Вібрааааація!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DRIVER, 27 бер 2011.

  1. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    Народ,бачив що така тема створена,але тут трошки інша ситуація.
    Авто на холостих працює так що руль ,педалі трясуться.
    Як в дизеля.Мотор 9а.Вже поміняв 2 подушки двигуна, передню і таищо біля коробки.Може ще щось треба поміняти.Надоїо на світофорі стою,то таке враження що сижу на масажному кріслі.
    Можливо датчики детонації,в мене з одного злізла езоляція. :russian_ru:
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба двигун відстроїти і вібрація пропаде.
     
  3. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    ну то і так ясно))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
     
  4. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    які обороти холостого?можливо захист прижатий до двигуна!можливо неякісні подушки ,глушник прижатий до кузова і.т.д.
     
  5. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    проволкую)
     
  6. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    приблизно 800
    нема тахометра((
     
  7. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    глушник повинен кріпитися так як передбачено заводом в інакшому випадку ми отримуємо негативи від авто.
    на перевірку можеш підїхати сюди http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то нащо міняти подушки коли двигун строїти треба
     
  9. вова 001

    вова 001 Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B5+
    Клубна карта:
    000063
    Всім Привіт!
    Ситуація слідуюча вчора машина почала робити як на 3 циліндрах в районі від холостих до 2000 тис. оборотів вібрація така шо ну в пєнь звук в той проміжуток як в американських 5 літровок далі все пропадає. Тяга ривками то є то пропадає.
    пару днів тому міняв свічі
    вчора заправився на ВОГ-у доїхав до гол.вокзалу і почалася проблема думав свіча здохла або погано затянув фіг там поставив старі то саме!
    Поможіть в чому проблема
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Які на вигляд свічки...?
    Щось сталось з вприском... іде нерівномірна суміш.... або збіднена або збагачена ... скоріше всього гепнув якийсь з датчиків... тре на діагностику... за 20 хв буде відомо що сталось.
     
    Останнє редагування: 15 кві 2011
  11. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в мене було подібне,перше перевірити свічі і протестувати свічні шнури можливо пробитий якийсь,друге перевірити пливо і фільтр з насосом можливо забиті і томі масос дуситья в цих Двигунах коли починається нерівномірність ходу то вдни дитонують і ніби троять
     
  12. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    причин може бути багато для початку потрібно зробити діагностику двигуна.
    причина може бути банально проста а може обійтись заміною модуля.
     
  13. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Не в обіду, але так як ви "добре знаєте ці двигуни" то мали б знати, що там немає "свічних шнурів"!!!!
     
  14. вова 001

    вова 001 Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B5+
    Клубна карта:
    000063
    Дякую всім але ніхто не вгадав:nea::D:D
    Причина була в катушці (здохла)
    Дякую Донецькому за швидку діагностику та допомогу!
     
  15. вова 001

    вова 001 Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B5+
    Клубна карта:
    000063
    Машинка ШЕПЧЕ!
     
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А що за катушка? Якщо та що я думаю, то як машина заводилась? Не розумію, поясніть.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там 4 катушки. По одній на кожен циліндр, тому там нема свічних дротів.
     
  18. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    про вгадування я не писав .по вашому катушка запалювання ,а називається ця штука модуль запалювання.катушка стоїть в жигулі.а в пасаті це пєзо модуль.
     
  19. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Чи повинен цей модуль постійно бжиніти десь раз в хвилин 10-15 на заведеній машині? Включається якесь реле (характерний звук) і ось цей модуль бжинить пару секунд. Таке точно прослуховувалося при включенні запалення. А тепер я це чую і при заведеній машині. Чи це нормально?
     
  20. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Пьезоэлектри́ческий эффе́кт — эффект возникновения поляризации диэлектрика под действием механических напряжений (прямой пьезоэлектрический эффект). Существует и обратный пьезоэлектрический эффект — возникновение механических деформаций под действием электрического поля.
    Тобто по катушці тре вї...........бати молотклом щоб вона почала давати іскру)))))
    Не треба строїтелям розказувати електронщикам про пьезоефекти)))) Катушка в пассаті звичайнісінька по конструкції, але з магнітоіндуктивним датчиком всередині)))) ( датчик Холла) Просто машино з окремими катушками набагато надійніші, і систему запалення можливо корректувати компутером) чого не скажеш про трамбльор))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)