Потрібен моторист

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Svyar, 22 лип 2010.

  1. Boyz08

    Boyz08 Новачок

    Авто:
    Golf 4 1.8T, AUQ
    paravozik:)
    Ще одна справа, як мені повідомили, сідла під клапани зносились, того прийшлось ще й підточувати клапани на 1 циліндрі, є варіант що ще треба раз рпвдточити? Наприклад на гарячу клапан трохи від температури розширився і не до кінця якийсь закривається?
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Там конус,тому на розширення не впливає. Жомовляйся з @kym і най він перевірить все.
     
  3. Дитро

    Дитро Новачок

    Авто:
    Passat b5+ 1.9 avf
    Всім вітання.
    Де можна:
    1. почистити клапан егр
    2. зняти морду щоб помили радіатори

    на пассат б5 1.9 avf?
     
  4. VAS.

    VAS. Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2101 1972р
    VW T4 1.9 (CARAVELLE) 1996р
    Всім привіт. Так як не можу створити теми напишу сюди. Є така проблема- авто т4 1.9Д тече соляра з штоку газу. Чи хтось таке робив або знає до кого можна звернутись? Можливо шановний kym таке може зробити? Яка ціна +-. Дякую.

     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в мене таке на Г2 було, за роки експлуатації (20 років) приблизно 3 рази.
    Якщо там є доступ, то:
    - від'єднюєш тросік з "метелика"
    - відкручуєш кришку ТНВД
    І вуаля кришка зі штоком і тим метеликом в руках.
    Виймаєш шток, замінюєш резинове колечко (+/- 25-50грн.) і вся проблема.

    Якщо не допоможе, то тоді ту кришку відвести туди де зможуть перепресувати мідну втулку, може бути в ній виробітка. Теж, складного нічого нема. І поміняти колечко резинове на штоку.

    Моя тобі порада, загугли собі в неті ремкомплект з тим колечком під свій ТНВД і придбай заздалегідь. Можливо вдастся знайти окремо колечко, або ж знати розміри і підібрати, щоби було маслобензостійке.

    Перепресувати можуть в Бартатові на Бош-сервіс, але один нюанс. Був у них, ще років 3-4 тому, перепресовував таку ж мідну втулку, то вони казали що ТНВД повинен бути знятим, що вони не будуть знімати. Коли я приніс саму кришку, вони офігіли. А коли пішов ставити, як то кажуть "в полі на коліні", то вони з цікавості вийшли дивитись.

    Гадаю, що перепресувати втулку можна і у Львові. Головне її також придбати. Вже не пам'ятаю, але вона теж можливо в ремкомплекті йде. Сам ремкомплект дорогий, реально дорогий. Але якщо підійти розумно і знайти лише те, що конкретно потрібно, то в копійки то все обійдеться.

    Зара воно в тебе лише просочується і вєрняк затягує запах солярки в салон і в найблищий час, якщо не ліквідувати проблему, то машина буде завоздушувати паливну систему за ніч простою, або ж почне глохнути на ходу (особливо на нейтральній передачі).
     
  6. VAS.

    VAS. Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2101 1972р
    VW T4 1.9 (CARAVELLE) 1996р
    Будову насосу я знаю і зробити то вмію, тут питання в часі, якого в мене зараз і так нема (і так працюю з 6:00 до 24:00). А машина якраз і потрібна для роботи. Я готовий заплатити, лиш би хто то зробив.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    1) теоретично, міг би то зробити, проте на жаль взагалі немаю вільного часу.
    2) дизель-сервіси в основому прошені, бо:
    - не хочуть брати старі насоси (старі по їх мірках)
    - хочуть, щоби він був демонтований з машини.
    - варіант демонтажу на СТО, дуде надто дорогий, аби змінити одне колечко.
    3) довірити дилетантам теж не варіант.
     
  8. Mishel 1

    Mishel 1 Початківець

    Авто:
    Jetta 2
    Привіт панове, точно така ж проблема була, (джета 2), потекла соляра зі штоку газу, шукав де і що робити, замовив і купив ремкомплект, але поговоривши з досвідченими мотористами взнав- що його нормально мало хто вміє міняти, хіба що самому не спішно і за допомогою інтернету, та і знос самого насосу-по любому є, ще сказали якщо робити чи міняти насос то бажано і розпилювачі на форсунках поміняти на нові (не дуже дорогі вони) можуть бути забиті, після довгих роздумів поїхав на шрот і попросив щоб дали більш-менш зі свіжої машини насос і 4 форсунки- поміняв те все і хватило мені на 100 тис. зараз знов тече соляра і думаю що робити, може знов куплю б.в. насос, а так вам звичайно ж рішати.
     
  9. VAS.

    VAS. Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2101 1972р
    VW T4 1.9 (CARAVELLE) 1996р
    Нормальний б.у насос 100дол. + розпилювачі + робота = +-300 дол. Машину хочу продати так як потрібна сильніша ( гружу так що під горку ледве стягує на 2:rock:) Тому шукаю бюджетний варіант.:)
     
  10. Mishel 1

    Mishel 1 Початківець

    Авто:
    Jetta 2
    Ну, судячи з вашої відповіді, цитую- Будову насосу я знаю і зробити то вмію- то вам помняти насос і форсунки особого труда не составить, та і сложного там не має, а що стосується грошей, то так хочеш їздити мусиш платити і за насос і за форсунки і за роботу , якщо продаєте машину, то нащо це заглиблюватись, поміняйте то гумове кільце, як писав diesel757, самі за пів години і продайте так як є.
     
  11. VAS.

    VAS. Початківець

    Авто:
    ВАЗ 2101 1972р
    VW T4 1.9 (CARAVELLE) 1996р
    Та я Вас розумію що *то так хочеш їздити мусиш платити *. Тут справа не в грошах. Сам шток вже має виробітку в посадочному місці так як вже хитається в сторону десь на 1мм. І щоб його замінити разом з тою мідною втулкою потрібно набагато більше ніж пів години. Саму втулку бажано пресувати а не забивати а це знову ж таки час якого у мене нема. отака то бєда-бєда огорченія.:sad:
     
  12. VolodymyrS

    VolodymyrS Новачок

    Авто:
    WV BORA 16 AKПП
    Доброго дня. Допоможіть будь ласка. Можете порадити моториста. З мотора підтікає масло напевно пробита прокладка. Треба перевірити прокладки та усунути підтікання масла. Потьоки з під кришки головки клапанів ( як я розумію). Автомобіль Фольксваген Бора мотор 1,6 ( атмосферник) коробка автоматична.
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо з-під кришки ГБЦ, то там фантазії і витрат що б'ють по кишені, практично не потрібно. Якщо не самому міняти, то будь-хто адекватний, хто дружить з ключами для ремонту - може це зробити.
    Якщо з-під самої ГБЦ, то це вже неприємність.
     
  14. VolodymyrS

    VolodymyrS Новачок

    Авто:
    WV BORA 16 AKПП
    Сам лізти не хочу, тому і прошу порадити хорошого спеціаліста, хто б міг подивитись та відремонтувати.
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    приїдь подивлюся де тече
     
  17. stasandriy

    stasandriy Новачок

    Авто:
    Passat B7 4Motion
    Доброго дня. Хто підкаже де можна замінити датчик температури відпрацьованих газів. Бо він в досить проблемному місці в моторі знаходиться і по ідеї треба для нього спеціальний ключ.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що за двигун
     
  19. stasandriy

    stasandriy Новачок

    Авто:
    Passat B7 4Motion
    Дизельний 2.0 Пасат В7 автомат 4motion
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не треба там ніякого спеціального ключа.. там просто треба знімати вихлоп той що коло турбіни.... дибільна конструкція... місця для роботи нуль
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)