Недавно задопомогою VCDS заміряв розгін, по пашпорту має бути 9,1. Трохи втікло коників за 12 років :D Впринципі це лише 3-тя спроба, можна ше попробувати, але 9,1 точно не стяне. Тому колупаю прошивку:dance: Friday,12,September,2014,20:09:25:32264 Control Module Part Number: 4B0 920 933 G Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D11 Metric units 0 to 100 km/h: 10.8 +- 0.81s 400m: 17.8 +- 0.81s, @125 km/h 60-120 km/h: 11.0 +- 0.84s 200 meters: 11.5 +- 0.81s, @101 km/h US Units 0 to 60 mph: 10.3 +- 0.84s 1/4 mile: 17.9 +- 0.81s, @78 mph 60-90 mph: 660 feet: 11.5 +- 0.81s, @63 mph Time(s) km/h m 0.00 0.0 0.0 0.41 4.0 0.5 0.81 14.0 2.0 1.22 20.0 4.3 1.62 24.0 7.0 2.03 30.0 10.4 2.44 34.0 14.2 2.84 36.0 18.3 3.25 38.0 22.6 3.66 44.0 27.6 4.06 48.0 33.0 4.47 52.0 38.8 4.87 56.0 45.1 5.29 60.0 52.1 5.72 62.0 59.5 6.12 64.0 66.7 6.53 66.0 74.1 6.94 70.0 82.0 7.34 74.0 90.3 7.75 76.0 98.9 8.16 80.0 108.0 8.56 84.0 117.4 8.97 86.0 127.2 9.37 88.0 137.1 9.78 92.0 147.4 10.19 94.0 158.1 10.63 98.0 170.0 11.03 100.0 181.3 11.44 102.0 192.8 11.84 102.0 204.3 12.25 104.0 216.0 12.66 104.0 227.8 13.06 104.0 239.5 13.47 106.0 251.5 13.87 108.0 263.6 14.28 110.0 276.0 14.69 112.0 288.7 15.09 114.0 301.6 15.50 116.0 314.7 15.90 118.0 327.9 16.31 120.0 341.5 16.72 122.0 355.3 17.12 124.0 369.2 17.53 126.0 383.5 17.94 126.0 397.7 18.35 124.0 411.7
А як там засікати розгін? То тіки VSDC вміє чи вагком теж? Також хочу засікти, але мені трохи не зручно з діагностичною фішкою під капотом...
Вагком тоже може, але не памятаю починаючи з якого. Заходиш в "двигун" потім 17 група "Панель приборів" потім 001 група - внизу зправа має бути кнопка Accelerate. Мона тут глянути http://www.drive2.ru/l/230138/, або будь де!
Ше затіяв *уєр-буєр з форсунками! Основна мета - зменшення росходу палива не втрачаючи поні! Зараз 10,5-12,5 по місту 7,5 - 9,5 за містом - багатенько порівняно з А6С4, чи А4!
Для того купив 5 форсунок 059130201G і одну управляючу 059130202G. ТО фосунки вже від останніх моделей 2,5 BDH, BDG. Відрізняюся вони розпилювачами з меншою пропускною палива, але ліпшим його розпилом ЕВРО4 во! Думав поміняю, в серідніх режимах менше палива - менший розхід! В динамічних прошивкою підправлю, ібуде все ОК ! Але не так склалось як гадалось - динаміка впала суттєво, а розхід лишився таким самим! Буду назад ставити свої, але попередньо попробую підняти тиск 2-ї ступені.
То в мене ше мало))) Я як почитав ауді.ру то там такі розходи вважаються еталоном економічності! в середньому розхід від 12 до 15 по місту, і то на моно і AKN або aFB 150 сильних. Та я тоже думаю шо багато, тому і ....
То нафіга той дизель такий якшо жере як бензин??? Менший пропуск палива форсунок завжди динаміку погіршує а розхід ні))) Тут треба контролювати вприск палива просто)
Не так то просто! То не CR чи PD (тут є карти тривалості вприску в прошивці ЕБУ). Фосрунки повністю механічні! Тривалісь прошита в самих мозгах ВП-44. Під ті форси хіба і ТНВД від BDH треба брати))))
Якась дуже складна фігня))) З тими фосунками дизельними))) Бензин є бензин) І постійний дирдирдирдирдирдир)))))
В мене AKN і розхід менший... 11.7 по місту Хоча знаю що форсунки вже не очєнь... перливають курва. Добре що тємку твою читаю, бо я думав що всі фосунки однакові, а виявляється, що є керуюча Просто думав що в компі можна виставити відносно якої беруться показники, а виходить що та форсунка навіть номер інший має...
Є програма якою можна строїти ВП, але туди краще не лізти - дуже малий діапазон регулювання і на неновому насосі трудно щось зробити, якщо скважність клапана більща 100% на температурі > 80град Взагалі як ви їздите на тих двигунах -там нормально в місті 8/100 а на трасі 5/100. і крутний буде добрий Який ти кут в себе поставив ???
Шо за програма??? Я думав шо строїти вп-44 може тільки 815-й від Роберта, і то, тільки після успішного проходження тест плану! Доречі мозги ТНВД можна прописати тільки 3 рази! КУМ ти шо? ЖартуєШ На А4 1,9 і то більший!!! Такий розхід хіба в гольфа 1,6!! Як Ельза пише 2,0 ATDC
Ну... в мене тоже буває менший, якшо спокійно то в 10,5 вложусь,і то рахуй шо в мене повний постійний привід, а то кажуть, +1л. до росходу! Шнурок маєш? Яка коррекція в 13,14 групах ? Циклова в 1й групі? Вона не просто має інший номер, вона має в собі датчик, тому її називають електронною, решта 5-ть штук механічні.
Шнурка нема, а звичайниу КL не бачить Коротше я ще не майстер - для того є кум Але я все таки цікавлюсь тим щоб машинка була справна наскальки це можливо. Якшо і буду купувати шнурок то мені тре такий який зможе все і не лише для авді - ми не настільки багаті щоб купквати дешеві речі До сих пір не зустрів людини, яка могла б мені це прояснити і пораду дати у виборі. Наскільки мені відомо, кум виставив кут 1.91 мотивуючи тим, що ніби краще їде на вищих передачах - я не замітив пакращіння
поставив 1.8 АТДС при скважності клапана 100.2%... До речі за ті кілометри що ти відїздив ... кут збився з 1.8 до 2.2. Програма входить в додатково в комплект КТСу .... і вроді тільки ним можна прописати. китайці роблять якийсь замінник, але по відгуках не зовсім добрий