Розпредвал 2Е на РВ

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ROS, 12 січ 2009.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    хто може помогти з розпредвалом від 2Е?

    :girl_angel:Потребую розпредвал від 2Е?:yes:
     
  2. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Може хто чув, цікаво скіко коштує?:preved:
     
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Є така штука. Практично новий був юзаний 1 тиждень. Ціна питання 500грн.
     
  4. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Дякую! завтра на з'їзді побалакаєм!!!:yahoo:
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Мені вже привезли, дякую!!! ТЕМА ЗАКРИТА!!!
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Поставив я цей розпредвал, СУПЕР!!!:gamer:
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Поставив я таки цей розпредвал + повітревимірювач від 2Е:yes:. Низи просто "зашкалюють". Чекаю сухої погоди щоб заїхати на драг-трасу попробувати і дати їй під "хвіст".:yahoo:
     
  8. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    а казав шо в свою машину того пхати не будеш?
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Попробувати треба було і роботи на 30хв. Прокладку клапанної кришки залишив стару(нова в гаражі), щоб некупляти ще одну. зараз поміняю на нову. Відчутно авто прибавило в тязі. В неділю їхав з Жовкви, всі підйоми на п'ятій, легко, дуже скоро неїхав і потік авто був невеликий.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Маю два питання
    1. Чи заміна призведе(ла) до економії палива?
    якщо так то питання наступне:
    2. на двигун 1.8JH його поставити можна?
     
  11. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    1. На витрати палива по кишені невідчув, ще довго і далеко неїздив. 2. Тра дивитись, незнаю.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Для економії палива існують дизельні мотори або з меншим об*ємом.
    На 1.8JH стоїть інша система управління УОЗ, тому сказати, до чого приведе заміна РВ - важко. Крім того, в 1.8JH низький блок і зовсім інші фази, ніж в 2Е. В випадку ROSа просто повезло (або він знав шо робить), а взагалі мені не дуже зрозуміле бажання заміни одних запчастин на інші стокові від іншого типу мотора. Хочеш кращого перфомансу - став шріковський чи інший вал з характеристиками під ширші фази. А якшо економії - мех. довгу КПП і ГБО. Якось так.
    пи.си. для початку приведи свій 1.8JH і його вприск в стоковий заводський стан, і відчуєш економію. Я тобі навіть підкажу з чого починати: з лямбди, яка в тебе чомусь була відключена, коли я бачив твою скіроку, і діагностики форсунок.
     
    Останнє редагування: 30 січ 2009
  13. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я задоволений двигуном!!!:yahoo: Чекаю потепління і ДРАГУ!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  14. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Залишився мені розпредвал з мого 1.8 РВ. Нічого йому не бракувало, просто замінив на 2Е. Ціна - 150грн.
    [​IMG]
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який індекс на розпредвалі. Зовсім недавно тріснув мені РВ на AAD з індексом D. Не найшов такого . поставив від 2Е з індексом А разом з ГБЦ від 2Е(там є різниця в кількості опорних шийок.... на AAD - 5 ... на 2Е -4). Двигун в динаміці втратив. Але ГБЦ від AAD є і шукаю РВ з індексом D.
     
  16. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Незауважив! Вечерком гляну.
     
  17. dalkroz

    dalkroz Початківець

    Авто:
    Audi 100
    Цікаву тему ви відкрили. ось я почитав і теж задумав таке зробити... в мене мотор 1.8 PF чи підійде мені такий же вал від мотора 2Е і який індекс має бути на валі 2Е... до речі про економію пального можу потім сказати в мене на авто стоїть бортовий комп.
     
  18. dalkroz

    dalkroz Початківець

    Авто:
    Audi 100
    а ще в мене є цікава ідея - що б було коли поставити турбіну G60 і всі повітряні патрубки і повітровимірювач від мотора PG... чи вартий буде ефект таких затрат? хто що думає на цю тему?
     
  19. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Там буква - G!!!
    Розпредвал в продажі!!!
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    По кріпленню РВ підійде. Індекс на валу від 2Е - А. Чи воно щось дасть - невідомо. Треба би було мати інформацію про кути фаз газорозподілення обох валів і порівняти. Крім того це треба би було врахувати (тобто корегувати) в програмі бортового компютера, який корегує кут запалення в залежності від режимів роботи. Мова йде про діапазон 5-6 градусів. Тут можна діяти методом тика і дивитися що з того вийшло, або діставати всю інформацію і робити розрахунки.
    З G60 та сама історія тільки крім того треба міняти поршневу групу, або кільця як мінімум. На турбовані або компресорні двигуни перші компресійні кільця ідуть хромовані (підсилені). Поршневі пальці і шатуни там теж підсилені... все таки нагрузки більші. Хоча можна і навпаки на звичайний атмосферник ставити кільця від турбованих двигунів. До речі ми на пару двигунах членів клубу ми так і робили. На 1.8 атмосферник ставили кільця від А4 1.8 турбо. Вони набагато сильніші на знос і довше будуть тримати компресію, хоча і дорожчі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)