установил систему управления зажыганием от К-джетроника. из подключенных датчиков - датчик температуры двухконтактный (хотя нахрена он там двухконтактный я не знаю, второй контакт всеравно на массе), и датчик хола на трамблёре, ну и естественно вакуум к ЕБУ. концевик ДПДЗ решыл не ставить. когда температура движка такая што включяеца вентилятор то зажыгание начинает прыгать при открытие дроселя, то опаздывает на 20 градусов, то опережает на 10, то встает в нормальное положение, зависимости не вижу. датчик температуры отключял - теже яйца, только в профиль. в какую сторону копать? как проверить датчик температуры? у когото есть карты зажыгания джетроника?
Тут щось намішано горох з капустою. 1. Треба визначитись з назвами. Є три типи Джетроніків, а модифікацій більше ніж пять. І у всіх запалювання по різному. В самому поширенному і старому К-Jetronikу запалювання не звязане з ЕСУ двигуна. Воно як що так можна сказати автономне... приблизно як в девятці: ДХ, комутатор. може бути ще датчик обертів колінвала. В КIII Jetronik стоїть окремий контроллер запалювання VEZ, але він теж не звязаний з ЕСУ двигуна на пряму. В K- Motronik (який також називають Джетроніком) ззапалювання управляється на пряму з ЕСУ двигуна. Так от який в тебе Джетронік ? 2. Я ще не бачив щоб до контроллера ЕСУ підключали вакуум- ти називаєш речі не своїми іменами. Скоріше всьго ти вакуум підключаєш до МАРа, але МАРів немає в Джетроніках. Вони стояли в Мотроніках. 3. Датчик температури звязаний з запалюванням тільки в К-Мотроніку - там відповідно до температури і до сигналів датчика детонації контроллер корегує запалювання. У всіх інших Джетроніках ДТ впливає на прогрів і звязаний тільки з контроллером ЕСУ і має мати два контакта бо другий контакт то не маса машини а схемна маса контролера і вона якраз є управляюча. Куда "капать" навіть не знаю бо що ти там наліпив, я навіть не уявляю. Опиши звідки ти то все взяв і як зчіпив до купи.
нащёт вакуума http://www.elcats.ru/vw/Parts.aspx?Mdl=14A00000&SubId=E6200176 ай тут ненаписал. на авто стоят карбюраторы. от джетроника только блок управления зажыганием, блок снят с фольксвагэна с двигателем КR. без лямбды. ещё один нюанс, комутатор я оставил от карбюраторного авто с бесконтактной системой зажыгания, может быть несовместимость его и блока управления зажыганием(дальше БУЗ)? питание комутатора не стал пускать от БУЗа а оставил как было
Ти взяв одину з модифікацій КIII Jetronik. Ще б сказав код свого двигуна..? Поки що є дві невідомих. Невідомі градуси кута запалювання твого двигуна ( кути розташування кулачків розпредвала) і невідомий кут запалювання двигуна КR(кути розташування кулачків розпредвала). В КIII Jetronik на двигуні ААR запалювання виставляється на 15 град (двигун пятициліндровий), але VEZ здається однаковий для всіх КIII Jetronikів. Пошукай в неті дані про запалювання КR. Фактично тобі треба підігнати програму VEZ під свій розпредвал, або свій розпредвал під VEZ. Навіть трудно сказати чи то можна чи з того нічого не вийде. VEZ - то чорний ящик...даних що там всередині є і по якій програмі працює думаю не найдеш. Можна пробувати методом тика. Перше що треба вияснити чи зможе VEZ працювати в інтервалі кутів запалювання твого двигуна, як то зробити треба думати. Друге - без ДПДЗ не обійдешся -VEZ - не буде знати коли двигун находиться в режимі ХХ, коли в режимі нагрузки. Трете Датчик температури тобі напевно не потрібний (хоча то треба провіряти) в тебе суміш готовить карбюратор і режим прогріву карбюраторний. Четверте - Датчик розрідження(ДР) - показує VEZу кількість повітря, а в тебе повітря іде через карбюратор - ДР треба підключати до впускного колектора за ДЗ. На КR ДР звязаний з лопатою. Напевно треба попідключати всі датчики що є на КР, а потім викидати ті які не впливають на роботу........ десь напевно так
приблизно 15 градусів. важко сказати точно бо непідключений кінцевик дросельної заслонки тому холостих стабільних нема і запалення гуляє (в розумних межах), але як кидаю провід що має іти на ДПДЗ на плюс то кут стає стабільним (десь 15 градусів випередження) і з"являються стабільні холості. буду якось колхозити мікрік на дросельну заслонку