Підтримую, зимою як мороз включив підігрів, хвилина і вже тепло (плюсів більше ніж мінусів як на мене)
Все таки велюр комфортніший, не просто так в президентських ЗІЛах (і не тільки) на задньому дивані велюр, а спереду для "рабів" шкіра, і в Обами таке було
Майже рік як користуюся відеореєстратором, який живиться від USB перехідника в прикурювачі. Давно хотів підключити до плафона, щоб кабель не висів і додатковий порт був вільний, та ніяк не доходили руки. А тут, 2 травня, 4-тій підряд вихідний день, погода не фонтан, щоб кудись їхати, як не скористатися такою нагодою. Ніби нічого особливого, в інтернеті купа інфи як це робити. Але мій випадоку все ж не знайшов, тому вирішив поділитися. Отже вхідні дані: 1. Регістратор, який живиться від 5В - мікро USB порт. Постановка завдання: 1. Зробити скрите підключення відеореєстратора. Так зазвичай називають підключення, коли практично не видно кабеля живлення. Прокладають вздовж кріплення зеркала задньго огляду і ховають в обшивку стелі, а там далі заживляють хто звідки хоче - плафон, або блок запобіжників. 2. Реєстратор, повинен працювати, навіть коли машина закрита і на сигналці. Потрібно, щоб реєстратор спрацьовував на рух, коли машина запаркована, якщо залишити реєстратор включеним і налаштувати відповідно. 3. Мінімум колгоспу, і можливість поверненя до стокового стану. Підхід і процесс виконання: За наступнипи посиланнями, розібрався, як розібрати плафон і взяти живлення 12В. http://audi-a4-club.ru/forum/viewtopic.php?f=85&t=16768 https://www.drive2.ru/l/6374497/ https://www.drive2.ru/l/530502/ Тому, як розбирав/збирав плафон викладати нічого не буду. Але в мене 5В. Що робити? Можна було спробувати запхати під підшивку стелі адаптер до прикурювача, який йде в комплекті з реєстратором, але він велий і припаяти дроти зі сторони 12В буде не легко. Тому як завжди, АліЕкспресс рулить. Отакий понижуючий перетворювач напруги, файно підходить для вирішення цього питання: https://www.aliexpress.com/item/Fre...32615440125.html?spm=2114.13010608.0.0.jKOERB його переваги: - дешевий. Я взяв ще раніше 3 штуки. вийшло десь за штуку 35 гривеь. - маленький 43мм х 21мм х 13мм - тримає стабільно вихідну напругу до різниці в ~2В з вхідною. тобто якщо на вході 12В(наш випадок), то на виході можна виставити від 0 до 10В. Вихідна напруга регулюється багатооборотним підстроюючим резистором(синій на фото). Вхідна напруга до 40 Вольт. Далі припаюю на вхід два дроти а на вихід micro USB штекер. Настроюю вихідну напругу. Як живлення використав 2s акум від раідокерованої машинки. Перевіряю чи працює реєстратор: Ховаю все в термоусадку і з обох сторін заливаю термоклеєм. І вертаюся до машини і встановлюю девайс. Тут стикаюся з наступною проблемою. 12 вольт на основній(12 пін) колодці плафона, як описано у всіх фотозвітах є, але вони виявляється не постійні, і приблизно, через 10 хвилин, після того як закриваєш машину падають до 4,5. Комусь це може і добре, а мені потрібно щоб реєстратор мав постійно 12. Та все ж надибав постійні 12в в іншій 4-ох піновій колодці Файно!! І нарешті як підєднати? По звітах, дехто робить врізку перед колодкою - дуже не хотів нищити стокову проводку. Дехто знімав плату а там припаював. Паяти на платі теж не хотілося. В одному зі звітів зустрів варіант, де дроти від регітратора акуратно вставили у відповідні піни на колодці і так її наділи. Я зробив так само. Правда проводи просунув в середині колодки, конструкція колодки дозволяє. Червоні стрілки - дроти від реєстратора. Зелена - кусочок ізоляції, вставив, щоб ще випадково не замкнули. І, з невеликим, зусилям надів колодку: Далі змонтував назад плафон. Дріт який йде зовні до регітратора приклеїв до кріплення дзеркала вузьким тонким двохстороннім скотчем, щоб був менше помітний. Отакий результат: Може комусь щось пригодиться з цього. Радо відповім на питання.
Ну не знаю, скільки разів не брав ці велюрові, одне розчарування, зупинився на гумових, в тому році придбав ось такі Автомобильные резиновые коврики Фольксвагена Volkswagen в салон авто.
набагато простіше було зліва в блоці запобіжників підключитись до 30ї (здається) клеми з плюсом запалення. Кабель ідеально просувається в щілину між кузовом і верхньою та боковою обшивками.. і працює все на ура!
Привіт, задоволений, його компактністю, функціями, якістю відео. Кріплення, має недолік. Реєстратор можна повертати тільки вверх вниз, а вправо вліво - ні. Інколи потрібно розвернути камеру в сторону. Думаю додатково поставити, кріплення з такою можливістю.
Загорівся датчик зносу передніх колодок. 30 тис. наїздив на них. Це ок для колодок TRW? Їзджу +- спокійно. Як перевірити товщину колодок самостійно? Яка товщина вважається критичною. щоб прийняти рішення - глушити датчик, чи міняти колодки?
Міняти колодки однозначно. Перевірити можна візуально, переважно датчик пищить якщо колодка стерта на 70%.
30тс. - мало! Ситуація може бути схожою на мою...Audi A6 Avant Quattro C5 2.5TDI Візуально! Знімай колесо! 1,5мм -критично!
Зняв праве колесо (кажуть праві колодки швидше зношуються) - попав відразу. колодки ще 7-8 мм. мм.Тому заглушив датчик. Буду тепер орієнтуватися по лівих + чекати візуально час від часу.