горе майстри це проблема любої машини але для А6 С5 це просто біда , тому і продав свою кватро седан з 2.5 гаража немав тай часу бавитись також обмаль
Свічка згоріла і не робила. При виключенні запалення забризгало солярою. Другий варіант - сіли кільця в цьому циліндрі і забризгало маслом. провір тут компресію - бо на цьому двигуні навіть не зауважиш що їздиш на 5 циліндрах - а р/в порозбиваєш Взагалі ризиковий ти парень..... забагато порозбирав. Даром ти Р/В знімав іх рухати бажано у крайньому випадку. Провірити можна і не знімаючи. Не перепутай місцями рокера а то гриміти буде страшно. Фіксатори Р/В з заду треба дуже якісні бо не виставиш правильно. Там від кута вприску дуже сильно залежить як тягнути буде. Я БАСА на AKN тиждень висавляв кут, поки добився доброго прихвату на високих обертах. Виставляв їздив, знову корегував, знову пробував. Перед розборкою логи познімав ???. Яка скважність клапана була. До речі в Баса машина по Україні не їздила і ремні були ще рідні заводські.
Свічка робоча. Може бути. Зняв форсунки на перевірку. Може лила зараза - ше не знаю. Робив пневмотест - вроді тримають, компресію пепервірю вже коли все зберу. Всі хто купляють А6 С5 2.5 TDI такі Повір...Так набагато легше. Та нічого ж не даром. Я ж писав, що на 99% був впевнений що рокерам і гідрикам капут! Так і є ! Хіба це даром? Рокера всі на заміну. Нові. Правильніші вже не можуть бути. Ідеальний кут вписку 2 ATDC (+2, -2 - в межах допуску). Якого? Випередження запалення? Відповідь в межах допуску. В мене ремні також були ще заводські. Кум! Дякую що відписав, і виклав свою думку, Ти майстер непоганий і досвід маєш, але, якщо можеш допомогти порадою, слід уважніше читати попередні дописи.
Це інтернетовська версія замінника... Вона потребує доробки. Вірніше переробки Краї фіксаторів мають мати утовщення, щоб правильно зафіксувати. візьми пристав пластину, приміряйся і побачиш де проблема. Сважність клапана - 4 група - 4 вікно - має бути 100% - показник зношенності клапана. Якщо міняєш рокера - то дивись на торцовку клапанів... взагалі то якщо міняється рокера то і клапана теж бо вони виробляються в парі, Ящо залишиш старі клапана то порозбивають рокера поки припрацюються. Ця виробітка на рокерах що в тебе судячи по фото - то не критично - могло їздити ще з 100 тис і більше - троха може шумніше б було. Ну але то в живу треба ьуло б дивитись щоб точніше. Кут 2.0- 2.4 - то заводська норма на новий двигун. Я Басу в результаті експериментальних проб проставив 1.8- 2.0. Тоді появився підрив на 6 передачі при 2800- 3000. Там дуже трудно вгадати з точністю до 0.1 град. Шків тре зиіщати на 1- 2 мм
Прийму до уваги. Коли фіксував р\вали то стопор встав настільки щітко, що зазорів взагалі не було. Ти напевно маєш на увазі це. якщо доробити ці потовщення, то це, ні на що не вплине! Незнаю... Я вважаю навпаки, при тому що два рокера вже були випавшими. Добре що не попали під р/вал і в голові не відбулась січкарня! Торцовка клапана на повинна зношуватись, там інженери вагу додумались підставити шайбу, їх доречі також міняю. Тай поміряти не можу, бо вирішив не знімати голів.
власне мають потовщення по краю. Якщо сідають плотно то добре. Обовязко привяжи на шнурочок бо падає зараза і дістати знизу менінгіт. І ні в якому разі не затягуй шківи коли фіксатор стоїть. Фіксатор К/В маєш ? По факту зношується все... і шайба і торець клапана... такі шайби на опелях давно ставлять бо у них майже всі двигуни на рокерах. Рокери випадають коли р/в знімаєш. Випадають ті які підпружинені - це нормально. Просто коли не поміняєш комплектом то рохкіт буде сильніший і припрацюється десь за 1000 - 1500 км
Сідають дуже плотно. Аякже! Знаю. Тримаю самі шківи, спецприблудою. Ти мене не зрозумів. Зняв клапанну кришку, вали ше на місці, а два рокери вже валялися збоку!
Ніхрена собі..???????? То погано.... Такого не повинно бути навіть з розбитими до кінця рокерами. А як там кріпляться рокера- пружинною защолкою до ГБЦ чи защолкою на гідрик
Зношується пара р/вал і рокер + гідокомпенсатор вмер, тоді випадає рокер . Ніяк! Рокер просто лягає на гідрик і шайбу клапана.
Купив такий "рассухарыватель" від ВАЗа 16 клапанного, трошки доробив - треба переварити шайбу на менший діаметр. Заміна сальників клапанів Робота не для слабонервних, розсухарити просто, а от засухарити треба побавитись! За вечір 1 - 1,5 циліндра далі спина, нерви і т.д.
Cьогодні нарешті приїхали р\вали. Після роботи рванув гараж, починаю складати то всьо! за 3години майже нічого не зробив - мию детальки, щоб приємніше було складати!
Да....... робота "нервова" ... особливо як сухарик стріляє десь на підлогу)))))) Помагай собі тонким магнітом.... ну і головне добре приспособу відрегулювати і тоді як по маслу інакше мучитись будеш
Привіт вітаю з класною машинкою!!! Нехай і із запізненням. Купив собі недавно таку ж саму тільки в седані і без 4*4. Маю питання: Наскільки я знаю распердвалів в неї 4. Мені при проходженні першої діагностики зразу ж повідомили що їх і гідрики під заміну. Ціна космос!!! 7000 крон за штуку Це 350 баксів. По скільки ти брав якщо не секрет???
Відписав в ПП Це їхня реальність! При купівлі цього типу двигуна, до того треба бути готовим! Я, от перебрав все це і планую поїздити на ній тисяч 100. Ніхто не буде робити капіталку і зразу продавати! Сьогодні вже нарешті завівся! Не думав, що так буде складно розвоздушити її.