Не можу врівноважити холості обороти. Машина на газу. Коли нажимає на педаль газу, а потім відпускаю, то холості обороти не зменшуються, а залишаються великими як і раніше. На бензині трохи зменшуються, але не є нормою. Датчики всі змінені. Може, це через негерметичність прокладок? Допоможіть. Дякі.
Ну тоді лишається лямбда, дтож, ксхх, розходомір + переключатель крайніх положень педалі... з чого хочеш почати? Доречі в мене така маза була і як виявилося переливало. Перебрав всі датчики і поки на СТО не виставили СО і ХХ з допомогою газоаналізатора нічого не помагало. Зараз - як часікі.
Лямбд.поміняв,доречі коштує 850 грн.,ксхх бу.на розбірці придбав,росходомер в нормі,датчик температури синього кольору теж поміняв.Сьогодні дросельний вузел уплотнив герметиком,та підкрутив шестигранним ключем болти кріплення впускної труби.Завтра провірю в роботі.А взагалом за 2 роки після покупки поміняв на авто майже все що міняється.Що таке переключатель крайніх положень педалі?
Це такий мікроперемикач, який стоїть на самій ДрЗ. Взагалі з подібним стикався, трабла в проводці була.... подивися чи всі напруги на датчиках в нормі, чи змінюються лінійно з оборотами....
Яка в тебе газова....якщо не 4-го покоління то рахуй що в тебе карбюраторна машина. На газу в тебе всі ті датчики не працюють. Може засралась ДЗ... почисть, якщо чисто то їдь до газовщиків нехай під тиском провірять мембрани.... може якась травить і відповідно на бензині не можеш застабілізувати
Так. Але коли він переключається на бензин то працюють і він скаржиться що оберти за високі. 100 грн б/у на базарі. Поки що працює а твій точно не працював? хто казав? Тестером міряв? "Не все датчики одинаково полезны" Ладно сміх сміхом але коли ти то все переміняв то ти регулював те саме СО і ХХ як я й казав? Якщо при мертвій лямбді ДТОЖі і КСХХ машина їхала то дуже ймовірно що не за рахунок аварійного режиму мозгів а за рахунок того що вже було накручено регулювання.
доречі "лінійно з обертами" змінюється тільки напруга на розходомірі і то треба знати які ножки міряти
Якщо газ травить то він і на бензині травить.... то яка може бути стабілізація... я б казав спочатку з газом навести порядок... а то так можна і двигун поміняти, а він далі не буде стабілізований..... газ то залишився.....)))))))))))))))))))
Привіт усім! Газова у мене мабудь 4 покоління написано на ній 100 італія.Рік назад був у газовикв він довго думав і дійшов висновку, що треба зняти та заглушити КХХ. Після того я не міг перейти на газ поки темп.двиг.не була 50 градусів.Я купив бу. краще стало, але оберти зменшуються при гальмуванні двигуном.Після того випадку я не хоу їхати до газовиків бо один каже одне,а іншийінше. Хотів зробити комп.діаг.дак у них немає перехідника на мійрозєм.Міряв компресію в 1 та 2 циліндрах 9.9,5. в 3 та 4 ц. 12.12,5. Можеці проблеми за того що десь в головкі щільно не прилягають клапана в сідла? А то телефон стосовно діагностикиу Києві? Росходомер тестером не міряв але я точнознаю що він робочий бо яйого розбирав та ремонтував пластину,яка ходить в залежності від відкривання Д.З.
Газова 4 покоління то тоді коли подача газу управляється компютером. Фактично тоді на машині два компютера один на газ другий на бензин... і вони узгоджені між собою.. Такі газові ставить в основному виробник авто, але зараз уже ставлять і газ контори. попробуй відключи повністю газ і поїздь тільки на бензині, щоб компютер адаптувався до бензини і тоді побачиш які проблеми на бензині... рішиш їх тоді берись за газ. Інакше правди не найдеш. Воно одне друге буде збивати. А взагалі Щось так виглядає що в тебе там сильно нахомутали
попробуй відключи повністю газ і поїздь тільки на бензині, щоб компютер адаптувався до бензини і тоді побачиш які проблеми на бензині... рішиш їх тоді берись за газ. Поїздив на бензині наче все добре.Колли перехожу на газ знову гальмую двигуном то х.об.зменшуються,а коли перемикаю кпп.і кидаю педаль газу оберти не зменшуються.Я вже їх зменшив на редукторі, але при підвищенні температури чи коли вмикається вент.охолодження машина починає глохнути, а на бензині все в нормі.
я все таки думаю що в тебе звичайна газова.В тебе вхід газу іде через форсунки чи перед дросельною заслонкою..... але так чи інакше мусиш шукати грамотного газовщика який би провірив твою систему.... можливо вони не правильно газ пустили, або якісь клапана заїдають. Тепер точно відомо що проблема тільки в газі.