Акумулятор

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 17 гру 2006.

  1. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    зателефонував в парочку магазинів - всі в тому чи іншому вигляді сказали що BOSCH вже не торт!
    По кіль-ті запропонованих варіантів на лідирує Varta Blue Dynamic E11 574012068
    далі Mutlu (Turkey) Mega Calcium 75Аh 720А (EN) R+

    різниця в ціні 30 грн.
     
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    у меня стоит бош силвер, по моему что то в пределах 60-65А, гена валео 90А, уже 4-й год, эксплуатация авто каждый день, под заряжаю раз в год, перед зимой (поздней осенью)...
    у кума такой же в прошлом году накрылся (проработал 8 месяцев), сдали по гарантии, поменяли на новый...
    брали в АТЛ... так что тут - как повезёт и у кого берёшь...
     
  3. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Не довго тішився..., заміри знову показали падіння напруги, холостий 12.9в при 2000 обертів вище 13.3 не піднімається, шо за на....:nea:
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Заміри проводять при повністю зарядженому аккумі, з вимкненими електроприладами (мафон, світло, і т.д.)
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в мене є на одному авто Бош, на другому Варта, на третьму Брьонер , проблем слава Богу немає з жодним
     
  6. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В мене Exide 64a (5міс), хіба може бути проблема в акумі..? Звісно всі заміри проводив з виключеними приладами, а от в сплячому режимі (на стоянці без сигналки) результат достойний 0.04а споживання.
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Дійсно достойний. Шукай проблему в недозарядці, перевір міст генератора, мо він глючить періодично і АКБ дістає зміний струм.
     
  8. Олег Кузя

    Олег Кузя Початківець

    Авто:
    Пасат в5 Кльовий :)
    Якщо комусь треба акумулятор. Є Бош і Топла по хорошим цінам
     
  9. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    хлопці, я з вас в щоці!
    та купіть нормальний акум - дайте 100-150$, а не 70-80$. купивши дешевий - пряма дорога їздити по сервісам і міряти напруги + давати за то гроші, а ще більше - це купа нервів і часу через то що той акум сідає.

    не реклама, але я купив рік тому в ОлегаМ Варту (зараз не памятаю серію і ампераж), дав 100Є - по цей день ще ніразу не заряджав, напруга стабільна, при тому що в мене завжди ввімкнуте ближнє і баламкає музика. декілька разів було, що довго крутив стартер -все ок, акум моцний.

    так що рахуйте трошки гроші свої, не купуйте лайна за дешево...:diablo:
     
  10. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Почом Бош і Топла 60 А
     
  11. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Узаю уже больше 1.5 года Force 74, полет норм. Грешил на зарядку! Проверил генератор, мост живой, щетки норм. Проверил АКБ у мастера, не держит заряд(некоторые АКБ не любят глубокие разряды, начинают сыпаться пластины) А-Мega в среднем 2 года прослужила. Еще одно заметил. Когда погонял новый АКБ на стационарной зарядке, то он мне после этого некоторое время выдавал 13.8-14в с утра на авто, а зарядка была от генератора потом до 14.7-15. Сейчас 13.8-14 норма. Так что если больше 13.5 не поднимается, то может и АКБ сдох.
     
  12. Олег Кузя

    Олег Кузя Початківець

    Авто:
    Пасат в5 Кльовий :)
    Топла 550-580 і Бош 675-700
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Заряджати треба будь який акум, а те що ти його не заряджав нічого доброго, ну хіба багато їздиш... Перевір його заряд там може бути 50-60% а ти цього навіть не відчуєш...
    ПС та і Варта не завжди варта, як повезе...
     
  14. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Тут не зовсім погоджуюся!
    А от те, що автом треба їздити щодня (хоча б 10 км, хоча це - не найкращий режим), це правда на 100%. Особливо старшим автом!
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Щодня їжджу на роботу, на авто стоїть акум ТОПЛА (для дізеля) не пам'ятаю ампераж, жодного разу не заряджав, і навіть були моменти, коли прийшлось зимою помаслати стартером. Вище в цій темі описував як він експлуатується. І тому раджу та підтримую допис від Zh@riKа.
     
  16. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    так, це правда. хоч 10 км.. то майже нічого. по своїй знаю - як їздиш кожен день - заводиться і почуває себе прекрасно. залишиш на 2-3 тижні - можеш і не завести.

    заряджати-не заряджати.. питання дуже спірне. адже ситуація у всіх різна. як на мене - слід слідкувати за вольтметром (в кого він наявний) ні, то тестером. і від ситуації - заряджати/не чіпати.

    В мене була ситуація, коли генератор в середньому видавав 15в - якума висохла (це називають "википіла"). з мене почали злорадствувати, мол Котяра, попав ти на бабки. ХА! нє тут то було, дистильована вода (1літр - 5 грн АТЛ), декілька циклів розряду заряду і аерометр показав щілинність "норм" :)

    катався на тій акумі довший час. Потім тато на "автоматиному зарядному пристрої" підтримував життєдіяльність акуми зимою (машиною не їздив, тож віддав йому акуму) - не помітив як акума знову википіла. Ахаха, ну тут друзі сказали, що зовсім не відверчусь... Ги, нє тут та била ;) повторюємо процедуру, в, навіть, більш польових умовах. - та акума заводить Таврію по сьогоднішній день.

    п.с. акумі було біля 3х років вже.ну, тобто, ше не зовсім старенька. підозрюю шо старенькі вже б посипались.

    тож, заряджати чи ні - вибір кожного. як на мене - достатньо слідкувати за генератором і наявною напругою на акумі.


    ________________________
    то був Кіт
     
  17. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Ти просто напросто вкорочуєш час життя своїй батареї..., хоча, якщо машина експлуатується регулярно і з пробігом не 10км в день:), а хоча б 50км то можна не переживати.
     
  18. Hornet

    Hornet Новачок

    Авто:
    Bora
  19. dimash

    dimash Новачок

    Авто:
    пассат б4,1996
    а скільки у вас бош S4 та Топла (потрібен гібридний АКБ, 60А)
     
  20. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Якщоб акум получив змінний струм то той змінний струм получилоб і все включене електрообладнання. Вся б електроніка накрилася...

    вартує попробувати інший регулятор напруги і провірити діодний міст, може один з діодів вимахується...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)