Акумулятор

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 17 гру 2006.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Генератор автомобіля видає саме змінний струм, а аккумулятор (підключений паралельно) випрямляє цей струм і на все обладнання йде постійний. Будь який зарядний пристрій теж дає змінний струм (постійним незарядиш). Якщо відєднати аккум на працюючому двигуні то можна попалити електрообладнання. "Шоколадка" це регулятор напруги, тобто вона неповинна пропустити з генератора струм більший 14,4В (бортове електрообладнання витримує 16В), а діодний мост регулює ампераж видаваємий генератором, при виходу однієї з ланок розпочинається недозаряд (менш інтенсивний заряд) аккумулятора.
     
  2. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Цитата з вікіпедії http://ru.wikipedia.org/wiki/Автомобильный_генератор
    Устройство

    В первых автомобилях применяли коллекторные генераторы постоянного тока. Щёточноколлекторный узел был малонадёжным. Но с появлением мощных выпрямительных диодов от этой схемы ушли к более надежному варианту.

    В современных автомобилях применяются вентильные синхронные трехфазные электрические машины переменного тока, а в выпрямителе применяют трёхфазный выпрямитель трёхфазного тока по схеме Ларионова.

    Из-за переменной частоты вращения двигателя автомобиля и переключений электропотребителей в бортовой сети, становится необходимым поддержание уровня напряжения. Для этих целей используется регулятор напряжения, управляющий током в обмотке возбуждения генератора.
    Принцип работы

    Для того, чтобы генератор начал вырабатывать электрическую энергию, необходимо подать напряжение на обмотку возбуждения через щетки и контактные кольца. Это происходит при повороте ключа замка зажигания в положение «ON». Ток в обмотке возбуждения регулируется регулятором напряжения (в некоторых автомобилях - отдельный узел, установленный в моторном отсеке, во многих современных устанавливается непосредственно на генераторе). Ротор (индуктор) генератора приводится в движение через шкив от клинового ремня. Создаваемое индуктором электромагнитное поле индуцирует переменный электрический ток в обмотке статора(якоря). Снимаемое со статора напряжение выпрямляется выпрямительным блоком и становится постоянным. Далее выпрямленное напряжение поступает в бортовую электросеть автомобиля.

    Напряжение бортовой сети при работающем генераторе и исправном регуляторе напряжения поддерживается на уровне 13,5-14,5 В. Это выше уровня напряжения аккумулятора, что вызывает небольшой выравнивающий ток осуществляющий заряд батареи.

    Почему, кстати, 14 вольт? Аккумулятор ведь вроде 12-вольтовый, электрика вся тоже называется "двенадцативольтовой"? Дело в хитром устройстве аккумулятора. Если ограничить напряжение генератора 12 вольтами, аккумулятор будет постоянно стремиться отдать свой ток в сеть, естественно, постоянно разряжаясь. Слегка повышенное напряжение заставляет его ... начать, наоборот, заряжаться от генератора.[
     
  3. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Тут я не погоджуюся з деякими тезами.
    По-перше, сам генератор дійсно видає змінний струм, а випрамляє його не акумулятор, а діодний міст, який знаходиться на тому ж генераторі.
    По-друге, зарядний пристрій теж видає постійний струм, але напруга дещо вища ніж на АКБ, це і змушує його заряджатися(аналогічно з генератором).
    По-третє, шоколадка - регулятор напруги (а не струму) і обмежує її десь до 14,4В для забезпечення зарядки АКБ.
    При виході з ладу однієї з ланок на діодному мості, втрачається один з періодів півфаз, і тому генератор працюватиме на половину потужності. Через це і може відбуватися недозаряд АКБ.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Все правильно генератор(трифазний синхронний генератор, якщо бути точним) на автомобілі видає змінний струм, далі той струм випрямляється діодним мостом(міст працює по трифазній мостовій схемі випрямлення), діодний міст нічого регулювати неможе; регулятор напруги порівнює напругу на виході моста з еталонною і відповідно до цього значення змінює збудження генератора. Чим більший струм збудження тим більша напруга получиться на виході моста. Отак і тримється стала напруга на акумі. А струм(потужність) генератор видасть такий який треба електроспоживачам автомобіля(звичайно не бльший ніж він фізично може видати). С цього виходить шо недозаряд скоріш за все може бути через Регулятор напруги або Діодний міст.
     
  5. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    У мене теж акумулятор починає потихоньку вмирати(вже другий рік).
    Який акумулятор має бути на Джеті 2 1.6 RF (бензин)?
    Тобто якої ємності акумулятори ставили з заводу?
    І якого виробника порадите брати?
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У цьому випадку не код двигуна потрібен, а номер генератора, чи простіше його ампераж, і тоді від цього плясати з вибором акумулятора. Тут ще купу факторів потрібно знати, типу: кілометраж в день, кількість пусків мотора в день (на гарячо/на холодно).
     
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    В книжці по електрообладнанню Гольфів вказано що йшли акумулятори з ємністю 50 А*год
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Генератор мені здається що біля 60 А, але точно не скажу.
    Кілометраж в день 20 км в будні дні і на вихідні поїздка в село 100 км в один бік.
    Кількість пусків 2-3 в день на холодно.
    Стиль їзди - на холостому ходу (на мінімальних обертах).
     
    Останнє редагування: 26 жов 2012
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З огляду на такі параметри, я б радив брати 45А - 50А, не більше.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я теж до такого варіанту схиляюся, бо по показникам вольтметра акумулятор недозаряджений завжди (біля 12 В), а зараз стоїть 60Аг.
    Коли зарядним зарядити до повного, то тиждень-два напруга тримається 13-14 В на ходу, а потім падає.
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Можна змінити ще манеру їзди ;) Іздити на довші дистанції вдень і менше заводити на холодну.
     
  12. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Порадьте акумулятор Расат Б5 1,9 ТДІ 96КВ 130к.с де можа купити і щоб впарили якусь фігню.
     
  13. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Якщо хочеш щоб впарили якусь фігню бери самий дешевий не прогадаєш.
     
    Останнє редагування: 3 лис 2012
  14. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
    Пардон має бути так "Порадьте акумулятор Расат Б5 1,9 ТДІ 96КВ 130к.с де можа купити і щоб не впарили якусь фігню."
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Метро, бош сілвер с3, дешево і сердито.
     
  16. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    я аккумулятор підзаряджаю зарядним якщо машина рідко виізжае ,ставлю на день на 0,1 від емності аккумулятора. так получаеться бо часто в відрядженнях.і все гаразд
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А яка там ціна?
    Шукаю собі, а то моя Варта 5-ту зиму вже не переживе.
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я бачив там 50ку за 640 грн...
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    От дивлюся на почту - пишуть:
    Акумуляторна Батарея Бош Сільвер С3
    Ємність: 56-100А
    Пусковий струм: 480-830А
    Ціна від 599.99

    Тобто виходить що 56А кошутує 600грн - нормально, як на мене.
     
  20. Олег Кузя

    Олег Кузя Початківець

    Авто:
    Пасат в5 Кльовий :)
    Topla також кльові акамулятори... Ціна 55А 495 грн.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)