Ходив сьогодні до гадалки Валентини у Львові, для приколу спитав про нову Ауді топік-стартера. Вона порадилась з Ілхамом і сказала, що правда, але купив він її далкео від львова і зараз десь їде додому.. Але як приїде - то всіх на шару покатає ) Ось так от
Та ніяка вона не клубна, машина пацанчіка з шиномонтажу)) Але зроблена з розумом. Грошей трошки вкладалося. Багато косметики по салону треба роби, антискрипу і т.д. Ну чого. Тіки шо приперся з Києва нею. 120-130км/год - взяла 13л газу. Іто він ппц хєорво настроєний... Так само як і монгопривідна 2.6 моя. 2.6 - татові. Ця мені. там 30 клапанів. Так АСК, так 193. Суне добре, порівняно з 2.6. Попередню шукай в іншій моїй темі. Цю можеш в п"ятницю на з"їзді побачити)))
Процес пішов! І почався він сьогодні з гальм. Скриплять передні гальма, сильно, якщо нагріти то як в маршрутки.Колодки якісь ультра дешеві) Так як я точно не знаю що це за гальма, якого року випуску і т.д... то вирішив знімати колодки і дивитися маркування щоб знати що замовляти. Але не так склалося як гадалося. На колодках жодного маркування... Окреслив колодку. Розмір її 120х75мм по крайніх точках. Також закоротив фішки датчикиів зносу і тепер не муляє очі помилка про зношені колодки. Заодно під заміну підуть задні колодки. Але хто може допоможіть розібратися з передніми. Бо згідно з ЕТКА од 20004р ставили по 4 колодки в супорт, з 2004го по дві, але вони інакші, більші... Розмір 120х75мм. На гальмівному диску всі маркування що найшов "35 05B AA'', "611 12 098 89". Якось так вони були написані. Але нічого не пробивається по каталогу. Ех...
Хух... Не вгадав, власник набрехав мені також, походу сам не знав що поставлено там. Колодки і супорта стоять від BMW e38 або BMW M5 e34... Шукав довго і нудно, але знайшов те що потрібно таки. Хто б знав що все так заплутано. Варто тепер задуматсь чи і ступиця там не БМВшна... Бо наскільки пам"ятаю в БМВ розболтовка 5х120. ВІдповідно проставка в мене має бути 5х120/5х112... Треба міряти. Все заплутано))
На заборі може і так а на паркані ....дюрка))))))) Думаю що це є не серійні супорта, які випускає хтось і підганяє що під Ауді що під ВМВ що під БТР. На БМВ можливо йшли як серійні а на Ауді як додаткові покращені опції. Тільки от дійсно виникає питання з ступицями і з розболтовкою кріплень самих супортів. До речі зараз тільки звернув увагу по памяті що тормозний шланг ішов в низ до супорта, а має йти на верх - щоб виключити варіант - зачіпив за щось і обірвав - все таки це тормоза - найголовніший елемент в машині
Поміняв сьогодні нарешті всі колодки. Всі брав TRW. Задня ліва вчора шкребла металом диск... Ну всі це чули на з"їзді. Зараз поганяв вже, тішуся)
А чому АТЕ? АТЕ використовує ТРВшну накладку частенько. Дорожчі, а не кращі. Завжди брав ТРВ, завжди був задоволений.
Ітак, сьогодні мої руки дійшли нарешті до приборної панелі. Розібрався з тахометром і виставив стрілку на шлях істинний)) Покази були цікаві, десь 250-300, при тому шо з відео видно, що насправді оберти 680 - як лікар прописав. http://youtu.be/R4aGc2yB7uQ Значит все розбираєм і виставляєм стрілку, зміщуючи її на шліцах. Виставляєм на уявний "0". Потім все збираєм назад і насолоджуємся. Заодно пропаяв всю приборку, особливо контакти холодної пайки. З якими потім можуть бути проблеми. Час від часу на платах пропадає контакт і деякі датчки не показують. Все зроблено і подальші відпадання контактів виключені.
А якже ж тенденція розбивки шкали тахометра по 5(200 обертів)? З того що видно то ти виставив 780 замість тих реальних 680.
Поки робив машина остигла) трохи вищі обороти. Було десь 720. Ну так точно я вже не зміг виставити. Ше буду приборку знімати, може вдасться. Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk