Виникла така проблема. Все почалося з того, що декілька раз виїздив бенз до нуля..Після заправки при їзді не тримає оберти холості (Гольф 2, двигун ЄЗ, карб 2е2), їдиш кидаєшь газ, а він глохне, якщо трохи більше ніж холості то все гаразд не глохне..Думав, що щось попало в карб..Зняв почистив ніби то все ок.. Но через деякій час..Знову..Їдиш все ок, тільки зупиняєшься на світлофорі кидаешь газ потім одна підгазовка (сам подгазовує гольф) і глохне.. Потім думав, що щось з електрикою..Був такий момент коли трохи подьоргав провода усі свічні, катушки, трамблера...Знов нібито пройшло..Но ні..Знов через деякій час починається... І місяц тому появилася витрата пального десь 4 литри на 12 км: Педаль газу в пол макс швидкість 100 км/ч... Може це не одна проблема, може хто підкаже хочяб алгоритм, що за чим дивитись..
Ну відразу скажу що виїзд бензини до 0 - це погано, причому дуже... Зазвичай 1-2 рази і горить бензонасос.
Все правильно Але в даному випадку - це карбюратор і там такий насос що може качати чи повітря чи олію і ніц йому не буде.... твому насосу буде кирдит то точно...))))
1-Який стан свічок? (чорні, білі, коричневі є нальот чи чисті) 2- Який вихлоп на ролір і на запах? (чорний, білий, воня бензою, очі виїдає) 3- Чи незмінився рівень мастила? в більшу сторону і чи має запах бензи? Перевір і дай опис і люди підкажуть з діагностикою. Доречі коли востаннє міняв фільтра? свічки? провода? чи під"єднанні всі вакуумні трубки, чи працює вакуумний регулятор на трамбплері (підєднай трубку і потягни повітря в себе після затули трубку язиком - якщо ваккуум зберігся то знач працює якщо ні то регулятор під заміну)
Схоже на проблеми з вакуумною магістраллю. Глюки на світлофорах це підтверджують, оскільки використання гальмів забирає ще більше від'ємного тиску відтак перебагачується суміш аж до заглоху. Також це доказує те, що є якісь зміни при перескубуванні підкапотного. Тому рекомендую шукати точку де підсмоктує повітря. Спочатку на звук, потім, якщо не почуєш шипіння, шляхом деформації кожнтх 10 см всього впускного тракту, перехідників, розвилок і з'єднань. В карбових двигунах там не складно, мало би знайтися.
Дуже дякую всім за поради.. Знайшов одну диряву трубочку, на вакуумі трамблера, замінив її,піля того не їздив два дні...а сьогодні треба було поїхати і о богі, машина поїхала, за день жодних проблем.. Ось тепер сижу тай думаю, це все через неї може буть?..чи що?...знов проблема сама вирішалась(...
"трубочка до трамблера" - відповідає за випередження кута запалювання при наборі обертів. Висновки роби сам