Ну так і є! Скажу навіть більше: При такому наддуві як в мене, і при такому стилі їзди як в мене, я очікував поломку набагато швидше. Турбіна ще рідна, вона героїчно)) протрималась 130тис пробігу після чіпу в ектримальних умовах, а в загальному пробігла 380тис. Вважаю це Мега крутий результат... дешево - 3000грн.
Після встановлення б/у турбіни прийшлось довго і нудно її настроювати, настройка була не оптимальною, може тому що турбіна була вже реставрована до того... Плюс до того всього виявилось що наддув кудись пропадає. Прийшлось опресовувати впуск. Причину знайшов зразу - патрубок з турбіни пробитий з середини осколком крильчатки...
Взагалі то турбіна розхідник і бігає 180-200 тис +/- ще 30-40 тис... якщо стільки в тебе відбігала то дійно добрий результат... Я про інше .. завжди при ремонті треба визначати причину поломки щоб правильно відремонтувати...якщо причина відома то і ремонт буде правильний... це безвідносно до всього. Ну не знаю ..я мав чотири турбіни з 1.9 і найдорожче продав за 2800 ще одна лишилась але має трохи люфт...хоча впуск і випуск сухий масла не має
Чим старіше стає авто тим більше біля нього роботи.... Але міняти його поки не хочу, привик, подобається, все влаштовує, тому доробляю потрошки... Внутрішній шрус доїздився.... Копус цілий, але розлетівся сам тришип. Вібрація при розгоні почалась тисяч 15 тому.. Зразу причину не міг діагностувати, думав на подушки двигуна, але якось змирився і привик до тієї вібрації, поки вона не стала критичною, тоді стало ясно звідки вона...
Пробіг наближається до 400000км. Можна тільки здогадуватися скільки разів за цей час ричаг КПП здійснив рухів ввер/вниз, вправо /вліво))) Тому стан відповідний. Згідно ЕТКА деталей для ремонту куліси немає, тільки куліса в зборі. Але за допомогою дядька гугла все можна знайти! Ось необхідні деталі... Ну і розібрати / зібрати нескладно . Так як куліса була розібраною вирішив зменшити її хід, для цього треба лише просверлити один додатковий отвір, взагалі інформації в неті достатньо... Тепер куліса як нова, і коротший хід мені дуже сподобався, шкодую, що не зробив швидше...
Так як пробіг близько 400тис, то настав час планової заміни ГРМ, пробіг від попередньої заміни склав 110тис. Регламент 120. Тому разом з цим запланував і заміну сальників клапанів і розпилювачів насос-форсунок.. При розборі всього виявилось що треба ще замінити один гідрокомпенсатор, не знаю чому він зносився, вроді міняв недавно, і р/вал в чудовому стані... Замінено: весь ГРМ. ремінь і роліки навісних агрегатів, сальники клапанів, гідрокомпенсатор, вкладиші р/вала, розпилювачі, р/к-ти форсунок.
Так як все розібрано то можна зроби профілактику для генератора. Було замінено задній підшипник, щітки в регуляторі і токозємні кільця. ось так виглядають в розрізі токозємні кільця після пробігу 390тис... Ще би походили тис 50 точно....
Халепа! Ось так вчора добирався додому..... Думаю здох насос в баку. Зняв шланг що на фільтр палива - сухо. Затягнув в гараж. Сьогодні буду дивитись шо там.....
Для перевірки насоса ельза каже треба подати +12 на правий контакт 28-го запобіжника. Перевірив - насос працює, авто заводиться... Тоді наступним треба перевірити реле паливного насоса. Знаходиться воно під вітровим склом в коробі разом з блоком управління двигуном. Розбираю і Офігіваю!!! Там вода!!!! Звідки? все ціле, корпус, кришка, ні тріщин нічого... Ось так! Банальна причина, а авто стало як вкопане посеред дороги..... Реле замінив, контакти почистив і все ОК.
Ги. Дренаж тре чистити. Ти глянь кіко листя зверху. То добре що на ноги не почало капати в салон. Я знімав свою коробку і вичищав бруд і вимивав прокладку, коли чистив дренаж і це було після двох потопів, коли акум плавав в дренажній воді, що є стандартною проблемою С5.
Так! Це загальновідома проблема! Там в мене все чисто і вода ніколи не збирається. Але це трошки різні проблеми: коли забивається дренаж під АКБ, тоді вода попадає в салон і замокає в основному блок комфорту!!! А короб з блоком ЕБУ знаходиться значно вище точки попадання води в салон. Приблизна схема виглядає так.
Знімати АКБ, знімати пластину металеву на якій АКБ стоїть - там чистити. І другий дренаж десь під вакуумним підсилювачем гальм.
Треба знімати акб і кронштейн під ним. Також саму резинку під ним бажано . Принаймі я її зняв в себе ще років 7 тому.
Ебу дійснов вище, але як у тебе на фото прохід поза коробкою забитий листям і брудом то вода буде шукати прохід до дренажу, який нижче. І ця вода "омиває" коробку ебу і якщо та не герметична, бо наприклад, прокладка з часом задубіла чи брудна, то вода попадає в коробку і можливо і в салон, якщо її багато. У мене коробка ЕБУ сиділа на шарі болота і бруду, поки я то не зняв і не почистив.