мотор PL KE Jetronic глохне на холостих

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VladyslaW, 12 вер 2011.

  1. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Мотор PL, KE JETRONIC
    Глохне на холостих. Холодним і гарячим.
    Холодним заводиться дуже легко
    Гарячим тяжко, і то лише при натисканні педалі газу.
    Нормально працює на обертах більше 1000 (якщо тримати педаль натиснутою) при відпусканні глохне. Тяга нормальна. Фільтри паливний і повітряний поміняні. Бензонасос поміняний, перевірений на стенді (з ремонтного фонду).
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Дай но вгадаю - датчик температури повітря?
     
  3. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    сьогодні перевірятиму датчики. ще версії!?

    глохне і гаряча і холодна...
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Замало інформації - причин може бути багато. Який розхід палива. Подивись які свічки. Перевір ДТОР. Перевір тиск насосу. Виглядає що в тебе перелив і свічки напевне чорні як ду...а в негра.
     
  5. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    розхід в нормі (або відхилення незначне)
    свічки в нормі (перевіряв, викручував, поміняні 3 місяці назад)
    ДТОР перевірю сьогодні,
    про насос думав (обидва працюють, ТНВД на стенді перевірений, давав до 8 бар без навантаження.. сіточки чисті, бак промитий,)
    Клапан ХХ гудить, як положено....
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Чи регулятор тиску тримає залишковий тиск 3.5 бар. Бажано провірити робочий тиск дозатора..... Ну і при таких симптомах треба дивитись форсунки..... можливо течуть і не дають доброго розпилу, але за звичай коли форсунки течуть свічки чорні.....?????. Передивись ще електрику, трамблер бігунок дроти....????. ХХ виставляю компютер, і якщо він не стабільний то або підсоси, або якийсь елемент не працює як треба.
     
  7. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    датчик температури : 1500 Ом при 25 градусах (норма по графіку 1800-2200) думаю, це не критично...
    ще б поміряти на гарячому моторі....
    може він казати правду на холодному і брехати на гарячому (моторі)??
     
  8. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    як на рахунок реле бензонасоса ?


    так як в тебе мех. інжектор присутній контроллер холостих обертів який іноді може глючити по старості або через реле
     
    Останнє редагування: 13 вер 2011
  9. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    насоси нормально працюють... Як діагностувати реле? заміною?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Найточніше ДТОР провіряти по вольтажу починаючи на холодному двигуні підключаєш тестер і дивишся як по міру нагріву міняється вольтаж...він повинен рівномірно падати від 2-2.5в. до 1-.15 в. без скачків і при нагрітому двигуні після 80град тримати константу.
     
  11. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Розміщення контактів на 25(?) піновому роз"ємі ЕБУ (тато) верх 1-------13 низ 14----25?? чи я десь помилився ?
    по пам"яті, машина далеко, хочу перевірити дроти згідно таблиці через штекер ЕБУ..
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Котрий з датчиків температури?

    Але все одно...
    Як бачиш, похибка є і не мала (15 :wacko:, питання чи це значення міняється зі зміною температури, мо воно взагалі константа ;)
     
  13. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Двохконтактний, для ЕБУ...

    хочу пробувати на гарячому....
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ІМХО, згідно вищевказаного, виглядає, що в тебе є підсос лишнього повітря в систему вприску.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут трудно зразу так сказати що підсос. За завичай підсос збільшує оберти на ХХ і робить їх нестабільними.Коли йде забагато повітря ЕБУ не дає заглохнути і добавляє бензин починається збільшений розхід і двигуном трясе. Трохи замало інформації про стан двигуна.... Взагалі може бути дуже збіднена суміш...... але ні .... ЕБУ все одно добавив би бензин..... погана заводка на горячо вказує на непорядок з форсунками.... тут треба все по черзі провіряти інакше правди не нейдеш...хіба випадково
     
  16. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    так ось... сьогодні проведено низку робіт: почищено фільтр в болті на вході в інжектор, замінено на новий датчик температури, перевірено згідно таблиці через штекер ЕБУ цілісність і справність кабелів (за винятком кабеля на регулятор тиску (тестер не бере менше 50 Ом)) Всі параметри в нормі. Встановлено, що двигун нормально заводиться і тримає холості ЛИШЕ при ВІДІМКНЕНОМУ ДАТЧИКУ ТЕМПЕРАТУРИ, і відразу ж глохне при його під"єднанні .

    При заводці гарячого (масло 80 С) система чемно з хвилину прогрівала двигун на 1150 обертах (мабуть, через нескінчений опір розімкненого дрота сприймала мотор як холодний) , потім фіксувала холості 850 (як у книжці)

    гарячим заводиться тяжко і то лише при натисканні педалі газу....глохне на холостихххх
    Що то за дива???
     
    Останнє редагування: 17 вер 2011
  17. Romador

    Romador Початківець

    Авто:
    Bora 1.6
    У мене щось схоже було нещодавно. НЕ робочий вентилятор(згорів ротор) замикав систему. Збільшуючи навантаження на генератор тому він виключався -мотор відповідно глохнув. Як пояснив майстер -електрик(доречі Дуже толковий)це замикання було й причиною не стабільного холостого ходу (було враження захоплення повітря).
    Я не спец, але може в тебе щось коротить?!
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Romador я перепрошую яле щось тут неправильно у вас розписано. Або ви не дозрозуміли електрика або я недозрозумів вас. Якщо в машині щось "замикає систему" то горить запобіжник, а не збільшується навантаження на генератор. Ба якщо й збільшується навантаження на нього то він просто перестає давати 14 вольт на акум, але 12в акум дає полюбому, навіть якщо генератор відключився чи здох тому машина від того глохнути не може.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут щось не так, або ти не точно описуєш ситуацію. То двигун фіксує 850 обертів то глохне на ХХ. Що в тебе за двигун. 16-ти клапаник тих років були KR і ще якийсь ...всі решта дволітрові. Ще одне Джетронік не можливо відстроїти частково....
    Взагалі то тобі треба вияснити двигун глохне на ХХ і погано заводиться на горячо від недостачі бензини чи від переливу бензини. Поки що по твоїх описах не можу зрозуміти що в тебе...... признаки якби перелив.... свічки чисті- значить переливу немає... Погано заводиться на горячо - головна причина не тримають форсунки- знову ж таки перелив - але при переливі свічки чистими не можуть бути. Якщо нехватка бензини то на холодно тяжко заводиться - а в тебе вроді добре... з другої сторони коли скидуєш датчик температури то компютер дає команду на режим підсосу бензини і в тебе тоді тримає ХХ. получаються якісь взаємосуперечливі речі.... так не буває. А датчик температури по кольору одинаковий з старим...?
    Провір ще на всякий випадок пускову форсунку. Але дай спочатку код двигуна щоб зорієнтуватись що в тебе за вприск.... бо тих версій Джетроніків була купа. Ага а лямбда в тебе є...?
     
    Останнє редагування: 18 вер 2011
  20. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Мотор PL KE Jetronic.

    Якщо під"єднати ДТОР, то глохне на холостих, працює лише при натиснутій педалі газу на обертах не менше 1000-1100.Стартує холодним нормально, секунд на 3-4, потім глохне. гарячим --погано.

    при від"єднаному ДТОР заводиться нормально гарячим і холодним....фіксує 850

    пускова форсунка була промита на стенді місяць тому.

    Пробував на працюючому двигуні приєднати ДТОР--заглох відразу ж.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)