AUDI A4(B6) AVANT 1.9TDIшка

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем RaZoR, 16 тра 2011.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    AUDI A4(B6) AVANT 1.9TDIшка, ось вона -
    (опис і деталі трошки пізніше)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Коротко про авто. Авто 2004 року, двигун 1,9 (AVF) 130коней, крутний момент 320, пробіг на момент купівлі складав 253тис. км. На Україні авто з 2008 року, я другий власник. Авто в досить хорошому стані. З опцій - є штатна Вебаста, остальні стандартні.
     
  3. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Класна машина!!! В мене така сама тільки седан)))
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Я про таку зараз мрію. Я не люблю універсали, але ця просто прекрасна, особливо в тому кольорі! Твоєю машиною регулярно милуюся, коли проходжу чи проїжджаю повз неї. Сьогодні навіть походив навколо, пообтирав слюні :)

    Якщо хтось знає про продаж такого екзепляра, маячте. Правда, я дизеля не дуже хочу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Даремно... Я після такої машини - закохався в дізеля...
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Після своєї Карусі, думала, що на світі для мене не буде інших авт, крім Тойоти, і інших двигунів, крім бензинових. А коли прийшов час вибирати, склала список салонів різних марок і по черзі відбула в кожному з них тест-драйв. Всюди брала бензиняка, а в салоні VW на той момент не виявилося іншого, крім 1,9 TDI. Пару разів заглохла, вишукала пару додаткових "поважних" мінусів. А на завтра прийшла і підписала угоду про купівлю свого теперішнього хлопця.

    Дизель - це не краще і не гірше, ніж бензиняк. Дизель - це зовсім інша культура їзди. :dance:
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Дизель це двигун з більшим ККД, відповідно менше затрат на пальне, менше енергозатрат на виготовлення пального, менше шкоди екології і гаманцю (до чого тут культура їзди :nea: ) )))
     
  8. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    До того, що слово "культура" має багато відтінків значень, а не тільки "ввічливість" :girl_angel:
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ну та то я зрозумів, не такий вже тлумок )))
    Ну от добре, шо ти робиш не так як на бензиновому двигуні? :girl_angel:
    Крім довшого прогріву і меншого розкручування двигуна?
     
  10. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Стоп! Ще раз! Кого тре довше прогрівати? Дизель я заводжу - і поїхала! Тільки так. Інакше не рекомендується виробниками.

    Що по-іншому? Та все по-іншому... Інший обертовий момент, по-іншому тиснеться на педалі (і інший від цього ефект)... Ще кілька нюансів.

    Але головне - оте його р-р-р-р-р-р... Воно йде аж десь від діафрагми... Не знаю, але я од нього балдію... :nyam2: ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ну дизельний двигун довше прогрівається, виробники не могли рекомендувати їздити на холодному двигуні, як не правий то поправте )
    А відносно рррррррр, то чув, що частота ррррррикання двигуна схожа на рррррррррикання кота, і заспокоює )))
     
  12. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Ну, кого як... ;) Когось, може, і заспокоює, а комусь не дає спокою. :mocking: А от котів я не люблю, хоча й на дорозі не стараюся їх душити. :D

    У моїй технічній книжці, як і в статтях журналу "АвтоСвіт", який читаю майже регулярно, написано (передаю так, як зрозумів розум блондинки :)), що моє авто треба заводити так: пів оберта ключа, почекати, щоби згасли всі контрольки, заводиш і - вперед. Але не з місця в кар"єр, а екологічною їздою доводиш температуру до робочої. А тоді - можеш собі газувати. Приїхав на місце, запаркував, - дай моторові прогнати трохи рідини по системі, щоби дрібку охолодити турбіну і всі можливі підсистеми. Але я ж кажу, що тут цікавий не початок і кінець, а сам процес!!! :gamer:
     
  13. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я ніколи не прогріваю дуже довго. Завів(1-2хв.), виїхав з гаражу(1-3хв. для закриття гаражу), і далі потихеньку поїхав на малих оборотах(а живу в такому районі, що спускають до центру майже на холостих обертах і газувати не має де).
     
  14. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Всьо правильно, з бензиновими так само, але факт в тому, що дизель прогрываэться довше...
     
  15. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Може, я й не маю рації, але їхати холодним двигуном на нежонатих обертах - не дуже добрий вихід. По-перше, спалювання більше, по-друге, мотор не прогрівається правильно до робочої температури. Звичайно, все залежить від умов такого руху, але, видається, краще було би ввімкнути другу передачу і тримати ногу над гальмом. І мотор прогрівається, і гальма не зношуються (гальмує двигун), і безпека більша. Але, ще раз кажу, все залежить від зовнішньої кон"юнктури, тобто, як рухаються ті, що з Тобою у зв"язці. :yes:
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я б не радив дуже слухати в цьому питанні виробників, особливо коли температура меньша 5 град. чим нижча температура тим густіше масло.... і при збільшенні нагрузок на поршневу групу масло не вспіває створювати масляну плівку на циліндрах і на вкладишах і розпредвалу і колінвалу і тим самим іде більший знос. Тим більше що масла вимагають бути кращими ніж те що ми ляєм.
    Виробник мусить писати- що не треба прогріву бо - екологія, але гріти двигун особливо в морози і особливо дізеля обовязково - двигуну від цього тільки краще.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Альо, шо ви Олегові зробили з теми про його машину :) Марш сюди!
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Сорки, OLEG26...:sorry:

    Гарна машинка... Особливо колір... І те, що універсал...

    А покажеш, яка вона внутрях?
     
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Завтра матимеш нагоду зазирнути :)
     
  20. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Добрий адмін зараз почистить все як має бути, і перенесе всі наші дискусії в відповідну тему.:girl_angel:
    Олег давай фотки салону.
    П.С. Більше не будем Олегу писати про свої "прогрівочні" ранки:russian_ru:
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)