Мерехтить світло

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем XAXOJI, 11 січ 2013.

  1. XAXOJI

    XAXOJI Початківець

    Авто:
    Jetta II 1.8
    Всім привіт!
    Машина VW JETTA Mk2 1990 г.в. проблема така:
    Помітив що в моїй машині злегка мерехтить світло, абсолютно що головний або габаритний режим. Незалежно, заведена або просто стоїть і видно як мерехтить світло, навіть на синьому світлодіоді дальнього світла на панелі приладів видно легке мерехтіння.
    У чому може бути проблема? Може у кого було таке?
    Допоможіть будь ласка.
     
  2. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Якщо така сама штука повторюється на всіх світлових приладах машини (тобто на всіх лампочках в машині) і плюс на не заведеній теж, то думаю тут треба шукати десь біля акума проблеми. Це може бути поганий контакт, перевір чи клеми на акумуляторі не нагріваються коли включена нагрузка (тобто світло якесь, бажано щоб цей споживач струму був потужний наприклад ближнє світло). Ще один варіант який приходить в голову, це коротить проводка в районі акума. Якщо нічого не знайдеш, то ІМХО їдь до електрика, бо з таким небезпечно їздити.
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Однозначно коротить! Але чи акум, чи генератор - треба дивитися. Може допомогти елементарне - почистити клеми. Якщо ні, шукати далі.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    У мене корада мерехтіла так на холостому. Газуєш, не мерехтить. Поміняв донєнкий мені щітки генератора, помогло на місяць, потім знову почалося. Так і продав


    Sent from my MB865 using Tapatalk 2
     
  5. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    я бы сначала зачистил все клеммы и массы, а потом уже смотрел дальше, что выдаёт сам генератор...
    к стати, на В3 оказывается нужная вещь доп. масса генератора, если к ремню не лазить годами...
    может тоже, стоит проверить, как там масса генератора...
    http://www.passat3.ru/dopolnitelnaya-massa-na-generator-folksvagen-passat-b3/
     
  6. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    В старих машинах таке бачив ніколи не шукав чому(причину).
     
  7. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    На те що коротитя малоімовірно а вот на поганий контакт на всі 100.

    1. Малоімовірно але почисть клеми акума
    2. Подивися на дроти цих клем чи не окислені під обжимом
    3. Подивися другий кінець маси акума
    4. Треба подивитися точку маси якою земля подається в проводку, в мене прикручується під ковром під рулем. В старої машини бачив як цей болтик ізза окислення пальцем зломився
    5. В блоці комутації де релюхи є жирний червоний дріт яким 12 подається на блок, в цій же машині він іскрив і клема окалилася ізза колгоспних тюнінгів з 100ват лампочками.

    Тут тре локалізувати причину а виправити буде 5 хвилин.
    Якшо блимають і стопи з поворотами то це десь на центральних проводах, якщо лише фари то може бути підрульовий перемикач, запобіжники. А свідодіод блимає оскільки на нього подається те ж що й на фари.

    Думаю там де іскрить там воно гріється, можеш мацати нюхати.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)