Стикнувся з такою проблемою, вже не перший раз, але нормального вирішення так і незнаю: Після відносно довгої поїздки (година-півтори) зупинившись на світлофорі почув шо мотор крутить 3-3.5тисячі(на звук, тахоментра нема), сам підгазовує ніби, їхав за містом стабільно 120-140. Мотор 1.3карб. Ситуацію виправляє скручення холостих, але це кожен раз надоїдає робити. Є якісь інші варіанти?
Без зняття карба необійдеться, якщо приходиться скручувати холостий то в цьому механізмі і шукай проблему.Можливо лопнула пружинка і при відкритій заслонці(в механізм ніщо не впирається) + вібрація від роботи двигуна, і гвинт регулювання вкручується що в кінцевому результаті призводить до завищених обертів. Але це все догадки, НІПУХА!
сталася якась фігня..... описую: вчора після проїждання десь так 40км по трасі + 7-10км по львову заглушив машину і так хвилин 10-15 вона стояла. потім прийшов, завів, а холості на 1200-1300 тримаються і не падають... думав шо пройде, але проїхався на роботу 3-4км - то саме. після роботи завів, вже 1100 і не падає. сьогодні зранку те саме, тільки вже у львові замітив на світлофорах, шо почало падати нижче 900... і деколи бачу, шо ХХ скакає то 810 то 920...але так шоб стабільно було до того 830-870 - нема... є якісь поради, крім того шоб зняти повітряний фільтр, перевірити на підсос повітря і тросик газу??? дякую
всього скоріше друге... бо вчора/сьогодні холості ну зовсім плавають... то стоїть нормально 840-860, то підскочить до 1000... треба буде самому глянути на вихідних, якшо не допоможе - тре буде їхати до карбураторщика. кум, а в тому що лямбда була без маси і комп міг нахапатись помилок - то може бути причиною такої поведінки? Пи.Си. з підсосом якось можна боротись самостійно? як?
Якщо лямбда без маси вона просто не працює. Помилки в компі не впливають на роботу, якщо вони старі..... вони просто сидять в памяті. Якщо помилка актуальна то впливає на роботу. Саме простіше з підсосом боротись так. Купляєш аерозольний очисник карбів інжекторів.... заводиш двигун і починаєш пшикати на всі підозрілі місця. або на все підряд.... як тілько обороти зросли(очисник разом з повітрям попадає в циліндри) значить в цьому місці підсос... а далі все ясно...міняти, клеїти, затикати.