Ще одна справа, як мені повідомили, сідла під клапани зносились, того прийшлось ще й підточувати клапани на 1 циліндрі, є варіант що ще треба раз рпвдточити? Наприклад на гарячу клапан трохи від температури розширився і не до кінця якийсь закривається?
Всім вітання. Де можна: 1. почистити клапан егр 2. зняти морду щоб помили радіатори на пассат б5 1.9 avf?
Всім привіт. Так як не можу створити теми напишу сюди. Є така проблема- авто т4 1.9Д тече соляра з штоку газу. Чи хтось таке робив або знає до кого можна звернутись? Можливо шановний kym таке може зробити? Яка ціна +-. Дякую.
в мене таке на Г2 було, за роки експлуатації (20 років) приблизно 3 рази. Якщо там є доступ, то: - від'єднюєш тросік з "метелика" - відкручуєш кришку ТНВД І вуаля кришка зі штоком і тим метеликом в руках. Виймаєш шток, замінюєш резинове колечко (+/- 25-50грн.) і вся проблема. Якщо не допоможе, то тоді ту кришку відвести туди де зможуть перепресувати мідну втулку, може бути в ній виробітка. Теж, складного нічого нема. І поміняти колечко резинове на штоку. Моя тобі порада, загугли собі в неті ремкомплект з тим колечком під свій ТНВД і придбай заздалегідь. Можливо вдастся знайти окремо колечко, або ж знати розміри і підібрати, щоби було маслобензостійке. Перепресувати можуть в Бартатові на Бош-сервіс, але один нюанс. Був у них, ще років 3-4 тому, перепресовував таку ж мідну втулку, то вони казали що ТНВД повинен бути знятим, що вони не будуть знімати. Коли я приніс саму кришку, вони офігіли. А коли пішов ставити, як то кажуть "в полі на коліні", то вони з цікавості вийшли дивитись. Гадаю, що перепресувати втулку можна і у Львові. Головне її також придбати. Вже не пам'ятаю, але вона теж можливо в ремкомплекті йде. Сам ремкомплект дорогий, реально дорогий. Але якщо підійти розумно і знайти лише те, що конкретно потрібно, то в копійки то все обійдеться. Зара воно в тебе лише просочується і вєрняк затягує запах солярки в салон і в найблищий час, якщо не ліквідувати проблему, то машина буде завоздушувати паливну систему за ніч простою, або ж почне глохнути на ходу (особливо на нейтральній передачі).
Будову насосу я знаю і зробити то вмію, тут питання в часі, якого в мене зараз і так нема (і так працюю з 6:00 до 24:00). А машина якраз і потрібна для роботи. Я готовий заплатити, лиш би хто то зробив.
1) теоретично, міг би то зробити, проте на жаль взагалі немаю вільного часу. 2) дизель-сервіси в основому прошені, бо: - не хочуть брати старі насоси (старі по їх мірках) - хочуть, щоби він був демонтований з машини. - варіант демонтажу на СТО, дуде надто дорогий, аби змінити одне колечко. 3) довірити дилетантам теж не варіант.
Привіт панове, точно така ж проблема була, (джета 2), потекла соляра зі штоку газу, шукав де і що робити, замовив і купив ремкомплект, але поговоривши з досвідченими мотористами взнав- що його нормально мало хто вміє міняти, хіба що самому не спішно і за допомогою інтернету, та і знос самого насосу-по любому є, ще сказали якщо робити чи міняти насос то бажано і розпилювачі на форсунках поміняти на нові (не дуже дорогі вони) можуть бути забиті, після довгих роздумів поїхав на шрот і попросив щоб дали більш-менш зі свіжої машини насос і 4 форсунки- поміняв те все і хватило мені на 100 тис. зараз знов тече соляра і думаю що робити, може знов куплю б.в. насос, а так вам звичайно ж рішати.
Нормальний б.у насос 100дол. + розпилювачі + робота = +-300 дол. Машину хочу продати так як потрібна сильніша ( гружу так що під горку ледве стягує на 2) Тому шукаю бюджетний варіант.
Ну, судячи з вашої відповіді, цитую- Будову насосу я знаю і зробити то вмію- то вам помняти насос і форсунки особого труда не составить, та і сложного там не має, а що стосується грошей, то так хочеш їздити мусиш платити і за насос і за форсунки і за роботу , якщо продаєте машину, то нащо це заглиблюватись, поміняйте то гумове кільце, як писав diesel757, самі за пів години і продайте так як є.
Та я Вас розумію що *то так хочеш їздити мусиш платити *. Тут справа не в грошах. Сам шток вже має виробітку в посадочному місці так як вже хитається в сторону десь на 1мм. І щоб його замінити разом з тою мідною втулкою потрібно набагато більше ніж пів години. Саму втулку бажано пресувати а не забивати а це знову ж таки час якого у мене нема. отака то бєда-бєда огорченія.
Доброго дня. Допоможіть будь ласка. Можете порадити моториста. З мотора підтікає масло напевно пробита прокладка. Треба перевірити прокладки та усунути підтікання масла. Потьоки з під кришки головки клапанів ( як я розумію). Автомобіль Фольксваген Бора мотор 1,6 ( атмосферник) коробка автоматична.
Якщо з-під кришки ГБЦ, то там фантазії і витрат що б'ють по кишені, практично не потрібно. Якщо не самому міняти, то будь-хто адекватний, хто дружить з ключами для ремонту - може це зробити. Якщо з-під самої ГБЦ, то це вже неприємність.
Сам лізти не хочу, тому і прошу порадити хорошого спеціаліста, хто б міг подивитись та відремонтувати.
Доброго дня. Хто підкаже де можна замінити датчик температури відпрацьованих газів. Бо він в досить проблемному місці в моторі знаходиться і по ідеї треба для нього спеціальний ключ.
Не треба там ніякого спеціального ключа.. там просто треба знімати вихлоп той що коло турбіни.... дибільна конструкція... місця для роботи нуль