Є проблема з холостим ходом, верніше його взагалі немає, потрібно постійно підгазовувати, щоб машина не глохла. І навіть якщо тормозиш на передачі, то глохне. А ще не знаю чи з цим повязано, але часто не включається перша передача. Спочатку шукаю другу, а з неї першу. Підкажіть будь-ласка в чому може бути проблема, бо до СТО треба доїхати і хочу знати до чого приблизно бути готовою.
А скільки він приблизно коштує і де його можна придбати (автобазар чи тільки спеціалізований магазин) ?! Машина 2001 року
Який двигун? У мене таке було і пов'язане з лямбдою (була мертва) і мозгами (погоріли дорожки). . . І був перелив. Тому - який двигун, який вприск (моно чи інжектор)? Але скоріше і простіше - це дійсно датчик. Перш ніж купляти - тре точно знати чи він. Перевірити можеш у Олега (вул. Перфецького за гот. Гетьман +380679325049) або самостійно мультиметром. Якщо датчик ти купити і взнати ціну можеш тут: Автостоп - 244-72-43 Сигнал - 234-28-59 АвтоХата - 244-26-44
Перелив бензину у камери згорання, що приводить до заливу свічок і вони не дають іскри, тоді коли їх викрутити - вони мокрі. Але мало ймовірно у Вашому випадку, так як двигун новіший і мозги і лямбда (які регулюють подачу топлива) також. Я лише хочу сказати, що перед тим як купувати і міняти датчик - тре точно знати що це він.
Проблема з холостим ходом і передачами то дві різні проблеми вони не звязані. Пердачі -- то скоріше всього розбита куліса ручки передач. На СТО тобі взамін нову запропонують а вона купу грошей коштує...краще б/у на шроті найти . В тебе скоріше всього повний електоінжектор (в тих роках їх переважно ставили) і ХХ пропав через підсоси повітря (то перша причина) ... тобто десь якась трубка тріснула чи порвалась. Якщо все ціле то треба зразу на компютерну діагностику - зразу буде видно який з датчиків полетів, бо взагалі причин може бути багато.
Я мав таку ж проблему з холостим - зле заводився, а на хорду при витисканні зчеплення любив глохнути. Протягом тижнів 2-3 проблема наростає, тобто після появи симптомів досить різко стає неможливо комфортно їздити. Майстер продув, здається, дросельну заслонку - все супер. Через рік таке ж. Знов продув, каже, що через погане масло скоріш за все (бо він все перевіряв, з комп’ютером, проблем інших не знайшов). Зараз попробую інше масло - буду бачити. Може вам це допоможе.
Масло тут ні при чому.Майстер не знайшов в тебе справжньої причини. В тебе скоріше всього забитий сапун. От і масло з картера лізе у впускний колектор і забиває дросельну заслонку