- розсмішив! Якщо точніше, то нижня відключає датчик удару, а верхня датчик наклону, при включеній штатній сигналізації.
Привіт, всім! Провів діагностику і виявив помилку: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BPW.clb Part No SW: 03G 906 016 LQ HW: 03G 906 016 LQ Component: R4 2,0L EDC G000CG 0971 Revision: --H05--- Serial number: XXXXXXXXXXXXXX Coding: 0000076 Shop #: WSC 66565 257 00032 VCID: 7DE8E90FBDF19BEA7486B79-8028 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 272406 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2289 /min Speed: 129.0 km/h Load: 32.5 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2356.2 mbar Absolute Pres.: 1774.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 1 З опису розумію - не досягнено контрольного рівня тиску надуву. Хтось порадить що може бути причиню або куди далі дивитися щоб її виявити? Дякую.
Недодув конкретний. це нам каже, що помилка не постійна, тому поки що можемо всякі там дирки у патрубках, інтеркулері відкласти на потім. Пиши лог в динаміці 3-ї і 11-ї групи.
Дякую! Зніму логи. І ще - по кілометражу і швидкості Mileage: 272406 km Speed: 129.0 km/h орієнтуюся коли вискочила помилка. Це було десь 2 тижні тому. Саме тоді, був десь такий пробіг і є тільки один варіант де тоді я міг їхати з такою швидкістю. На швидкості засвітилася лампочка свічок розжарювання. Ніби, відчув не велику втрату тяги. Зупинив авто. Заглушив двигун. Завів двигун. Лапочка свічок розжарювання не світилася. Поїхав далі. По тязі ніби все ок. Можливо ця інфа наведе на якісь думки.
Так тимчасово лікується недодув- передув. Пропала тяга, тоді заглушив - завів і все ок до наступного недо/передува. Ніякі 130. В димаміці це в процесі розгону, на 3-й передачі з 1150 обертів до 4000 газ до бляхи.
Привіт, зняв логи! Робив вперше тому гасав разів зо вісім ). 5 з них за посиланням - https://drive.google.com/folderview?id=0Bxlyp12nRK6DYVoyd09RS1R5Mms&usp=sharing Скрін одного викладаю: Дружина була асистентом ). Протягом цих заїздів двічі відтворилася ситуація, описана вище, із загорянням лампочки в районі 3500-4000 тис оборотів. Буду вдячний за аналіз логів.
Done! Резина Kormoran Gamma B2 за порадою Shaggy http://www.volkswagen.lviv.ua/threads/audi-a6-avant-quattro-c4-2-8.13064/page-18
Ще раніше, прикупив пару дрібниць на алі, може комусь буде цікаво: Коврик для смарта: Коврик класний тим, що не приліпає до панелі, а тримається за рахунок великої площі. Можна завжди пересунути як зручніше. Також смартфон не приліпає до коврика, а тримається за завдяки рельєфу коврика. В результаті не пирлимає так сміття, легко витерти пилюку. Можна взяти тут: http://www.aliexpress.com/item/Anti..._9&btsid=657dcbe2-77a3-4adb-aa3a-f6122de62124 Брелок на ключі: http://www.aliexpress.com/item/audi...achiavi-bijoux-free-shipping/32473183902.html І тримач на окуляри: http://www.aliexpress.com/item/Mode...e-Holder-free-shipping-Oct14/32498311255.html