термостат (новий), патрубки 2 шт. (ідеальний стан), два диски R13 металічні, передні ступиці з болтами на титани
Зараз вирішую аналогічну проблему (карб 2ЕЕ) і дійшов висновку, що навіть якщо лямбда робоча, термодатчик теж (провіряв) вказана вище проблема...
привіт усім (новачкам і старожилам) мене звати Роман, зареєструвався 2тижні тому і зрозумів, що попав туди куди треба
єдине що можу повідомити - джета ІІ, 1,8, карб., 1990р.
я зрозумів, що від тебе можна отримати корисні поради, хоч я не спец, але мені дуже подобається тема ремонту авто
вся біда в тому, що в мотора відсутній номер (як виявилося був знищений попереднім власником)
це дійсно був лямбда зонд несправний, його заміна вирішила всі проблеми!!!
не хочеться вірити, що все так безнадійно
можливо хтось вже має таку практику то поділіться досвідом
чи можливА (без "на лапу") реєстрація авто без номера двигуна?
то просто бомба!!!
KYM допоможи!!!!!
чи допоможе в даній ситуації заміна лямбди при умові що ДТОР працює?