Audi a4b7 s-line zh@rika

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Zh@riK, 25 гру 2014.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А що спідометер не працює?
    Та сама схема: купуєш дешевий секундомір (я так розумію що ти попродав всі свої гаджети і вклався в ремонт), садиш когось на заднє сидіння щоб через твою пишну бороду дививсі на спідометер і "ґаз до дехи"...
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Далі помножити- поділити.... Можна і кілометр до стовба відміряти, якщо не лінь..))))
    Добре не засираєм zh@rik тему
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Але це зайвих 80-100кг в салоні))

    Цікаво шо на шо ви будее множити і ділити)
     
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    пробіг 189.500км.
    замінив задні гальмівні колодки власноручно:rolleyes:
    все стало як має бути.

    дякую RaZoR за поради.
    писи. щоб легше втиснути гальмівний циліндрик - трошки відкрутив болти для стравлення гальмівної. потім пару капель залив в бачок (на щастя мав свіженький дот4 в гаражі)
     
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ти так міг завоздушити цей тормозний контур, а циліндер вкручується спеціальною приспособою, я собі таку робив сам, так як віддавати 500 грн було влом, коли міняв недавно собі тормозні диски і колодки задні ;).
     
  6. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    та не думаю, що завоздушив ) я ж спочатку долив тормозухи по горлишко. потім відкрутив і втиснув поршень (також саморобною приблудою) і одразу закрутив. другий так само міняв )
    сьогодні їхав - все в порядку.
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    пробіг 195.000
    замінено регулюючу заслонку.

    запчастина не з дешевих, і в польщі взяли за її заміну 150зл, хоча там тільки 3 болта відкрутити... нажаль немав тут інструменту, а міняти терміново треба було.

    як то сталось - почала засвічуватись мені лямпочка свіч накалу, зчитав помилки, порадився з Олегом RaZoR, за що йому дякую просто мегавелике, і він підказав, що саме на 95% проблема в заслонці. вирішив міняти, так як незправна заслонка засирала фільтр твердих частинок - засвічувалась іконка про то.

    замінив, витерли помилки, і погнав на київ у відрядження з кракова... перед києвом десь 50км знову засвітилась лампочка і дуже сильно впала тяга, крутило тільки до 2к оборотів.. я зупинився, зчитав помилки, недодув турбіни, зкинув помилки, і о чудо - машина як на світ народилась - почала дуже різво їхати. прокатав по києву ще 150 км+- і назад в краків. летіла як новенька. Олег правду казав, що треба дати їй пробздітись після заміни того клапанця...

    отаке. зараз світиться нагадування про сервіс, бо вже 200к підходить. підкажіть, чи варто щось вимінювати зараз із запчастин, чи просто збити кілометраж і далі насолоджуватись їздою?
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    а адаптацію ДЗ хто робити буде.... от вона тобі і до києва самоадаптовувалась. Вона може і добре адаптувалась але завжди краще з базових установок починати. при самоадаптації розхід палива може бути більший.
     
  9. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    RaZoR порадив, щоб пройшла самоадаптація. розхід середній до Києва показало 6.3/100км, що дуже приємно, бо їхали в досить енергійному режимі.
    ну з тим вже все ок. мене більше бентежить нагадування про сервіс. так потрібно робити якість заміни запчастин?
     
  10. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    А ремні, ролики, помпа ??? Гальмівна рідина, антифриз???
     
  11. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    антифриз і помпу точно не треба трогати. антифриз червоний - його тільки доливати потрібно. помпа - проблем небуло, тому чіпати небуду.

    а вот ремні, ролики і гальмівну здалось би замінити, бо вже майже 200к накатано
    треба розібратись які саме.
    думаю, заміну буду тут робити, бо по ціні роботи то майже то саме, що і в Україні получиться.
    Олег (RaZoR), підкажеш коди тих роликів та ремнів, які потрібно під заміну, і який стандарт гальмівної в моє авто DOT4 чи DOT5
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе помпа сидить на ГРМі. Якщо потече то заміна помпи та сама операція що заміна ГРМ. Крім того новий ремінь може негативно вплинути на помпу (нова натяжка) і вона може після заміни потекти. А може не потекти..)))))). То уже лотерея. Крім того з тими помпами постійний мінінгіт. Оригінал грубі гроші коштує, а замінники - то теж лотерея.Мав ситуацію при заміні ГРМ - оригінал помпи десь 200 тис відїздив- поставили замінник - за 10 000 потік. З злості вернули оригінал на місце - до тепер їздить - але це теж лотерея - якщо помпа дасть клина то ламає двигун.
    В тебе більше можна зекономити на роліках - але це вже по факту треба дивитись на їх стан. За звичай ці роліки витримують мінімум дві заміни ремня
     
  13. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ну я з таких, що люблю якість, тому готовий заплатити раз трошки більше, лиш би потім гемору не було... тому треба складати список...
    1) помпа
    2) ремні
    3) ролики
    4) антифриз
    5) гальмівна рідина.

    допоможіть, будь ласка в конкретиці, які ролики і ремні мають бути замінені. буду дуже вдячний
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19558/P3102/012546
    Ross-Tech каже, що адаптовувати нічого не треба, хіба зробити тест виконуючих механізмів, напевно, щоб переконатись чи дійсно заслонка працює 1.jpg .
    http://www.ross-tech.com/vcds/tour/out_test.html
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    По гейтцу комплект 3197 грн
    2.jpg
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А в тебе є якісь дані, що коли, попередньо мінялось?
     
  17. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    є щось записано в сервісній книжці, треба буде перекласти з німецької. але, підозрюю, що помпу ще не міняли.. треба глянути

    по ціні - ну ще не зовсім критично ) я про комплект ремнів і роліків
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там не має помпи. А вона (замінник) потягне пів ціни комплекту. Але дай код свого двигуна... по ідеї на 170 коняк був BRD бо то що дав Олег якісь не такі варіанти. Шостий найбільш підходить але там не має бути зверху паразитного роліка якщо двигун BRD
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не знаю чого вони не дають рекомендації на адаптацію, але є загальне правило -Всі ДЗ з моторчиками потребують адаптації.Бо є знос і забруднення ДЗ. вистарчить помити ДЗ і двигун починає казитись. В тих системах вони по ДЗ визначають повітря і нагрузку на двигун. Ну і звідси всі фокуси якщо повітря не відповідає нагрузці
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Кум Ви шось трохи помиляєтесь! В цих двигунах ДЗ є тому, що це ЕВРО 4, і викоиристовується вона для сиситеми рециркуляціїї вихлопних газів і регенераціїї сажевого фільтра.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)