Audi A4 B7 Avant 2.0DTI by ketch

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем ketch, 2 гру 2015.

Tags:
  1. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Підтримую, зимою як мороз включив підігрів, хвилина і вже тепло (плюсів більше ніж мінусів як на мене) :)
     
  2. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Все таки велюр комфортніший, не просто так в президентських ЗІЛах (і не тільки) на задньому дивані велюр, а спереду для "рабів" шкіра, і в Обами таке було
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Майже рік як користуюся відеореєстратором, який живиться від USB перехідника в прикурювачі.
    Давно хотів підключити до плафона, щоб кабель не висів і додатковий порт був вільний, та ніяк не доходили руки.
    А тут, 2 травня, 4-тій підряд вихідний день, погода не фонтан, щоб кудись їхати, як не скористатися такою нагодою.
    Ніби нічого особливого, в інтернеті купа інфи як це робити. Але мій випадоку все ж не знайшов, тому вирішив поділитися.

    Отже вхідні дані:
    1. Регістратор, який живиться від 5В - мікро USB порт.

    Постановка завдання:
    1. Зробити скрите підключення відеореєстратора. Так зазвичай називають підключення, коли практично не видно кабеля живлення. Прокладають вздовж кріплення зеркала задньго огляду і ховають в обшивку стелі, а там далі заживляють хто звідки хоче - плафон, або блок запобіжників.
    2. Реєстратор, повинен працювати, навіть коли машина закрита і на сигналці.
    Потрібно, щоб реєстратор спрацьовував на рух, коли машина запаркована, якщо залишити реєстратор включеним і налаштувати відповідно.
    3. Мінімум колгоспу, і можливість поверненя до стокового стану.

    Підхід і процесс виконання:
    За наступнипи посиланнями, розібрався, як розібрати плафон і взяти живлення 12В.
    http://audi-a4-club.ru/forum/viewtopic.php?f=85&t=16768
    https://www.drive2.ru/l/6374497/
    https://www.drive2.ru/l/530502/
    Тому, як розбирав/збирав плафон викладати нічого не буду.

    Але в мене 5В. Що робити? Можна було спробувати запхати під підшивку стелі адаптер до прикурювача, який йде в комплекті з реєстратором, але він велий і припаяти дроти зі сторони 12В буде не легко.
    Тому як завжди, АліЕкспресс рулить.
    Отакий понижуючий перетворювач напруги, файно підходить для вирішення цього питання:
    IMG_20170502_111139743.jpg
    https://www.aliexpress.com/item/Fre...32615440125.html?spm=2114.13010608.0.0.jKOERB
    його переваги:
    - дешевий. Я взяв ще раніше 3 штуки. вийшло десь за штуку 35 гривеь.
    - маленький 43мм х 21мм х 13мм
    - тримає стабільно вихідну напругу до різниці в ~2В з вхідною. тобто якщо на вході 12В(наш випадок), то на виході можна виставити від 0 до 10В. Вихідна напруга регулюється багатооборотним підстроюючим резистором(синій на фото). Вхідна напруга до 40 Вольт.

    Далі припаюю на вхід два дроти а на вихід micro USB штекер.

    IMG_20170502_115223013.jpg

    Настроюю вихідну напругу. Як живлення використав 2s акум від раідокерованої машинки.
    IMG_20170502_115454002.jpg IMG_20170502_115456594.jpg
    Перевіряю чи працює реєстратор:
    IMG_20170502_120547954.jpg
    Ховаю все в термоусадку і з обох сторін заливаю термоклеєм.
    IMG_20170502_120959919.jpg IMG_20170502_122203413.jpg IMG_20170502_122208850.jpg

    І вертаюся до машини і встановлюю девайс.
    IMG_20170502_130841951.jpg

    Тут стикаюся з наступною проблемою.
    12 вольт на основній(12 пін) колодці плафона, як описано у всіх фотозвітах є,
    IMG_20170502_095904029_.png
    але вони виявляється не постійні, і приблизно, через 10 хвилин, після того як закриваєш машину падають до 4,5.
    Комусь це може і добре, а мені потрібно щоб реєстратор мав постійно 12.

    Та все ж надибав постійні 12в в іншій 4-ох піновій колодці
    IMG_20170502_095904029_1.png

    Файно!!

    І нарешті як підєднати? По звітах, дехто робить врізку перед колодкою - дуже не хотів нищити стокову проводку.
    Дехто знімав плату а там припаював. Паяти на платі теж не хотілося.
    В одному зі звітів зустрів варіант, де дроти від регітратора акуратно вставили у відповідні піни на колодці і так її наділи.

    Я зробив так само.
    IMG_20170502_140001233_.jpg
    Правда проводи просунув в середині колодки, конструкція колодки дозволяє. Червоні стрілки - дроти від реєстратора. Зелена - кусочок ізоляції, вставив, щоб ще випадково не замкнули.

    І, з невеликим, зусилям надів колодку:
    IMG_20170502_140220083.jpg


    Далі змонтував назад плафон.
    Дріт який йде зовні до регітратора приклеїв до кріплення дзеркала вузьким тонким двохстороннім скотчем, щоб був менше помітний.

    Отакий результат:


    IMG_20170502_141900807.jpg IMG_20170502_141917915.jpg IMG_20170502_141956511.jpg

    Може комусь щось пригодиться з цього.
    Радо відповім на питання.
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 8
  4. Zerotolerance

    Zerotolerance Новачок

    Авто:
    VOLKSWAGEN Transporter T5
    Ну не знаю, скільки разів не брав ці велюрові, одне розчарування, зупинився на гумових, в тому році придбав ось такі Автомобильные резиновые коврики Фольксвагена Volkswagen в салон авто.
     
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Г - Геморой
     
  6. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    набагато простіше було зліва в блоці запобіжників підключитись до 30ї (здається) клеми з плюсом запалення.
    Кабель ідеально просувається в щілину між кузовом і верхньою та боковою обшивками.. і працює все на ура!
     
  7. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    30 клема = постійний плюс
    15 клема = плюс після включення запалення.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    сенк ю, кэп!
     
  9. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
  10. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Тому саме так і робив, що не хотів паритися з протягенням кабеля під обшивками.
     
  11. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    В чому простіше?
     
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чувак, щоб кабель протягнути навіть знімати нічо не треба, там є шпальт..
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт , реєстратором задоволений? Де купував , на алі.....
     
  14. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Привіт, задоволений, його компактністю, функціями, якістю відео.
    Кріплення, має недолік. Реєстратор можна повертати тільки вверх вниз, а вправо вліво - ні. Інколи потрібно розвернути камеру в сторону. Думаю додатково поставити, кріплення з такою можливістю.
     
  15. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Провтикав "круглий" пробіг.
    Але вдалося зафіксувати отакий:
    IMG_20180108_184749_HHT.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
  16. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Загорівся датчик зносу передніх колодок. 30 тис. наїздив на них. Це ок для колодок TRW? Їзджу +- спокійно. Як перевірити товщину колодок самостійно? Яка товщина вважається критичною. щоб прийняти рішення - глушити датчик, чи міняти колодки?
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    :) Міняти колодки однозначно.
    Перевірити можна візуально, переважно датчик пищить якщо колодка стерта на 70%.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    30тс. - мало! Ситуація може бути схожою на мою...Audi A6 Avant Quattro C5 2.5TDI
    Візуально! Знімай колесо!
    1,5мм -критично!
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Зняв праве колесо (кажуть праві колодки швидше зношуються) - попав відразу. колодки ще 7-8 мм. мм.Тому заглушив датчик. Буду тепер орієнтуватися по лівих + чекати візуально час від часу.
    IMG_20180209_225107.jpg IMG_20180209_225008.jpg IMG_20180209_225124.jpg
     
  20. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Дякую всім за поради.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)