Окей, ви собі знаєте і я собі знаю теж. Є поняття мультиплікативу. Який постійно записується при їзді. Корекція сумші відповідно умов, бензин який, як працють всі системи і відповідно корегується суміш і це довготривалий період. Після скидання клеми ця ячейка пам"яті очищається і вся система адаптовується з чистого листа.
Як на мене, в тебе якась проблема з одним з датчиків, які звязані з холостим ходом, в тебе комп не знає коли переходити на холостий хід, а вже постфактом коли обороти завалюються починає переходити на ХХ. Я правда не знаю чи в таких машинах, ще є датчик на педалі чи на заслонці (просто мікрик) який показує компу, що педпль повністю відпущена, але якщо би був, то би можна було грішити на нього (якщо він звісно на педалі, а не на заслонці, яку ти міняв), бо судячи з того всього, що ти написав, таке враження, що залишається якась така фігня, бо все інше вже перевірене і плюс той факт, що таке і на бензині і на газу.
Педаль механічна, у випадку з електронними педалями все складніше. Кінцевик ХХ звичайно є, знаоходиться в самому блоці дросселя і він повністю справний. При відпусканні газу відрзу йде команда холостий хід. Я думаю що проблема десь з сумішоутворенням, але докопатися в чому вона не можу...
Треба тоді досліджувати логи, дивитися чого саме не хватає при провалі і порівняти момент провалу і стандарний холостий хід (порівняти їх параметри між собою), щоб визначити чого бракує чи повітря чи бензину (я чомусь думаю, що мало би бракувати повітря, думаю треба дивитися кут відкриття заслонки), а тоді вже від того далі дивитися.
От і настав той тиждень в році, коли треба 4 на 4)) Надіслано від мого MB886, використовуючи Tapatalk
Бордюри снігом позамітало))) Не видів країв, трохи порівняв заднім правим колесом бордюр) Не швидко, але з результатом))) Балку трохи провернуло, ліве колесо всередину сходження стало, праве назовні в 1 градус. Сьогодні майстер часу не мав вже. Глянув казав шо в понеділок будем робити)
Цікаво як стенсери з міносовим розвалом їздять... Я от сьогодні тіки на евакуаторі зміг... П.С. Лемфьордер гавно... Буду ставити тепер тіки китайщину дику. Якість походу та сама. В разі чого гроші на евакуатор лишаться...
піпец, в тебе, що шарову вирвало? Плюс може то був китайський ричаг лемфьордер (підробка), або нагрузку ти на нього давав завелику (я про бублики і так далі...)? Плюс не радив би ставити останній китай, при твоїй манері їзди, безпека все таки має бути перш за все (і навколишніх авто теж).
Розвальна тяга трісла впополам... Просто їхав по рівній дорозі... Може і китайський. Звідки я знаю. На коробці було написано лемфьордер джермані... Я і не ставлю останній китай, але попередні розвальні відїздили 30тисяч і це був китай JpGroup. Я їх поміняв бо почали люфтити пальці. Думаю поставлю лемф який втричі дорожчий. І 15тищ не проїхав...
Співчуваю... Дорога може бути рівна, але машана загалом їздила по 'наших' дорогах... а по наших дорогах і танк може розсипатися... ти хоч відразу став.. тормозним диском не іскрив по асфальті?