Рециркуляція є додатковою функцією. Регенерація - взагалі окреме питання. Це звичайна PD система, яку VW обкатав на В5. Десь ставили розходомір повітря а десь ДЗ по яких визначали розхід повітря, але не бачив щоб був і розходомір і ДЗ. До речі були варіанти де рециркуляція була і без ДЗ. Там ставили ці грьобані клапана ЕГР які вічно забивались. якщо в Zh@riKа BRD то там Сіменсовська Fuel sustem. А Сіменс ставить ДЗ. Бош ставить клапана ЕГР і розходомір. Хіба в Zh@riKа якийсь інакший двигун.
Кум зі всією повагою до Вас, пропоную Вам - вчіть матчасть! Бо понаписували повний каламбур В Zh@riKа двигун BRD, і він має і ДЗ і ДМРП. ДЗ напряму повязана з системою рециркуляції повітря, і ДМРП виконує тут чи не основну роль. Наводжу схему роботи . Також Рекомендую до вивчення SSP 316 від Вага. Тепер щодо регенерації. ДЗ тут також виконує вагому роль. Наводжу схему роботи. Рекомендую до вивчення SSP 336 ПС. коди дає ЕТКА, а не Я.
SSP 316 - це стандартні рекомендації - покажи де там ДЗ в процесі рециркуляції на схемі. Є клапан N18. повітря йде з G70 - це стандартна схема. Єдине що вони добавили - охолоджувач. Те що про регенерації добавляється автоматично газу щоб збільшити температуру теж стандартна річ. але це все другорядні функції. В Zh@riKа на BRD система вприску Simos PPD1. На А4 того модельного року йшли ще пару різних двигунів але на 140 коняк - там система вприску Бошівська. Так от SSP 316 до Бошівської системи чи до сіменсовської. А системи зовсім різні. Підозрюю що до Бошівської. так що не кожна матчасть підходить))))). Німці за рахунок зміни системи вприску плюс добавили клапанів для ліпшої продувки - добавили 30 коняк. але ми залізли в дебрі і псуєм тему. Почалося з того чи треба чи не треба адаптувати ДЗ. по факту вона в Zh@riKа не їхала добре поки не проадаптувалась. Значить по любому існує варіант програмної адаптації. Хіба те про що ми говорим не ДЗ а intake manifold air control solenoid. Завтра подивлюсь по документації що там стоїть
Дааа.... V157 це і є ДЗ. SSP 316- це не стандартні рекомендації, а документація для самостійного вивчення, і розуміння систем та процесів роботи Сучасного автомобіля ВАГ і не тільки.
Я може не точно виразився...Подивись як ідуть гази на рециркуляцію . ДЗ в стороні і виконує функцію виміру повітря - синя стрілочка і до рециркуляційних газів на пряму немає ніякого відношення. SSP - це не документація а загальні описи на рівні лікнепу для студентів. Документація це як мінімум ЕЛЬЗа для конкретного VINа. І ми говорим про конкретний двигун, а не в загальному.
Кум да Ви непробивний ДЗ -виконуючий механізм, робить то шо йому каже блок управніння. ДМРП - рахує повітря. Раджу Вам - Почніть з SSP. Все. Більше не бачу смислу, щось пояснювати, цей допис останній у цій дискусії.
почну з позитивного - заміна пасів, роликів і помп буде на пробізі 230к, так як останній раз міняли на 120к а тепер про погане..... ніколи, НІКОЛИ не їдьте, коли загорілась контролька тиску масла.... курва, НІКОЛИ!! ))))) а я поїхав до офісу ще з 3км якби зупинився одразу, то попав би на ость таке а так, як масло не качалось - вилетіла помпа вакууму (ще чуть не влетів в шлагбаум на парковці, бо вакууму не стало) і ще попав на ремонт турбіни - заміна всієї середини, бо перегрілась без масла і лопла оська добре, що мене надоумив RaZoR відбуксирувати машину до сервісу, а не своїм ходом пхнути, а то би можна було тоді двигун викинути нахер ) що після того всього - на слух вроді голосніше почав двигун рохкотати.. а може я просто відвик від його звуку, бо 10 днів авто було на сервісі, поки болячки одну за одною ліквідували. є плюси - турбіна стала весело підривати після 2к ) по грошам попав дохера, але тепер маю перебране двигло на болячки, які вилазять на 200к км пробігу. тепер можна ще 150к км спокійно катати ) вчора прокатався по кракову, вискочив на обїздну А4, вроді потужність не пропала.. треба буде якось посадити пасажирів в авто і попробувати чи з навантаженням так само буде їхати) ну тепер, дуже надіюсь, буду мати спокій на 35к км, тільки масло і фільтри міняти. і помаленьку збирати на b8 s-line
Хм... а причина пропажі тиску масла....що він просто так взяв і пропав. Ті маслонасоси доволі надійні - як здихають то потрошки
я ж написав в чому причина, тобто кинув лінк щодо регенерації валу... а саме зносився той довгий шестигранноподібний болт
Років півтора тому дивився і слюні пускав, що в польщі можна було купити Audi A6 RS (рік ніби був 2007 чи десь так) за 17к з ламборджінівським мотором V10 5.2 літра (можу помилятися щодо цифри після коми) ото самольот. Так що Жарік для тебе тепер це реальність, для нас то ще тільки мрії нажаль!!! Все що не стається то на краще друже!!! Збирай на RS!!!
в Кракові багато доріг з обмеженням 70-80, обїздна 140... так, трошки запотужна машина буде )... я щось більш цивільше буду дивитись, але то не так скоро )
До Німеччини не так далеко. А сам факт і відчуття їхати на RS це сила... На світлофорах всіх дрюкати))
Я щось пропустив лінк. Але от цікаво - і що не було ніяких симптомів - типу довго горить лампочка тиску при старті двигуна, довго закачує масло при зміні фільтра з маслом... або щось того типу
Це дуже поширена проблема двигунів Ваг групи 2,0 тді. Шестигранник прокручується раптово, тиск масла пропадає миттєво. Ніяких симптомів до того. Тут можна більш детально почитати про це http://www.audi-belarus.by/forum/viewtopic.php?f=160&t=29246
ось Олег і відповів. Саме так і сталось.. тому власникам таких двигунів краще зробити профілактику на пробізі 150к... тепер то я вже знаю )
З таким підходом, то Смарт сама краща машина Шег шарить, я теж так думаю і підтримую його думку. Важливо не як ти швидко їдеш чи можеш їхати законно, а відчуття від їзди, задоволення, швидкість розгону (до тих самих 90 для прикладу), комфорт, звук мотору і багато іншого... А при бажанні максимального адреналіну заїхати в Німеччину і там вижати всі 300 км/год, а то і більше з неї, о це кайфМрія )