Підкажіть мені, як новоспеченому щасливому, але без досвіду обслуговування, власнику фольксвагена, як правильно міняти ремінь ГРМ. Справа в тому, що коли я зібрався купувати той ремінь, мені сказали, що напару з ним повинен мінятися натяжний ролик. Я знайшов всю необхідну літературу по заміні ремня, але ніде не вказано, що потрібно міняти той ролик. Як мені бути: міняти чи не міняти той ролик :?: Кого слухати: продавця чи книжку?
Мiняти. Питання лише в тому, мiняти його кожну замiну ременя чи через замiну (кожнi двi замiни).... Зе вже залежить вiд двигуна
Як новоспеченому власнику категорично не рекомендую міняти ремінь самому. Надто вже сумні можуть бути наслідки. Найкраще їхати до майстра - при заміні він огляне ролик і скаже чи потрібно його міняти - якщо є люфт чи шум - під заміну, немає - можна лишати, це доволі довговічна деталь, в мене вона мабуть їздить вже 200 тисяч. Принаймні останні 100 000 км його ніхто не міняв точно.
Дякую за інформацію :!: Я і не збирався міняти його сам. Йдеться про те, шо в керівництві по технічному обслуговуванню не вказано необхідість заміни ролика при заміні ремня. А про то, що ролик обовязково треба міняти, сказав продавець, який навіть не заглядав до нього. І ще таке запитання: як харакетризуються ремені Dayco :?: чи варто такий ремінь ставити на своє авто, чи краще поставити Contitech, Bosch абощо :?:
гріється двигун пасат В3.я його купив таким.машина їздила на воді.зробив головку.замінив все що можна.а вона гріється.я вже залив антифриз доходить до 95-100.радіатор рівномірно нагрітий.пічка гаряча.гоне ор по малому колу.провірив термостат добрий.але поставив новий з допуском 87 градусів.старий термост.такий самий.гріється дальше.масло в нормі.рік вип.92.газ\бензин1.8.помпу поставив нову.нічого не змінилося.кришка розширувального бачка добра перевіряв на другій машині.розвоздушував систему не один раз.нічого не дало.вентелятор включається.зняв зараз термостат.їзджу без нього.змінилося.мало що змінилося.не знаю що таке може бути.дякую за поради.
може, то не так сильно гріється, як погано охолоджується? як варіант, погано крутить вентилятор, або датчик температури, той що в радіаторі, запізно включає вітряка.
А може просто датчик температури поміняти і все стане гаразд? Мо у тебе все було нормально з температурою а датчик показував що йому заманеться? Датчик кипятив? Тре прокипятити датчик а краще всі датчики температури (якщо не спарений) і перевірити його(їх) покази, перед тим як лізти до двигуна.
Якщо гріється на трасі - то треба нижню губу - специфіка В3. Якщо гріється завжди то десь щось забито -наймовірніше водяні канали в блоці, або ГБЦ.
попробую датчики ще раз провірити.хоча я перевіряв.вчора міряв ох термометром.рідина 90,датчик приблизно 97.хочу спитати ще,в якому випадку і коли має текти ох рідина в розширувальний бачок верхнім патрубком.і чи взагалі вона має витікати.губу заказав.кум-гріється одинаково чи на трасі чи де інде.ще такий нюанс є що коли завів 5 хвилин порогрів і вже 90.БУДУ ВОЮВАВ.ЩОСЬ НАРИЮ НАПИШУ.ДЯКУЮ ВСІМ.
Якщо термометр показує 90 а датчик 97 - то датчик під заміну. Рідина не витікає через верхній патрубок в розширювальному бачку а навпаки затікає в бачок... І текти вона туди має постійно з певним тиском (що створює помпа), по струменю антифризу з верхнього патрубка на око можна визначити чи нормально працює помпа.
Хз, то все залежить як у тебе є. Датчики залежать від мотору який стоїть. Бувають спарені який стоїть на трійнику що виходить з головки, тоді він один ін приборку і на мозги. Є ще один на радіаторі і відповідає з включення вентилятора. То в такому випадку у тебе 2 датчики і я б міняв той спарений. Може бути що на приборку і на мозги йде різні датчики, тоді тре перевіряти кожен окремо. Тобто по вагкому перевірити що показують мозги відносно показів термометра і що показує приборка відносно тих же ж показів термометра - тоді взнаєш котрий міняти. Як взнати який куди йде - відключи один і будеш знати Температура теж буває різною - залежить від мотора. Немає універсальної як ти кажеш "90". Насправді від мотора до мотора може бути різна. У мене на пасаті було 88 норма і відповідний термостат стояв.
При таких симптомах - майже впевнений що дує прокладка ГБЦ, завоздушує систему і машина гріється. ДТОР працює бо показує ріст температури. попробуй на холодний двигун відкрити кришку і нехай двигун працює з напіввідкритою кришкою розширювального бачка і подивитись чи так само швидко підніметься температура
Досить докладно про заміну ремня власними силами Подивитись можна тут Почитати тут Замена ремня ГРМ, роликов, натяжителя и помпы, для двигателя CFGB — DRIVE2 Чи тут Замена ремня ГРМ с роликами и помпой на 2.0 TDI CR CBAB
Без фіксатора на колінвалу немає чого братися за заміну.На цих двигунах помилка на зуб і двигун не заведеш