Усім привіт! Проблема наступна: кожної зими після нічної стоянки машина дуже погано заводиться.Стартер починає жваво крутити, а потім двигун ніби підклинює, стартер ледве прокручує. При цьому йде спад напруги, обнуляється електронний годинник, trip.На додачу як правило "злітають" налаштування ДЗ. За чотири роки поміняв 3 (три!) стартера (сгоріли під час запуску), два аккумулятора (думав причина в них).Втулку стартера також міняв 2 раза. Що характерно: коли скидаєш центральний дріт від КЗ, то стартер крутить дуже жваво і без проблем.Тому думаю проблема не механічного характеру. Під час діагностики два рази підряд показувало помилку пропуску запалення у 1-му циліндрі (коли мотор нарешті заведеться, то 3-4 с.троїть). ВВ дроти провіряли-все ОК. Усі ці проблеми тільки на сиру або холодну погоду, літом проблем нема. Після прогріву цієї проблеми нема, заводиться з пів-оборота (хіба буде довго стояти на морозі). У кого є якісь думки? Буду радий любій пораді, бо вже реально надоїло це все.
Проблему треба розбити на дві частини.... робота стартеру при пуску ... і самий холодний пуск. Якщо стартер починає жваво, а потім сідає- проблема в АКБ,. Може ще бути що десь контакт поганий на АКБ і на плюсі і на мінусі.... попробуй чи гріються при пуску, і провір силу струму який іде в момент пуску ... тільки не спали тестер там досить високий струм пропуски запалення і поганий холодний пуск - провіряй мітки, провіряй кут запалювання, провіряй ДТОР
Всі ці симптоми були в мене на аналогічному двигуні "AEX" і як в кінцевому результаті виявилось вказують вони як ти виразився на КЗ. Котушка запалювання, вологої погоди боїться більше всіх. Вона має прекрасний потенціал при пробитті на массу щоб збити годинник (панель). Троїння теж її продєлки. Знайди завідомо робочу і підстав, ставлю пивас що на ранок машину не впізнаєш. Як варіант після тривалої стоянки заведи в темноті і відкрий капот. В районі катушки чи ВВ дротів шукай іскри.
Дякую за поради. Підозра на КЗ у мене особисто виникла давно, але усі майстри як один говорили, що справа в ній не може бути... Сьогодні +5, усе топиться, калабані. Після 15-хвилинної їзди по місту моторчик почав "троїти", і мій терпець урвався-поїхав на шрот, купив б/в катушку BERU за 400 грн. Там же мені її поміняли. Після заміни на своїй побачив тріщини на корпусі (приблизно 0,5мм товщиною). Проїхав на іншій катушці пару кілометрів, особисті враження що машина стала краще їхати, принаймі не троїть. Але саме головне завтра зранку-подивлюся як вона заводиться... Завтра обов"язково відпишуся
Вітаю. Правда 400 грн то дорогувато але раз там і перекрутили нахаляву то нехай буде Думаю з заведенням буде все круто. Удачі.
Завтра вже давно пройшло і оскільки людина не зявилася - значить заміна котушки запалювання допомогла