пршу оцінити диски

Тема у розділі 'Колеса', створена користувачем serg9, 29 лют 2008.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Знайшов я ссилку на Київському клубі шо продаються диски (в Києві). Прошу Вашої допомоги та поради: чи нормальні це диски для Passat B4, чи варто те все тих грошей, що хоче власник (+ ще доставка з Києва)? Чи варто тим цікавитись чи забити і забути... 8)
    ссилка: http://www.vwclub.org.ua/modules/ne...=0&viewmode=flat&pid=0&forum=5#forumpost89133
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Wheel disc 'alum' 6 JX14H2 ET38 4 "ZANDVOORT" 4/100
    Номерр по ВАГу 191 601 025 PV7G

    За 200 баків вартує. Оригінальні (нові, згідно ЕТКИ) такі коштують 338,60 $ за штуку (!) при умові місячної доставки і 439,15 $ за умови тижневої. Тому моя думка - бери, не барися :)

    Щоправда, раджу відразу відкласти гроші на реставрацію - рівняння, піскоструйку, грунтування, пофарбування ітд.
     
  3. Madmax

    Madmax Початківець

    Авто:
    VW Golf II
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Я ось не зрозумів це все за 200 баксів чи за 1 шт бо якщо за все то це повна халява.
     
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: прошу оцінити диски

    То шо вони коштуюь нові то одне. А чи бачите Ви в якому вони стані. Питаю по перше, чи на вашу думку диски гарні, і по друге, чи їхній стан вартий тих грошей?
     
  5. Golf dva

    Golf dva Active Member

    Авто:
    VW Golf ІІ
    Відповідь: пршу оцінити диски

    я б недевав за такі дискі 200 уо
    моя думка. і це гарантія.
     
  6. VladimirS

    VladimirS Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1.9 TDI 2004
    Відповідь: пршу оцінити диски

    +1 Диски мертві, їх поїла корозія, і тримаються вони тільки на фарбі :-D
    В сад (С)
     
  7. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: пршу оцінити диски

    я рахую шо можна брати.
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: пршу оцінити диски

    От тому друзі я й сам уже не знаю, що мені робити. Одні кажуть шо бери і не думай, другі кажуть шо вони того не варта. Просто як на мене, диски не є аж такі ексклюзивні (звичайні титани на В3) і стан по фотках у них не ах ті... якби була ціна повністю шарова, то може би і взяв. Але чесно кажучи не впевнений шо за ці гроші у мене їх хтось з розбігу хапне. Тому й підняв це питання. А взагалі то диски гарні? Бо мені більше подобаються у вигляді 5-ти спицевої зірки.
     
  9. ZET

    ZET Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.6RF 2E 1990
    Клубна карта:
    000405
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Був не давно на кривчицях , то мужик хотів за самі титани 200$ при чому шо там R13 (і стан був такий самий). Я би брав і не думав бо зарас сам шукаю собі такий комплект . Може хто продає ?
     
  10. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Зовн. вигляд не дуже. Типу звичайні диски, нічого особливого, в очі сильно не кидаються.
    Нарахунок ціни - за 150 у.о. точно треба брати, а 200 - трошки задорого , бо дійсно невідомо який в них там стан.
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: пршу оцінити диски

    І я кажу хазяїну шо треба робити знижку на те шо стан у них не дуже суперовий + хазяїн сам каже шо один диск трохи погнутий з внутрішньої сторони і потребує прокатки. Але ціну скидати не хоче, бо мол там ще резина (пара) майже нова + стальна запаска в подарок. Я кажу шо треба робити знижку на прокатку і перевезення, а також на те шо беру кота в мішку (бо фактично дисків не бачу). А він нівкакую. Тож я й кароче питаю Вас, західне братство, чи взагалі мені то потрібно? І якшо потрібно, то скільки за то мож викласти шоб не лишитися потому в дурнях?:???: Бо я так поняв шо думки розходяться, одні кажуть шо то халява, а другі шо то параша.:oops:
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Для мене головне в дисках ходові характеристики - вага, міцність, пластика, надійність, а все разом це безпека та керованість. Тому і порадив. Якщо цікавить тільки вигляд - думаю варто сходити на базар, там багато всього блискучого і, можливо, дешевшого.

    Я не кажу, що мені не важливий вигляд, але, його можна купити за 100 баксів, реставрувавши цей комплект. Але зате ні за які гроші не купиш ВАГу, щоби він поставив свій логотип на базарних дисках :).

    Додано через 1 хвилину
    раджу прислуховуватися не тільки до думок а і до аргументів.
     
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Дякую за активність. Ви не подумайте шо я сам не знаю чого хочу, просто уже маю в наявності 2 комплекти оригінальних стальних дисків з оригінальними ковпаками. Але чомусь кортить ще й легкосплавні спробувати. Те що вони ВАГ-овські - це їхня безумовна перевага. А от така моя невпевненість викликана тим, що я на титанах ніколи не катався і тому не знаю їхніх переваг (чи то недоліків) в порівнянні зі стальними. Якщо порахувати, що матиму ті самі ВАГ-и, лише титанові, то чи сильно я виграю в плані "ходових характеристик - вага, міцність, пластика, надійність, а все разом це безпека та керованість." Невже легкосплавні мають такі беззаперечні переваги над стальними? Чи це просто хтось хоче стальні, а хтось титани, а в якостях вони однакові? Також питаю тому, що може хтось із Вас, хто мав справу з титанами, зможе більш-менш побачити, чи ці диски ще мають трохи дихання чи їм уже піпец? Бо навіть самий оригінальний ВАГ, але вбитий, то ліпше вже на стальних їздити.
    А на рахунок цін, то в одного мого знайомого були такі ж титани. Але були вони ззовні сильно поцарапані, але не криві. То він їх почистив, покрасив (правда не хром. порошком, а якою срібною фарбою) і продавав за 200 у.о. Але я відмовився бо вважав що та фарба ненадійна. А тепер в цій ситуації. Якшо такі диски вже повністю доведені до пуття коштують 200у.й., то ці старінькі думаю десь 140-150 гора. + Пара резини десь 60 у.о. ну і хай запаска та від сили 30 у.й. болти не в рахунок. і шо ми маємо, реальна ціна цього щастя десь 240 у.о. гора. То чи аж сильно я виграю, якшо заплачу за це 200+перевезення 5 коліс з Києва до Франека? От про це й питає моя душа. Я не претендую на істину в своїх висловлюваннях, якщо в чомусь помиляюсь, то поправте мене. І або переконайте чи то брати, або ж відмовте щоб я вже того лишився. Але аргументовано.
     
  14. VladimirS

    VladimirS Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1.9 TDI 2004
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Я перепрошую, але дозвольте мені відповісти на російській.(рідна)
    У меня в Белой Церкви, шиномонтажная мастерская, основной профиль- правка алюминевых лекосплавных дисков (титанів, як їх називають на форумі). Я считаю (и вижу это) что после 7-8 лет эксплуатации литого диска, возникают следующие проблемы:
    1.усталость метала (легко гнуться нет изначальной прочности)
    2,Коррозия и оксид алюминия, если счищать краску, особенно внутри диска в районе хампов сыпеться оксид- как на таком можно ездить?
    3.Раздолбаные крепежные отверстия и посадочное (под конус) место болта.
    4, Деформированные центральные отверстия (плохо для балансировки невозможно диск нормально отцентровать на станке)
    5 "Съденная" покрышками задняя закраина диска, иногда до толщины лезвия ножа.
    6 Вызывает подозрение продажа диска с одетой резиной, возможны сварочные швы, пока не снимешь шину не увидишь.
    7. Облезшая краска в местах установки на лицевой части диска, набивных грузов,
    100% корозия во многих местах диска.
    8 Старый дизайн, вид у дисков убогий,(Имхо)
    Не трать свои 200$ на эти диски, тебе форумчане уже правильно подсказали.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: пршу оцінити диски

    2 VladimirS: Дякую. Дуже переконливо.
     
  16. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    • Подобається Подобається x 1
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Дозволю собі навести кілька контраргументів.

    ВАГ допускає вирівнювання дисків, дилери таке роблять. Тому, як на мене, аргумент актуальний хіба десь після 10-го рівняння дисків. Здається, тут не було ще й першого.
    Нічого там не сиплеться - дискам же не 200 років :) Є місця з потемнілою поверхнею, але до сипучості там дуже далеко, до речі ВАГ покриває свої диски 5-ма захисними антикорозійними шарами (фарба то тільки зовнішній) і до корозії під фарбою дійти просто не може. Навіть якщо на диску є глибокі подряпини, при реставрації вони замазуються спеціальною шпатлівкою, яка припиняє доступ повітря до алюмінію.
    Ким і чим? Колісні болти це нерухома деталь і при їзді вони не можуть роздовбуватися, а від багатьох закручувань-відкручувань немає жодних практичних недоліків для диску.
    Ну тут взагалі незрозуміло - звідки така інформація і хто б довбав по центру диска кувалдою? Нагадаю, що в машині середній отвір це не несуча поверхня.
    Ну це вже зовсім містіка :). Без коментарів.
    А може там взагалі миші живуть :) Як на мене, логічнішим є продаж старих дисків зі старою гумою ніж без неї, адже знімання тільки збільшить їх ціну.
    Це ніхто не піддає сумніву, це видно на фото і саме тому диски потребують реставрації, яку можна зробити будь-коли.
    о вкусах не спорят :) Це класичний борбетівський дизайн, який продається у всьому світі і по нині. Якщо новий дизайн це те, чим укомплектовані всі циганські жигульки, типу цього:
    [​IMG]тоді перепрошую :)
    ну, не всі :)

    Взагалі, як на мене жоден з наведених аргументів навіть близько не стоїть до поняття безпеки, і керованості, що однозначно дадуть оригінальні диски. Такщо у таких справах раджу всім добре подумати.
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. VladimirS

    VladimirS Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1.9 TDI 2004
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Очень длинно ,аргументированно ,умно, но- я практик !
    То ,о чем я написал, я вижу эти вещи периодически.
    А вы них только рассуждаете, отвечать вам по пунктам не буду, приведет к напряженности, мне это не надо.
    Насчет дизайна ,спорить на собирался (четко стоит Имхо) не понятно- зачем приводить доводы и обсуждать сугубо личное мое мнение,для того что бы изменить его (мнение)?:-D
    Для справки -для меня новый дизайн, это не российский К и К, так что ваш пример неудачный.(фото своих дисков я уже выкладывал на форуме)
    А на лето хочу поставить вот такие Forged MK-74 диаметром 17" весом 7,1 кг
    [​IMG]
    Думаю дизайн - не цыганский:-D
     
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Ну що ж панове, як бачимо, дискусія активно продовжується. Сьогодні з цікавості поїхав на авторинок, бачив такі диски у двох продавців. У обох вони були косметично покрашені з зовнішньої сторони (не дуже скажу вам естетично виглядало, робилося "на продаж" а не для себе). А по цінах: у першого - 250 у.о. комплект (1989 р.в.) одіті в резину 195/60/14 (фуфло, на зад на 1 літо), а у другого - 200 у.о. комплект (1993 р.в.) без резини, стан в принципі живий. Так шо отака петрушка. Правда коли я стояв біля других дисків, підійшов мужик і запитав шо є на Пассат В4. Продавець показав ці, однак мужик сказав шо занадто вони мають убогий (простий) вигляд і пішов далі. На рахунок стану звичайно передбачити, які ті диски в Києві, неможливо, а от на рахунок вигляду, то в принципі на В4 заводом ставилися лише такі 14" (легкосплав), інші були уже 15". Ітак мої роздуми продовжуються.:?:
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: пршу оцінити диски

    Дякую VladimirS за плідну дискусію, саме такі допомагають людям зробити правильний вибір. З дозволу, продовжу її:
    Власне на поданих дисках видно, що спиці виступають за посадочну площину диска, тобто протягом принаймні року експлуатації на них будуть подряпини, а це вже непрактично :) Я бачив подібні диски у водіїв із різним стажем, всі вони як мінімум з однією подряпиною:). Причому такі подряпини робляться не тільки при паркуванні від тротуарів тому говорити про акуратну їзду, думаю, недоречно.

    Взагалі у мене кілька Сірків, і я маю змогу порівнювати якість різних литих дисків на однакових машинах. Скажу так, що хоч і можу купити комплект нових, але не тягне після того, як поставив собі вживані оригінальні ковані диски. По перше - оригінальні набагато легші від нових російських. На поворотах машину не зносить навіть якщо на дорозі гофра, причому че чіткі особисті відчуття а не припущення. Логічно припустити, що скорочується гальмівний шлях і час розгону, зберігається гума. Також це плюс для підвіски. По-друге, їх форма не дає їм драпатися як російським. По-третє, я їх за 2 роки жодного разу не рівняв, при тому, що російські були в ремонті вже двічі. І по-четверте, купивши оригінал, я можу впевнено їздити понад 200 кмг, бо маю гарантію від Фольксвагена а не R&R, K&K чи Super Forged (що в перекладі означає суперковані :)).
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)