Високі холості

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Wheelmann, 18 лип 2009.

  1. Wheelmann

    Wheelmann Active Member

    Авто:
    G3 ABF
    Клубна карта:
    000036
    Стикнувся з такою проблемою, вже не перший раз, але нормального вирішення так і незнаю: Після відносно довгої поїздки (година-півтори) зупинившись на світлофорі почув шо мотор крутить 3-3.5тисячі(на звук, тахоментра нема), сам підгазовує ніби, їхав за містом стабільно 120-140. Мотор 1.3карб. Ситуацію виправляє скручення холостих, але це кожен раз надоїдає робити. Є якісь інші варіанти?
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Купив машину нарешті? В тебе тут пише якась модель скоро , не знаєм такої :)
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Без зняття карба необійдеться, якщо приходиться скручувати холостий то в цьому механізмі і шукай проблему.Можливо лопнула пружинка і при відкритій заслонці(в механізм ніщо не впирається) + вібрація від роботи двигуна, і гвинт регулювання вкручується що в кінцевому результаті призводить до завищених обертів. Але це все догадки, НІПУХА!
     
  4. Wheelmann

    Wheelmann Active Member

    Авто:
    G3 ABF
    Клубна карта:
    000036
    Проблема вирішена. Підсасувало повітря, замінені шланги
     
  5. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    сталася якась фігня.....
    описую:
    вчора після проїждання десь так 40км по трасі + 7-10км по львову заглушив машину і так хвилин 10-15 вона стояла.
    потім прийшов, завів, а холості на 1200-1300 тримаються і не падають... думав шо пройде, але проїхався на роботу 3-4км - то саме.
    після роботи завів, вже 1100 і не падає.
    сьогодні зранку те саме, тільки вже у львові замітив на світлофорах, шо почало падати нижче 900... і деколи бачу, шо ХХ скакає то 810 то 920...але так шоб стабільно було до того 830-870 - нема...
    є якісь поради, крім того шоб зняти повітряний фільтр, перевірити на підсос повітря і тросик газу???

    дякую
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Даю 70% що десь підсос пішов......, або в карбюратор щось попало і гуляє там...
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    всього скоріше друге... бо вчора/сьогодні холості ну зовсім плавають... то стоїть нормально 840-860, то підскочить до 1000... треба буде самому глянути на вихідних, якшо не допоможе - тре буде їхати до карбураторщика.
    кум, а в тому що лямбда була без маси і комп міг нахапатись помилок - то може бути причиною такої поведінки?

    Пи.Си. з підсосом якось можна боротись самостійно? як?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо лямбда без маси вона просто не працює. Помилки в компі не впливають на роботу, якщо вони старі..... вони просто сидять в памяті. Якщо помилка актуальна то впливає на роботу.
    Саме простіше з підсосом боротись так. Купляєш аерозольний очисник карбів інжекторів.... заводиш двигун і починаєш пшикати на всі підозрілі місця. або на все підряд.... як тілько обороти зросли(очисник разом з повітрям попадає в циліндри) значить в цьому місці підсос... а далі все ясно...міняти, клеїти, затикати.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)