ДОБРОГОВЕЧОРА!) підкажіть при якій температурі має включатися вентилято охолодження!?? і яка робоча температура мотора?
Робоча температура двигуна - 80-95 градусів. А от про вентилятор знаю тільки, що він вмикається тоді, коли повинен...
а вот в мене якоїсь мами піднялася вчора температура до 102 а вентилятор ледве крутив(на першопу положенні) проблема з датчиком????? верхній і нижній патрубок радіотора гарячі!!!!
тут проблема скоріш за все або в проводц а бо у самому вентиляторі. Попробуй на пряму підключити. якщо вентелятор крутить на одному слабо а на другому сильно тоді міняй дачик, якщо ні то провіряй шлейф вентисятора і сам вентилятор.
перед зимою загнав був машину на сто, там сказали шо поміняли датчик, бо типу машина не нагрівалася. після того я замітив шо стрілка температури показує 65-75 градусів а електронне табло 80-90. при 94-96 включався вентилятор. який саме поставили то я незнаю, може поставити старий датчик і подивитися як буде на ньому?) бо точно пам"ятаю шо кули купував машину то стрілка температури показувала 90-92.
На датчику має бути написано температуру включення вентилятора першої швидкості і другої. Якщо датчик температури на два контакти то тільки одна швидкість. Якщо на три -то дві швидкості.
дивися на старий датчий і на той шо стоїть, там про температуру ніц не пише. і вобше там нічого не пише. а сам той датчик, він має чотири контакти!!
ви напевне не той датчик дивитесь. Треба дивитись на той що вкручений у радіатор... вони латунні і збоку на кайомці обовязково має бути температура включення... якщо не видно - шліфшкуркою зачистити і мусить бути... там не може бути чотириконтактний... або то який колгосп...
датчик стоїть один на радіаторі,в мене є ще старий,і на жодному з них нічого непише,хоча сьогодні замітив,що при температурі десь 102-105 він всетаки включився і працював і на великих і малих оборотах.Це занадто високо,тра мінять.
Недавно була ситуація- грілась машина (правда Опель) - все перебрали навіть ГБЦ -два рази знімали - оказалась помпа. До неї не дивились бо самі пів року тому ставили нову... воне не шуміла не текла - зверху все було в порядку. Коли зняли - офігіли.....оказалось з усіх лопастей тільки одна лишилась.... решта як корова язиком злизала. Так що все може бути і не треба гайок туда кидати.... з/ч тепер на висоті і нове то ще не значить добре....
в мене після зими усе почалося!( то гріється машина, то стукають компенсатори на гарячий мотор. заїжав на сто... сказали шо потекла помпа, і вона шумить. так шо буду міняти в понеділок. а з компенсаторами, то докатаю 5 тисяч км до заміни масла і буду міняти усе... якраз буде кругла цифра пробігу.
поміняв я помпу, залив новий тосол..... вроді тепер не тече і машина не гріється!!! але я якось очікував кращого результату.... коли машина троха поробить знову починає щось шуркотіти. кажуть шо це гадрівлічний насос, який я міняв осінню!(((