Шановні одноклубчани! Яка причина великої кількості пари у вихлопі при прогріванні мотору? Двигун ABS. ОР не зникає! Дякую.
це випаровуєть конденсат, що збирається в твоїй вихлопній трубі за ніч. можеш спати спокійно. ти не один. з тобою 1+1 )))))):D
Не,ну я розумію що це смішно звучить, не спорю, але скільки там того конденсату має бути, що за 5хв роботи двигуна в гаражі нічого не видно! Лондонські тумани це маленький димок в порівнянні! =))))
Читай уважніше... Автор каже, що пар... Значить йому просто тре просушити гараж і менше по калюжах їздити... Або це все ж таки не пар, а дим. Тоді розмова завсім інша і не на форумі, а на діагностиці і ремонті. ІМХО - це все таки ПАР.
Про шо ти говориш. Автор міг не розібратися де пар а де вихлоп. Не може бути пару з двигуна так щоб в гаражі видно не було. Пара зразу на землю сідає. То що паралельно ще з труби капає конденсат то так.
Ну да. Сам з таким стикався, коли ставив машину в гараж з басейном (оглядовою ямою, заповненою водою). Зранку троха було пару, але не так як автор описує. Мо спочату тре розібратись пар то чи вихлоп?
Ще й як може!!! Особливо, коли гараж металевий, то тама ще більше пару буде, іж авто ночує на вулиці!!! пі.ся. нафіга розводити демагогію?? тіпа Свобода слова з С.Шустрим??)))))))))
При чому тут демагагія. Автор просить поради. Конденсат збирається в двигуні в колекторі в трубі вихлопній і в глушаку. В сумі можливо не більше 0.5л води. Нароби з 0.5 л води пари на цілий гараж. На холодному двигуні пара конденсується в воду уже в на виході з глушака і капає а часом і тече на підлогу в повітря попадає мало, все решта що стоїть вихлоп. І якщо не правильно зорієнтуєш автора він замість того щоб регулювати двигун буде мітлою дим розганяти.
я з тебе не можу:D:D:D. цікавий ти. ( тільки без образ) я можу і два гаражі зробити пари з 0,5 літра води, тільки дай мені таку установку , щоб нагрівалась і разом з повітрям (має бути з таким тиском, з яким вилітає повітря з вихлопної труби) розпилювати той пар. Ти ж не рівняй, як іде пар з чайника і як іде пар з вихлопної. пі.ся. На холодну мотори не димлять, хіба що йому ппц. пі.пі.ся. в мене також димів, коли вечори були холодні. зараз ночі більш-менш теплі. і вологість нормальна. коли почне диміти - напишу пі.пі.пі.ся. Під словом Диміти - малось на увазі Парувати)))))))
В циліндрах в піддонному просторі всюда де є місце коли остигає двигун. Двигун машини не є установкою для випуску пари. І якшо в тебе двигун випускає "пару" на весь гараж то його регулювати треба не казати що все нормально.
ось сиджу і думаю....напевне треба піти мені добре дунути якогось зілля чудотворного)))). як вона туди потрапляє??? оскільки двигун ще довго охолоджується і мало того, стоїть фільтр тонкої очистки і закрита заслонка???? А??? якщо слідувати тій теорії, що там (в циліндрах ) збирається конденсат. то при простої 1 добу при вскриванні на стінках гільз мала б бути ржавчина. Логічно??? якщо так , т.б. збирається конденсат в моторі - то як його регулювати???????
Не псуй собі здоров'я. Ти видно ніколи не розбирав двигуна який простояв місяць і більше.... що не було в маслі то поржавіло. А береться конденсат в двигуні по законах фізики з повітря. Подзвони на метеоцентр і запитай який процент вологості. Звичайно в двигуні найменше конденсату...найбільше в глушнику... от і капає з нього і влітку і взимку. А говорим ми про пару в гаражі......
Моя думка така: в гаражі напевно вологе повітря(понад норму), а тобто воно засмоктується, і з бензо-повітресумішшю перетворюється в пар, дальше пар і вихлопи виходять.....(ще є авріант вмісту води в бензині)
сусід купив МЕРСА МЛ550. джип. приблизно кусків 120 зелених. зранку валить пар, як з утюга. піду йому скажу, що мотор в нього дохлий. най не поспить нічку:D мені надокучило доказувати тобі протилежне. я недавно міняв двигло. в Діми воно простояло місяця 2. в мене ще місяць, поки завів. по твоїй теорії, там мало б вже бути 10 літрів води. як завів - тільки радів тому, як він шепче.))))