Усім доброго дня, порадьте, що краще зробити ремонт\реставрацію турбіни чи шукати оригінальну на шротах. А то сьогодні заїхав в СТО, зняли захист і жах мотор увесь в маслі, провели діагностику - турбіні гаплик повний кажуть. Порекомендуйте до кого звернутись за ремонтом турбіни і що краще - реставрувати, купляти бу на шротах. Дякую
Турбіна - розхідний матеріал - витримує 150 -200 тис. Якщо збираєшся довго їздити то краще реставрувати. На шротах добру турбіну найти проблематично.
+1 Раджу регенерувати турбіну. Але, щоби відновлена турбіна працювала довше, треба дотримуватися кількох простих (але святих!) правил. 1 - заводиш авто спочатку на пів оберта, чекаєш, доки згаснуть всі контрольки, аж тоді заводиш 2 - завів авто - відразу їдь, не форсуй, не газуй, а поволі дай турбіні розігрітися в русі 3 - після того, як приїхав на місце, дай турбіні ще трохи вистигнути на холостих, тобто, не вимикай відразу, а хай походить на холостих від 1 до 3 хв., в залежності від того, як довго і на яких високих обертах їхало авто. Про це треба пам"ятати особливо, коли їдеш по трасі і заїжджаєш на заправку... Це, ніби, і все. І турбіна буде ходити, як ляля.
Можу порекомендувати майстерню (гарантія на роботи 12міс, термін робіт 2-3 дня) Львів-Рудно (093) 18-88-536 Тарас
Ще хотів б почути Вашої думки стосовно наступного. Два місяці тому регулювали в машинці дросельну заслонку і одночасно перевірили як "дує" турбіна - підключили ноут до центр. комп. і проїхали орієнтовно 5 км із різною швидкістю. Тест показав, що турбіна дує нормально, але коли підняли її то було видно, що кидає маслом вище норми. Тому хотів б уточнити, може це у турбіни ремкомплект зносився, а вся середина турбіни в нормі? Вдячний за коментарі.
кап ремонт Г2 1.3 карб Прохання до Kym, чи можна ваш контактний тел. для консультації. Бо у доброго мого знайомого власника Г2 з обэмом 1,3 двигун бере масло а такі двигуни в попиті??? Дякую.
Дзвонив до Тараса - не відповвідаю, порекомендуйте ще когось, хто якісно проводить ремонт тубін. Дякую
У львові турбіни не ремонтує ніхто. Всі беруть і везуть до Польщі, або до Києва. В києві Турбомоторс. До польщі дешевше і ближче. Турбомоторс теж часом до Польщі возить. Якщо масло на двигуні то не обовязково турбіна... коли турбіна палить масло то у вихлоп кидає і двигун чистий тільки розхід масла сильний і дим у вихлопі
я Возив до польші короче беруть турбіну і тупо віддають тобі новеньку робив собі на джампі 1,9 і віддали половину запчастин які поміняли здав чорну в маслі жахливу а віддали як з магазину маю фото запчастин які поміняли і самою турбіни яку віддали вже 80 тис і нуль грама масла заплатив за все 400 баків кому цікаво їжджу на вихідних до польші можу завести вашу турбіну))) за півас пишіть дзвоніть аська 8787624 моб тел 0673109229
Доброго дня, усім хочу подякувати КУМу за кваліфіковану діагностику і усунення несправності. Як виявилось проблема була не у турбніні, і впринципі турбіна неможе кидати масло на мотор)). Масло текло внаслідок зломаного фланця. Такщо респект КУМу!!!
Щоб не створювати нової теми, напишу тут. Коли брала свого Гольфа, то до пакету документів мені додали якийсь задрукований папірець. На ньому були рекомендації, як поводитися з турбіною. Випадково потрапили мені під руку, переклала і викладаю тут - можливо, комусь знадобиться... Перепрошую, бо разом із посмішками у мене зникла можливість підкреслювати чи виділяти щось у тексті - тому не дуже тойвово, але нічо? Шановний користувачу автомобіля з турбопідсилювачем! Недотримання цих основних правил, які є беззастережно обов»язковими під час експлуатації автомобіля з турбопідсилювачем, призводить до аварії турбіни. Майже всі пошкодження цієї підсистеми, які доводиться ремонтувати в сервісних майстернях, спричинені ВИКЛЮЧНО недотриманням цих правил. 1. Після заведення мотора без натискання на педаль газу треба почекати принаймні 10 сек. Цей час дозволить наповнити оливою змащувальні канали і створити необхідний тиск для безаварійної роботи турбопідсилювача. 2. Не вимикай несподівано мотора, який працював на високих обертах. Турбіна й надалі крутиться з величезною обертовою швидкістю – понад 200000 об/хв., а тиск оливи, яка на неї подається, на жаль, падає до нуля, коли зупиняєш мотор. 3. Після інтенсивної їзди також не треба миттєво вимикати двигуна, а залишити його попрацювати на нейтральній передачі навіть до трьох хвилин! Цей час справді потрібен для охолодження турбіни оливою, яка проходить через неї, повітрям і відпрацьованими газами під час праці на нейтральній передачі. 4. Треба виконувати призначену періодичну заміну моторної оливи зі специфікацією, поданою виробником автомобіля, а також замінювати повітряний фільтр. Ці праці треба виконувати в чистих умовах і зберігати щільність паливно-мастильної системи двигуна. 5. Треба пам»ятати про добру якість палива! Сажа, яка відкладається, спричинює знерухомлення механічної системи керування турбіною (особливо в турбінах зі змінною геометрією). 6. Не можна рухати елементи механічного керування турбіною.
http://www.turbo-baltija.com/main/ru/articles/fakeProductsTechnology.html http://turbonova.com.ua/vse-o-turbinax/gonit-maslo-iz-turbinyi/ все описано, все розписано
0987127779. Тут якісно реставрують будь-які турбіни. Робив тут свою на Astra H. Вже майже рік пройшов. Турбіна як новенька працює. Роблять в Польщі. 2-3 дня по срокам.
якщо хто шукає де б робили ремонт турбін для авто і поближче (у Львові), то не забудьте заглянути на сайт компанії Турборотор. Мені там відремонтували до мого гольф 3 1.9 дизель за 1ин день! Їжджу вже майже рік і поки все шикарно