Пішов білий дим, хлопці допоможіть!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Serh, 31 гру 2011.

  1. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    машина golf 2 td мотор 1V 44кВ

    Ситуація склалася така:

    тиждень назад в вихлопної почав іти густий білий дим, правда з*являвся приблизно на 2200 обертах. Став грішити на турбіну.

    Сьогодні зняли турбіну і побачили таку картину
    [​IMG]

    в випускному колекторі з 4 циліндра було дуже багато масла, така сама картина і в блокові (на фото крайній лівий отвір) всі інші сухі. Логічно передбачити якби турба гнала багато масла то воно б було круго, а тут всі інші отвори сухі. До того як сталося мотор брав масло від заміни до заміни десь до півтора літра, перед тим як пішов білий дим прийшлося доливати ще трохи, що дуже сильно насторожило.

    Тяга в машини не змінилася. На з*єднанні з каталізатором бризгало масло аж на захист[​IMG]

    Що може бути?

    в турбіні хитаться трохи вал, якби це була турбіна то забризгало весь колектов напевно

    [​IMG]
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    З Новим роком !
    в турбіні хитаться трохи вал ......Міняй турбіну.
     
  3. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    І тебе з Новим роком:yes:

    Думаю що вал в турбіні вже давно почав хитатись, бо масло брала
    Можна ще дістати випускний колектор з атмосферника і попробувати завести. Але прийдеться вихлоп трохи переробити
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Білий дим на дізелі - або солярка у вихлоп пішла, або масло в солярку.... виглядає що в тебе сіли кільця в 4-тому циліндрі плюс трохи підсирає турбіна....міряй компресію буде інформація для роздумів.
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Білий дим на дизелі - скоріш за все прогоріла прокладка ГБЦ - "горить" антифриз. Чорний дим - "горить" соляра" - проблеми з паливною апаратурою. Синій дим - "горить" масло.
     
  6. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    сілаб потужність

    радився з одним мужиком каже що можуть пропускати сальники клапанів, і масло попадає в вихлоп. Що скажете про таку версію?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та що тут гадати ... міряй компресію і все буде видно. Один сальнічок не буде так багато масла пропускати щоб білий дим туманом ішов і дійсно дивись чи дим з синюватим відтінком..?
    А потужність не сяде бо компресійні кільця можуть бути добрі, а маслозбойні або закоксувались або сіли.
     
    Останнє редагування: 2 січ 2012
  8. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    дим з синюватим відтінком

    як компресію поміряти..форсунку знімати чи як?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На дізеля є спеціальні компресометри з перехідниками або під форсунки або під свічки.
     
    Останнє редагування: 2 січ 2012
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Їздив сьогодні перевіряти компресію. На трьох компресометр показав 30, на 4 циліндрі 20. На стенді ще разом форсунки перевірили, поміняли розпилітєлі.

    Майстер сказав що може бути проблема з клапанами, що гніздо може випасти, що маслосйомне кільце сіло, бо компресійні відпадають, з сапуна дим не іде.

    Які будуть ваші версії, хто як думає? На днях буду їхати знов до нього, будуть знімати голову дивитись
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073

    І міняти форсунки то теж повний брєд. Розводять тебе по повній. Спочатку з компресією розберись.
     
    Останнє редагування: 3 січ 2012
  12. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Форсунки сам попросив щоб зробили, вони до цієї проблеми ніяким боком.
    Машина на холостих погано робила, в сильніший мороз з запуском булоб туго.

    Після заміни, динаміка автомобіля суттєво змінилася!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Приблизно так думав. За сильний перепад. Перед зйомом ГБЦ попроси нехай ще раз переміряє компресію на 4 циліндрі з маслом, якщо компресія не виросте то прогорів клапан або сідло і треба знімати і капіталити ГБЦ, якщо компресія виросте до 24-27 то кільця. Хоча більша ймовірність що проблема в ГБЦ бо кільця сідають відносно рівномірно
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Вчора зняли голову.

    В 4 циліндрі була велика вироботка, гнало масло.
    Нажаль фото немає
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шукай причину чому тільки в одному циліндрі виробітка.... За звичай виробітка іде меньш більш рівномірно.... може десь масло погано попадало на 4 циліндр
     
  16. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    в першому циліндрі виробітка незначна, а в другому, третьому, і четвертому по наростаючій
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить погана пропускна спосібність масляних каналів, або слабий масляний насос... масло поступає в циліндри починаючи з першого. перевір масляний насос
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)