Шукай в Зеника на шроті коло МРЕУ на Д.Апостола точно напевно є в Красові но там Микола щоб тільки подивитись чи є бере гроші і там і там бачив купу Ауді. тобі напевне піде трубка і від С5 кузова 1.9, можливо і від Б5 бо від В7 заломлять 70% від оригіналу. Найкраще взяти трубку і казати щоб таку саму найшли не кажучи конкретно від якої АУді Але танці з бубном почнуться як почнеш міняти
(є в Красові но там Микола щоб тільки подивитись чи є бере гроші)- нерадив би нікому туди їхати- там до людей відносяться як до худоби.
А ти прикинь як її звідти кругом двигуна витягнути і як вставити. по дорозі ще треба багато чого розібрати
Так, бачив. Там два кріплення. Добратися до того, що заду двигуна - просто торба. Мене чекає не один вечір присвяченний цьому...
Справа навіть не в кріпленні а в розмірах трубки... її гнути не можна а вона не розвертається щоб її витягнути/засунути кругом двигуна. ЇЇ встановлюють коли двигун на вулиці, а тобі буде мішати кузов. витягнути /вставити можна але нею треба крутити як баба яга мітлою і знімати все що мішає. і наскільки пригадую витягується в право по ходу машини... тільки це ще залежить від конкретної комплектації
Зробив чистку геометрії турбіни, нарешті! Чистка справді була потрібна. Шток до клапана ходив тяжко а іноді взагалі клинив. До і після чистки: Зняти(особливо), розібрати та встановити турбіну зайняло досить багато часу. Причини: брак навичок в цій справі, складний доступ до деякий вузлів, брак інструменту, зламана трубка, прикипілі болти, злизані гранні і т.д. ). Якщо комусь цікаві деталі - можу розписати. Хоча, відео по зняттю і чистці турбіни є немало, але саме для A4 B7 не знайшов, а там є свої нюанси по зняттю. Допомогла ELSA, інтернет поради одноклубників, друзів і особливо @RaZoR - порадами, запчастинами і моральною підтримкою, за що йому дуже вдячний і з мене . Добре що його магазин по дорозі на роботу ). Результати: + 1. Задоволення від того що зробив сам 2. Здобув додатковий багаж знань, щодо ремонту і будови свого авто. 3. Робив тестові заїзди(6 разів), щоб зняти логи (пізніше викладу графіки) жодного разу помилка недодув/передув не появилась. 4. Відчутно зросла динаміка авто, перші рази аж дух перехоплювало ). 5. За два дні їзди по тому самому маршруту, середній розхід нижчий ~1-1,5 літра. Але це, поки, необ'єктивно, бо мало їздив. - 1. Потратив реально багато часу. Висновок: Корисно і цікаво провів час, але сумніваюся чи економічно вигідно, в силу того, що витратив багато часу ).
І з трубкою 038145771L яку зламав. Може комусь пригодиться. Так як вона була досить дорога, як я вже писав вище. + ще тре було чекати її довго. А на шроті за неї попросили 1500 грн!! За порадою друга, вирішив наступним чином. На автобазарі на Зеленій останній ряд 15-та будка є такий чоловік, Фарід звати. Займається трубками різними, гальмівні і т.п.. Приємна проста людина, яка добре знає свою справу. Так він мені доточив мою за 160 грн. Обрізав там де був найближчий прямий відрізок, взяв кусок такої самої трубки, зігнув її відповідно, розвальцував і з допомогою скрутки з'єднав. Отак виглядає:
Привіт всім. Зявилося відчуття, що є деякі втрати по динаміці(хоча може і не обєктивно). Помилок немає. Зняв логи На третій до поліка: тут CSV файли: https://drive.google.com/file/d/0Bxlyp12nRK6DdXV2eDJpSHNsZnM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bxlyp12nRK6DQVRtUXFGX1M5SVU/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bxlyp12nRK6DSmMzSVV1Y2huSkk/view?usp=sharing І просто в русі і файл відповідно. https://drive.google.com/open?id=0Bxlyp12nRK6DZElhR2x5bm83WDg З логів є недодув, ніби. Також збільшився трохи розхід палива. Буду радий почути коментарі. Може я шукаю "на вербі грушок"?
Зима, морози і шкіряні сидіння даються чути в одне місце. Тому придбав отакі коврики на сидіння. Спереду лягли файно. Задні ще потрібно буде підкроїти кути. Сідати в сидіння одне задоволення тепер, незалежно від температури на вулиці. Спойлер: Ну і можливо комусь пригодиться, посилання де брав. http://alipromo.com/cashback/view/oglrdk479z397kv46jacjdj47hic6524/?to=https://www.aliexpress.com/item/2pc-square-car-seat-cover-Universal-fake-fur-on-the-car-covers-is-very-mild-winter/32682681273.html?spm=2114.13010608.0.0.rboDMd
О тепер, черговий доказ того що шкіра не єсть гут на всі пори року, на відміну від шмати. А ну і то свідчить на користь старих велюрових салонів
Як і будь в чому, немає абсолютно універсальних рішень. Шкіра: + гарно виглядає і довго служить, якщо належно доглядати + легше прибирати, що дуже актуально, якщо є діти. - гріється літом, особливо чорна - холодна зимою. Тому це завжди компроміс. І в кожного він свій ).
Умене діти є і малі, тобто не дуже дбають як і з якими ногами вони залазять на сидіння Можу сказати що шкіра б цього не витримала за 3 роки, ніяка А от тряпка ще тримається, якщо попрати, або парою почистити - як нова буде. Підігріву не потрібно, як і охолодження літом. А навигляд і колір.... всі олвці різні Хоча, зізнаюся мрію про машину в бежевій шкірі
Та ладно)) Шкіра на то і шкіра, шо вона довговічна. Просто в ауді і шмата така моцна шо більшість позаздрять. Я хз хто там шо стелить. Я їжджу спокійно хоч зимою хоч літом, і мені ні холодно ні жарко)