Відповідь: VR6 vs KR Перерыл всю ЕТКУ. Ну не ставился штатно ВР6 мотор на Г2(но штатно ставился 2,0 16В, хотя может под Америкосов был и ВР6). Это тюнинг!!! Со всеми вытекающими отсюда "прелестями". Теперь немного моих домыслов. 1,8 и 2,0 16В моторы более оптимальны по отношении масса мотора/л.с. Да, крутящий момент ниже, но и машина тяжелее! Особенно перед. Тот ВР6, который выграл гонку был скорее всего не 12В(как первые выпуски 6 -ти цилиндровых моторов) а 24В. А это совсем другой коленкор. Хотя все равно даже на 24 клапанном ВР6 "морда" легче не станет!
Відповідь: VR6 vs KR Vr6 на второй гольф не ставился, а вот 9а ставился, у Хата такой был (маде ин америка). А у Андрюхи 2.9 194h.p. , а не 2.8-которых большинство, и синкро, с третьего гольфа 95 года насколько я помню.
Відповідь: VR6 vs KR У Львові є Гольф-3 ВР6. Чорного кольору. Навіть трохи знаю власника. Пару тижнів назад навіть поганяти приїжджав на 402 метри.
Відповідь: VR6 vs KR Перепрошую за дезінформацію у попередньому пості - я уточнював і виявилося, що інший врш таки живе у Г3, а не Г2, в чому я був переконаний. Виходить, що г2 врш у Львові тільки один. Я теж говорив за чорний.
Відповідь: VR6 vs KR а чим выдрызняэться мотор KR від простого 1,8????? І Які технічні характеристики вр6 двигуна і скіки літрів він пє?
Відповідь: VR6 vs KR KR - 16-клапанний . Бензини п"є ніби троха більше за прості 8-клапанні. Найсильніший 8-клапанник має здається 112 коняк, тоді як в KR їх живе 139. Є іще один 16-клапанник PL , той має 129 коней. Більш детально може розказати товариш scirocco
Відповідь: VR6 vs KR Все правильно, правда про споживання бензину я не зовсім згідний. Споживання на КР більше тільки коли тиснеш повний газ. В інших випадках воно тотожне з 8 кл. Той же інжектор, той же об'єм. Та сама кількість повітря і та сама пропорція суміші. Крім того окрім більшої потужності в КР має кращий діапазон обертів, тобто грубо ця потужнісь спостерігається приблизно від 3500 тисяч обертів до 7200 обертів. Натомість у 8 кл. пік найбільшої потужності спостерігається десь від 3,5 до 5,5 тисяч. Це приблизно. Відсічка у 8 кл. моторах сидить десь на 6000-6500 тисячах, а це означає, що на 16 клапанних машинах передача працює довше, тобто переключатися можна пізніше, виграючи у розгоні і еластичності. ВР6 є 2,8 і 2,9. Різниця в потужності 174 проти 190 відповідно. Бенз їдять майже однаково. За розповідями, по трасі 12, по місті коло 15 л.
Відповідь: VR6 vs KR VR6 есть 12 клапанные а есть 24 клапанные. И по мощности 24 клапанные мощнее намного!
Відповідь: VR6 vs KR Так, це знову я....:grin: Почитав я тут "літєратуру" - виходить ставився VR6 на 3 гольфи - це їх рідний мотор. Оскільки мотори від третього стають до другого кажуть як рідні, то все ж таки - чому він має розбивати передню підвіску і чому ламати пружини на двойці? :?: Невже тройка має могутнішу ходову??:?: Ну не можу я не любити вр6 з його дикими 190 німецькими конями... :-D І крутним моментом 245... :roll:
Відповідь: VR6 vs KR І ще одне - Motronic - це що за система вприску? (то на вр6) Часом не механічний інжектор?
Відповідь: VR6 vs KR 1. При комплектуванні машин важчим мотором, серійно йде інша підвіска - грубші пружини, інші амортизатори, посилені подушки ітд. 2. На ВР-6, якщо не помиляюся, йшли не мотроніки а діджіфанти. 3. На майбутнє намагайся формувати всі запитання в одному пості. До того ж цитувати себе і відповідати собі самому є трішки... негарно. Тому прошу надалі ставитись до читачів (а їх тут багато) більш поважно. Дякую.
Відповідь: VR6 vs KR Ок. Буду. Просто кортить 5 зірочок.. :grin: А можна детальніше про ходову? Отож пружини, амо, подушки (що це таке?), а ще?
Відповідь: VR6 vs KR Подушки двигуна. Ось, що то таке! А ще тормозна система. Електрика і т.д. і т.п.
Відповідь: VR6 vs KR А! Я грішним ділом подумав про якісь подушки в ходовій... А чи має хтось контакт драйверів, хто собі вже поставив вр6? Тел або меіл, чи ще щось?