Минулого тижня, перестали працювати ел.склопідйомники, центральний замок(двері закрити нереально без нього). Зробивши комп.діагностику виявилось що центральний блок комфорту взагалі не виходить на звязок. Почитавши трошки інфи в неті, виявилось, що я не один такий, це можна сказати іх болячка. Під АКБ, який розташований майже біля вітрового скла забивається зливна пробка, і вся вода шпарить в салон зі сторони водія, а під сидінням водія розташований блок комфорту. Ну і прийшлось розбирати весь салон, знявши ковролін води було стільки, що можна було запускати карасиків. Зняв блок - розібрав, на платі сліди корозії і окислення. Думав, що вже треба шукати новий блок, але з надією віддав блок знайомому електрику, він там шось перепаяв, поставив перемичку, відновив плату(де була корозія) і блок запрацював як новенький. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us [ Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
А ти що різав ковролін з безшумкою ?....в мене він іде суцільний на весь салон. В свій час з під нього відро води витягнув і тиждень сушив))))). треба дуже добре блок пічка-комфорт уплотняти... то там вода в основному проходить.
Ага.... Пригоди на тому не закінчуються.... З підвищенням температури навколишнього середовища, виявилось, що не працює кондиціонер. За допомогою домашньої компютерної діагностики (VAG-COM) помилок не було виявлено - згідно всіх даних мало б все працювати, але він(компресор кондиціонера не запускався). Прийшлось їхати до спеців - а саме, звернувся до хлопаків з "Клімат Комфорт", і Вони методом певних маніпуляцій(скорше всього проблема була в датчику N280) вернули мою систему кондиціонування до життя( хотя була вже підозра на заміну самого компресора). За що Їм Велике Спасибі!
це від віку незалежить - акваріум блоку комфорту можна зробити і однорічній машині, якщо вчасно не перевіряти та прочищати дренажні отвори під АКБ та вакуумником. В пастаі В5 така ж болячка. якщо в тебе вода в салоні, то перевіряти треба не зливні пробки а шукати та усувати причини її попадання.
Шось і я тут довго не писав! Недавно прикупив собі оновлення у вигляді нижніх молдінгів дверей у формі S4. Але тепер стою перед вибором є два варіанти і не знаю, що мені подобається більше: Перший варіант - чорні, виглядати будуть так Uploaded with ImageShack.us І другий варіант - фарбувати у колір авто , виглядатимути так Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us В кого які думки? Що порадите? Дякую!
Мені більше подобається чорний колір, він більше виділяється і гармоніює з дверними стійками наверху.
в колір багато краще,а покрити під хром нижній і верхній молдінг не думав.буде гармонувати з окантовкою скла на дверях
Оскільки на дверях присутні молдинги, які покрашені в колір кузова, то і нижні пасували би теж в колір.