включяеца вентилятор то зажыгание начинает прыгать при открытие дроселя, то опаздывает на 20 градусов, то опережает на 10, то встает в нормальное положение, зависимости не вижу. датчик температуры отключял - теже яйца, только в профиль.
    в какую сторону копать? как проверить датчик температуры? у когото есть карты зажыгания джетроника?
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    постав дпдз
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Чтоб измерения были как можно точнее, чтоб измерялось сопротивление датчика а не всего кузова.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут щось намішано горох з капустою.
    1. Треба визначитись з назвами. Є три типи Джетроніків, а модифікацій більше ніж пять. І у всіх запалювання по різному. В самому поширенному і старому К-Jetronikу запалювання не звязане з ЕСУ двигуна. Воно як що так можна сказати автономне... приблизно як в девятці: ДХ, комутатор. може бути ще датчик обертів колінвала. В КIII Jetronik стоїть окремий контроллер запалювання VEZ, але він теж не звязаний з ЕСУ двигуна на пряму. В K- Motronik (який також називають Джетроніком) ззапалювання управляється на пряму з ЕСУ двигуна. Так от який в тебе Джетронік ?
    2. Я ще не бачив щоб до контроллера ЕСУ підключали вакуум- ти називаєш речі не своїми іменами. Скоріше всьго ти вакуум підключаєш до МАРа, але МАРів немає в Джетроніках. Вони стояли в Мотроніках.
    3. Датчик температури звязаний з запалюванням тільки в К-Мотроніку - там відповідно до температури і до сигналів датчика детонації контроллер корегує запалювання. У всіх інших Джетроніках ДТ впливає на прогрів і звязаний тільки з контроллером ЕСУ і має мати два контакта бо другий контакт то не маса машини а схемна маса контролера і вона якраз є управляюча.
    Куда "капать" навіть не знаю бо що ти там наліпив, я навіть не уявляю. Опиши звідки ти то все взяв і як зчіпив до купи.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Гірше! Думаю Віток сам розкаже :)
     
  7. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    нащёт вакуума
    http://www.elcats.ru/vw/Parts.aspx?Mdl=14A00000&SubId=E6200176

    ай тут ненаписал. на авто стоят карбюраторы. от джетроника только блок управления зажыганием, блок снят с фольксвагэна с двигателем КR. без лямбды.
    ещё один нюанс, комутатор я оставил от карбюраторного авто с бесконтактной системой зажыгания, может быть несовместимость его и блока управления зажыганием(дальше БУЗ)? питание комутатора не стал пускать от БУЗа а оставил как было
     
  8. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    кто знает сопротевления датчика температуры при нормальном прогретом двигателе?
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Поицк знаид
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти взяв одину з модифікацій КIII Jetronik. Ще б сказав код свого двигуна..?
    Поки що є дві невідомих. Невідомі градуси кута запалювання твого двигуна ( кути розташування кулачків розпредвала) і невідомий кут запалювання двигуна КR(кути розташування кулачків розпредвала). В КIII Jetronik на двигуні ААR запалювання виставляється на 15 град (двигун пятициліндровий), але VEZ здається однаковий для всіх КIII Jetronikів. Пошукай в неті дані про запалювання КR.
    Фактично тобі треба підігнати програму VEZ під свій розпредвал, або свій розпредвал під VEZ. Навіть трудно сказати чи то можна чи з того нічого не вийде. VEZ - то чорний ящик...даних що там всередині є і по якій програмі працює думаю не найдеш. Можна пробувати методом тика.
    Перше що треба вияснити чи зможе VEZ працювати в інтервалі кутів запалювання твого двигуна, як то зробити треба думати.
    Друге - без ДПДЗ не обійдешся -VEZ - не буде знати коли двигун находиться в режимі ХХ, коли в режимі нагрузки.
    Трете Датчик температури тобі напевно не потрібний (хоча то треба провіряти) в тебе суміш готовить карбюратор і режим прогріву карбюраторний.
    Четверте - Датчик розрідження(ДР) - показує VEZу кількість повітря, а в тебе повітря іде через карбюратор - ДР треба підключати до впускного колектора за ДЗ. На КR ДР звязаний з лопатою.
    Напевно треба попідключати всі датчики що є на КР, а потім викидати ті які не впливають на роботу........ десь напевно так
     
    Останнє редагування: 10 бер 2010
    • Подобається Подобається x 1
  11. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    судя по этой картинке
    [​IMG]
    я вместо датчика температуры подключил термореле. сёдня поеду ломать моцк
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :D:D:D
    Зачот!
     
  13. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    перекинул провод на датчик температуры, всё айс, порезвился, сжог сцэпление, машынко сцуковалит
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На який кут виставляв запалювання....?
     
  15. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    приблизно 15 градусів. важко сказати точно бо непідключений кінцевик дросельної заслонки тому холостих стабільних нема і запалення гуляє (в розумних межах), але як кидаю провід що має іти на ДПДЗ на плюс то кут стає стабільним (десь 15 градусів випередження) і з"являються стабільні холості. буду якось колхозити мікрік на дросельну заслонку
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)