Заміна ремня ГРМ

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем jora, 20 кві 2006.

  1. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Підкажіть мені, як новоспеченому щасливому, але без досвіду обслуговування, власнику фольксвагена, як правильно міняти ремінь ГРМ.

    Справа в тому, що коли я зібрався купувати той ремінь, мені сказали, що напару з ним повинен мінятися натяжний ролик. Я знайшов всю необхідну літературу по заміні ремня, але ніде не вказано, що потрібно міняти той ролик. Як мені бути: міняти чи не міняти той ролик :?: Кого слухати: продавця чи книжку?
     
  2. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Мiняти.
    Питання лише в тому, мiняти його кожну замiну ременя чи через замiну (кожнi двi замiни).... Зе вже залежить вiд двигуна :)
     
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Як новоспеченому власнику категорично не рекомендую міняти ремінь самому. Надто вже сумні можуть бути наслідки. Найкраще їхати до майстра - при заміні він огляне ролик і скаже чи потрібно його міняти - якщо є люфт чи шум - під заміну, немає - можна лишати, це доволі довговічна деталь, в мене вона мабуть їздить вже 200 тисяч. Принаймні останні 100 000 км його ніхто не міняв точно.
     
  4. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Я до того, що якшо авто тiльки придбане, то э сенс замiнити все щоб бути спокiйним...... :)
     
  5. jora

    jora Active Member

    Авто:
    VW Polo variant 1.6 inj, 1998
    Дякую за інформацію :!:

    Я і не збирався міняти його сам. Йдеться про те, шо в керівництві по технічному обслуговуванню не вказано необхідість заміни ролика при заміні ремня. А про то, що ролик обовязково треба міняти, сказав продавець, який навіть не заглядав до нього.

    І ще таке запитання: як харакетризуються ремені Dayco :?: чи варто такий ремінь ставити на своє авто, чи краще поставити Contitech, Bosch абощо :?:
     
  6. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Мною перевiренi Contitech та GoodYear. Надаю перевагу ContiTech.
    Про Dayco не чув.....
     
  7. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    jora
    на ремні не економ - бо якшо трісне то огого...
     
  8. Марікan

    Марікan Новачок

    Авто:
    Пасат б3
    гріється двигун пасат В3.я його купив таким.машина їздила на воді.зробив головку.замінив все що можна.а вона гріється.я вже залив антифриз доходить до 95-100.радіатор рівномірно нагрітий.пічка гаряча.гоне ор по малому колу.провірив термостат добрий.але поставив новий з допуском 87 градусів.старий термост.такий самий.гріється дальше.масло в нормі.рік вип.92.газ\бензин1.8.помпу поставив нову.нічого не змінилося.кришка розширувального бачка добра перевіряв на другій машині.розвоздушував систему не один раз.нічого не дало.вентелятор включається.зняв зараз термостат.їзджу без нього.змінилося.мало що змінилося.не знаю що таке може бути.дякую за поради.
     
  9. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    може, то не так сильно гріється, як погано охолоджується? як варіант, погано крутить вентилятор, або датчик температури, той що в радіаторі, запізно включає вітряка.
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А може просто датчик температури поміняти і все стане гаразд? Мо у тебе все було нормально з температурою а датчик показував що йому заманеться?
    Датчик кипятив? Тре прокипятити датчик а краще всі датчики температури (якщо не спарений) і перевірити його(їх) покази, перед тим як лізти до двигуна.
     
    • Тупо Тупо x 1
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо гріється на трасі - то треба нижню губу - специфіка В3. Якщо гріється завжди то десь щось забито -наймовірніше водяні канали в блоці, або ГБЦ.
     
  12. Марікan

    Марікan Новачок

    Авто:
    Пасат б3
    попробую датчики ще раз провірити.хоча я перевіряв.вчора міряв ох термометром.рідина 90,датчик приблизно 97.хочу спитати ще,в якому випадку і коли має текти ох рідина в розширувальний бачок верхнім патрубком.і чи взагалі вона має витікати.губу заказав.кум-гріється одинаково чи на трасі чи де інде.ще такий нюанс є що коли завів 5 хвилин порогрів і вже 90.БУДУ ВОЮВАВ.ЩОСЬ НАРИЮ НАПИШУ.ДЯКУЮ ВСІМ.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якщо термометр показує 90 а датчик 97 - то датчик під заміну.
    Рідина не витікає через верхній патрубок в розширювальному бачку а навпаки затікає в бачок... І текти вона туди має постійно з певним тиском (що створює помпа), по струменю антифризу з верхнього патрубка на око можна визначити чи нормально працює помпа.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  14. Марікan

    Марікan Новачок

    Авто:
    Пасат б3
    який міняти той що на панелі чи той що на патрубку
     
  15. Марікan

    Марікan Новачок

    Авто:
    Пасат б3
    яка робоча температура двмгуна має бути на пасаті б 3.знаю 90.....
     
  16. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Шо з тим тонким шлангом , що іде до бачка ? Тече з нього в бачок добре ?
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Хз, то все залежить як у тебе є. Датчики залежать від мотору який стоїть. Бувають спарені який стоїть на трійнику що виходить з головки, тоді він один ін приборку і на мозги. Є ще один на радіаторі і відповідає з включення вентилятора. То в такому випадку у тебе 2 датчики і я б міняв той спарений.
    Може бути що на приборку і на мозги йде різні датчики, тоді тре перевіряти кожен окремо. Тобто по вагкому перевірити що показують мозги відносно показів термометра і що показує приборка відносно тих же ж показів термометра - тоді взнаєш котрий міняти. Як взнати який куди йде - відключи один і будеш знати ;)
    Температура теж буває різною - залежить від мотора. Немає універсальної як ти кажеш "90". Насправді від мотора до мотора може бути різна. У мене на пасаті було 88 норма і відповідний термостат стояв.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    При таких симптомах - майже впевнений що дує прокладка ГБЦ, завоздушує систему і машина гріється. ДТОР працює бо показує ріст температури. попробуй на холодний двигун відкрити кришку і нехай двигун працює з напіввідкритою кришкою розширювального бачка і подивитись чи так само швидко підніметься температура
     
  19. napets

    napets Початківець

    Авто:
    Б7
    Останнє редагування: 7 січ 2018
    • Корисно Корисно x 1
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Без фіксатора на колінвалу немає чого братися за заміну.На цих двигунах помилка на зуб і двигун не заведеш
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)