машина golf 2 td мотор 1V 44кВ Ситуація склалася така: тиждень назад в вихлопної почав іти густий білий дим, правда з*являвся приблизно на 2200 обертах. Став грішити на турбіну. Сьогодні зняли турбіну і побачили таку картину в випускному колекторі з 4 циліндра було дуже багато масла, така сама картина і в блокові (на фото крайній лівий отвір) всі інші сухі. Логічно передбачити якби турба гнала багато масла то воно б було круго, а тут всі інші отвори сухі. До того як сталося мотор брав масло від заміни до заміни десь до півтора літра, перед тим як пішов білий дим прийшлося доливати ще трохи, що дуже сильно насторожило. Тяга в машини не змінилася. На з*єднанні з каталізатором бризгало масло аж на захист Що може бути? в турбіні хитаться трохи вал, якби це була турбіна то забризгало весь колектов напевно
І тебе з Новим роком Думаю що вал в турбіні вже давно почав хитатись, бо масло брала Можна ще дістати випускний колектор з атмосферника і попробувати завести. Але прийдеться вихлоп трохи переробити
Білий дим на дізелі - або солярка у вихлоп пішла, або масло в солярку.... виглядає що в тебе сіли кільця в 4-тому циліндрі плюс трохи підсирає турбіна....міряй компресію буде інформація для роздумів.
Білий дим на дизелі - скоріш за все прогоріла прокладка ГБЦ - "горить" антифриз. Чорний дим - "горить" соляра" - проблеми з паливною апаратурою. Синій дим - "горить" масло.
сілаб потужність радився з одним мужиком каже що можуть пропускати сальники клапанів, і масло попадає в вихлоп. Що скажете про таку версію?
Та що тут гадати ... міряй компресію і все буде видно. Один сальнічок не буде так багато масла пропускати щоб білий дим туманом ішов і дійсно дивись чи дим з синюватим відтінком..? А потужність не сяде бо компресійні кільця можуть бути добрі, а маслозбойні або закоксувались або сіли.
Їздив сьогодні перевіряти компресію. На трьох компресометр показав 30, на 4 циліндрі 20. На стенді ще разом форсунки перевірили, поміняли розпилітєлі. Майстер сказав що може бути проблема з клапанами, що гніздо може випасти, що маслосйомне кільце сіло, бо компресійні відпадають, з сапуна дим не іде. Які будуть ваші версії, хто як думає? На днях буду їхати знов до нього, будуть знімати голову дивитись
Форсунки сам попросив щоб зробили, вони до цієї проблеми ніяким боком. Машина на холостих погано робила, в сильніший мороз з запуском булоб туго. Після заміни, динаміка автомобіля суттєво змінилася!
Приблизно так думав. За сильний перепад. Перед зйомом ГБЦ попроси нехай ще раз переміряє компресію на 4 циліндрі з маслом, якщо компресія не виросте то прогорів клапан або сідло і треба знімати і капіталити ГБЦ, якщо компресія виросте до 24-27 то кільця. Хоча більша ймовірність що проблема в ГБЦ бо кільця сідають відносно рівномірно
Шукай причину чому тільки в одному циліндрі виробітка.... За звичай виробітка іде меньш більш рівномірно.... може десь масло погано попадало на 4 циліндр
Значить погана пропускна спосібність масляних каналів, або слабий масляний насос... масло поступає в циліндри починаючи з першого. перевір масляний насос