маховик вже поміняний А тепер ще одна халепа з машиною: машина на сервісі, я сів за руль щоб заводити - стартер крутить машина незаводиться, не пчихає, ващє нічо. Я, оглянувши підкапотний простір побачив шо вирвані провода з трамблера(переривача-розподільника).То той джгут з 3 проводів шо йде до датчика Хола . Вирвані разом з фішкою. тому в мене питання до форумчан: 1. Чи можливо припаяти ті дроти і приклеїти фішку до корпуса трамблера? 2. яка ціна такої роботи??? 3. Чи реально доказати що то майстри так крутили коробку шо аж відірвали провода??? Будь-ласка, дайте відповідь сьогодні, бо завтра з самого ранку я іду на той сервіс:
Неакуратно робили. Машина має виїхати з сервісу своїм ходом. Скоріше всього обламали фішку вона досить делікатна. Чи можна запаяти... то треба розбирати трамблер і дивитись, якщо дроти обірвані коло магніта то не вийде...там нема місця... тоді прийдеться шукати датчик Холла, якщо в районі фішки то там ще щось можна скомбінувати...але це все індивідуально... Без ДХ машину не заведеш.
І свою вину НЕ ВИЗНАЛИ. приїхав міняти маховик за 500 грн, а в результаті ще + ремонт стартера 130 грн + ремонт трамблера 150 грн + купа нервів. Але слава Богу виїхав)))))))))))))) І ще кілька питань до майстрів: 1. Чи правильно з точки зору власника СТО пускати до машини майсрів (саме таке слово має бути), які в очі не то шо ауді, а іномарки відмінної від ланоса, під капотом не бачили? 2. Чи правильно коли на сусідньому пості з-під капота машини пішов дим та іскри, а майсер (саме те слово) каже "Міня нє ївёт чюжая работа" 3. Чи етично власникові СТО називати машину клієнта гамном? того клієнта шо гроші йому платить. Більше ніколи на тій СТО машину робити не буду. хіба шо колеса:D бо там з працівником шиномонтажу поторгуватись можна:D
Дивись, бо зроблять колеса так, що дим із під капоту піде))))))) А взагалі є дві чудові приказки: "Скупий платить двічі" та "Я не такий багатий, шоб купувати дешеві речі" Думай, удачі)))))
ну тебе ж не силою туди затягнули? хіба не можна було розпитатись про якісь СТО?он Кум пропонував свої послуги,думаю в Олега теж можна було провести цю роботу..
Та з тими ААРами де дуже хочуть возитися. Тих пять баняків так затиснуті між передом і задом що там щоб гульнути двигуном вверх вниз то треба передок розбирати... для заміни ременів точно. а по механічному вприску точно ще приїде...)))))
1. ну....мені треба було щвидко зробити - прийшов на сто, дивлюсь ніби нормально, от і вляпався (((((((((( 2. до кума може і заїду при нагоді