А що спідометер не працює? Та сама схема: купуєш дешевий секундомір (я так розумію що ти попродав всі свої гаджети і вклався в ремонт), садиш когось на заднє сидіння щоб через твою пишну бороду дививсі на спідометер і "ґаз до дехи"...
Далі помножити- поділити.... Можна і кілометр до стовба відміряти, якщо не лінь..)))) Добре не засираєм zh@rik тему
пробіг 189.500км. замінив задні гальмівні колодки власноручно все стало як має бути. дякую RaZoR за поради. писи. щоб легше втиснути гальмівний циліндрик - трошки відкрутив болти для стравлення гальмівної. потім пару капель залив в бачок (на щастя мав свіженький дот4 в гаражі)
Ти так міг завоздушити цей тормозний контур, а циліндер вкручується спеціальною приспособою, я собі таку робив сам, так як віддавати 500 грн було влом, коли міняв недавно собі тормозні диски і колодки задні .
та не думаю, що завоздушив ) я ж спочатку долив тормозухи по горлишко. потім відкрутив і втиснув поршень (також саморобною приблудою) і одразу закрутив. другий так само міняв ) сьогодні їхав - все в порядку.
пробіг 195.000 замінено регулюючу заслонку. запчастина не з дешевих, і в польщі взяли за її заміну 150зл, хоча там тільки 3 болта відкрутити... нажаль немав тут інструменту, а міняти терміново треба було. як то сталось - почала засвічуватись мені лямпочка свіч накалу, зчитав помилки, порадився з Олегом RaZoR, за що йому дякую просто мегавелике, і він підказав, що саме на 95% проблема в заслонці. вирішив міняти, так як незправна заслонка засирала фільтр твердих частинок - засвічувалась іконка про то. замінив, витерли помилки, і погнав на київ у відрядження з кракова... перед києвом десь 50км знову засвітилась лампочка і дуже сильно впала тяга, крутило тільки до 2к оборотів.. я зупинився, зчитав помилки, недодув турбіни, зкинув помилки, і о чудо - машина як на світ народилась - почала дуже різво їхати. прокатав по києву ще 150 км+- і назад в краків. летіла як новенька. Олег правду казав, що треба дати їй пробздітись після заміни того клапанця... отаке. зараз світиться нагадування про сервіс, бо вже 200к підходить. підкажіть, чи варто щось вимінювати зараз із запчастин, чи просто збити кілометраж і далі насолоджуватись їздою?
а адаптацію ДЗ хто робити буде.... от вона тобі і до києва самоадаптовувалась. Вона може і добре адаптувалась але завжди краще з базових установок починати. при самоадаптації розхід палива може бути більший.
RaZoR порадив, щоб пройшла самоадаптація. розхід середній до Києва показало 6.3/100км, що дуже приємно, бо їхали в досить енергійному режимі. ну з тим вже все ок. мене більше бентежить нагадування про сервіс. так потрібно робити якість заміни запчастин?
антифриз і помпу точно не треба трогати. антифриз червоний - його тільки доливати потрібно. помпа - проблем небуло, тому чіпати небуду. а вот ремні, ролики і гальмівну здалось би замінити, бо вже майже 200к накатано треба розібратись які саме. думаю, заміну буду тут робити, бо по ціні роботи то майже то саме, що і в Україні получиться. Олег (RaZoR), підкажеш коди тих роликів та ремнів, які потрібно під заміну, і який стандарт гальмівної в моє авто DOT4 чи DOT5
В тебе помпа сидить на ГРМі. Якщо потече то заміна помпи та сама операція що заміна ГРМ. Крім того новий ремінь може негативно вплинути на помпу (нова натяжка) і вона може після заміни потекти. А може не потекти..)))))). То уже лотерея. Крім того з тими помпами постійний мінінгіт. Оригінал грубі гроші коштує, а замінники - то теж лотерея.Мав ситуацію при заміні ГРМ - оригінал помпи десь 200 тис відїздив- поставили замінник - за 10 000 потік. З злості вернули оригінал на місце - до тепер їздить - але це теж лотерея - якщо помпа дасть клина то ламає двигун. В тебе більше можна зекономити на роліках - але це вже по факту треба дивитись на їх стан. За звичай ці роліки витримують мінімум дві заміни ремня
ну я з таких, що люблю якість, тому готовий заплатити раз трошки більше, лиш би потім гемору не було... тому треба складати список... 1) помпа 2) ремні 3) ролики 4) антифриз 5) гальмівна рідина. допоможіть, будь ласка в конкретиці, які ролики і ремні мають бути замінені. буду дуже вдячний
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19558/P3102/012546 Ross-Tech каже, що адаптовувати нічого не треба, хіба зробити тест виконуючих механізмів, напевно, щоб переконатись чи дійсно заслонка працює . http://www.ross-tech.com/vcds/tour/out_test.html
є щось записано в сервісній книжці, треба буде перекласти з німецької. але, підозрюю, що помпу ще не міняли.. треба глянути по ціні - ну ще не зовсім критично ) я про комплект ремнів і роліків
Там не має помпи. А вона (замінник) потягне пів ціни комплекту. Але дай код свого двигуна... по ідеї на 170 коняк був BRD бо то що дав Олег якісь не такі варіанти. Шостий найбільш підходить але там не має бути зверху паразитного роліка якщо двигун BRD
Не знаю чого вони не дають рекомендації на адаптацію, але є загальне правило -Всі ДЗ з моторчиками потребують адаптації.Бо є знос і забруднення ДЗ. вистарчить помити ДЗ і двигун починає казитись. В тих системах вони по ДЗ визначають повітря і нагрузку на двигун. Ну і звідси всі фокуси якщо повітря не відповідає нагрузці
Кум Ви шось трохи помиляєтесь! В цих двигунах ДЗ є тому, що це ЕВРО 4, і викоиристовується вона для сиситеми рециркуляціїї вихлопних газів і регенераціїї сажевого фільтра.