Audi A6C5 Avant Quattro 2.5TDI або просто "Трактор"

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем Shaggy, 27 кві 2017.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Сьогодні вирішив починати ковирятися в гаражі. Отже, поставив новий підлокітник. Найти за нормальну ціну в шкірі не вдалося. Взяв звичайний шматяний і переставив кришку. Це зробити реально, тіки дуже обережно труба знімати її, бо там кліпси ламаються дуже легко. Мені вдалося зняти, не зламавши жодної.

    IMG_2833.JPG IMG_2833.JPG IMG_2834.JPG IMG_2836.JPG IMG_2837.JPG

    Те, що ти, @ZVER , назвав ауксом - насправді кріплення під телефон, який вколхозив, ще напевно якийсь німець. При тому дуже криво і похабно. А кнопки меню в мене там немає, лише звичайна кишенька.
    Отже, цю всю трахомудію теж викинув і поставив нову кишеньку і нову рамку під підлокітником.

    IMG_2838.JPG IMG_2839.JPG IMG_2840.JPG IMG_2841.JPG IMG_2842.JPG IMG_2845.JPG IMG_2846.JPG IMG_2847.JPG IMG_2852.JPG

    А ще турбувала мене постійно кнопка аварійки, вона просто тріщала як тільки я вмикав запалення.

    Не довго думаючи купив іншу кнопку, поміняв, але ситуація не змінилась. Почав розбирати пропаювати кнопку, теж нічого е дало. Виявилось, що проблема в підрульовому перемикачі. Поганий контакт через металічний бруд який він сам собі натирає від роботи. Зняв верхню кришку над кермом і промив підрульовий перемикач ВДшкою добре поклацавши туди-сюди. І проблема пропала. Цілий вечір нічого не тріщить)
    IMG_2848.JPG
     

    Вкладення:

    • IMG_2835.JPG
      IMG_2835.JPG
      Розмір файлу:
      80,4 КБ
      Переглядів:
      195
    • Подобається Подобається x 4
  2. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Прошу вибачення, що засмічую тему, але суто для себе, чим менінгітні двигуни на букву B, або які в них особливі менінгіти порівняно з ake і тд?
    В інтернеті, всі пишуть "не купляй аке, матимеш гемор з валами, а от бау то є ідеал", хочу знати для себе.

    Ой, я б так не був впевнений. Враховуючи мою епопею з кермовою, брав декілька варіантів бу, заморочувався реставрацією, брав новий насос і всерівно вона далі не працює так як повинна. Або то може мені не щастило
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Помоєму найбілша проблема цих всіх двигунів - це вартість ремонту. От це найбільший мінінгіт коли люди купляють таку машину не розрахувавши фінансів...

    Так от теж хз, насос знімали на гідростенд, проблем емає, качає прекрасно. А руль клинить перших пару км. Далі стає ок. При тому шо до промивки навіть після 200км з Рівного він клинити не перестав. Я заморочуватися з реставрацією не буду. Є варіанти вже реставрованих рейок з річною гарантією.
     
  4. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Треба робити "зазор" на вартість ремонту двигуна. Чомусь мені бмвшний 3.0 дизель більше до вподоби в тому плані, але то таке, діло особисте.

    Для себе вирішив, ніяких реставрацій і реставрованих рейок. Краще бу.
    Там є навіть різниця чим напилювали вал і від того відповідно строки служби і тд.
    Коротше хлібнув я того дофіга, бажаю аби в тебе минулось
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Вітаю Шег!!! Хай тільки радує!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Кілька місяців назад консультувався з @RaZoR по надійності цих двигунів і який краще брати (на той час розглядав варіант купівлі аллроуда з таким двигуном), то якщо не помиляюся, проблеми в двигунах з буквою B є теж з валами. Але там проблема в тому, що вали пустотілі і вони можуть просто розламатися і з усіма витікающими наслідками. Якось так.

    А з рульовою на своїй колишній audi 100, теж мав геморой, теж текла, теж міняв на б/у і в б/у теж були проблеми з закувуванням рейки. Так і змирився і їздив, так як було рідко дуже. Але там ще проблема теоретично може бути з шлангом високого тиску, може він прсото тиск не витримує і роздувається десь, тому і закусує руль. Чисто здогадки хз, якщо насос качає добре, як варіант.

    На рахунок пластику так, це стандартна проблема в ауді після рестайлу, в мене на моїй такого не має, тому що дорестайл. І пластик тобі теж треба дорестайл шукати.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Більшсть пластику просто можна обдерти від тієї гуми і лишається чудовий чорний пластик.
    Кнопки фар є купа накладок на алі. Вже їде до мене.
    Кліму вже купив дорестайл шоб поміняти кнопки. Єдине питання з магнітолою що робити. Купляти нову за 2000+грн якось не дуже хочеться)) Та й, помоєму, в дорестайлі не було РНС-Д. Тільки касетниики або СД.
    Рамка над кнопкою аварійки теж не підходиь з дорестайла, тому буду пробувати малювати свою.

    От всі догадуються. Ті що займаються рейками кажуть їздити, бо то споконвічна проблема ауді - розвоздушити систему. Десь колись прокачається. Ще раз масло поміняти типу.
    Між іншим якшо взяти просто вивернути кермо вліво і зробити просто навколо 5-10 розворотів то потім кермо крутиться бомбезно. Зранку проблема з"являється знову. Ще так покатаюся з тиждень поки інші косяки поправляю. А вдруг пройде. Як нє то буду думати щось)

    Дякую!
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    БАУ і пізні АКЕ взагалі то менш менінгітні ніж АКН, АФБ, ранні АКЕ, бо не такі древні!!! там менше проблем з підсосами повітря, бо в баку стоїть вже підкачуючий насос (на пізніх АКЕ також), насос ТНВД досконаліший ( на пізніх АКЕ також), р/вали
    з якими трошки менше проблем, вони не так зношуються, але є багато випадків що лопають просто так, ну і врахуємо ціну р/вала, якщо АКЕ нові замінники 65-90 евро то БАУ 90-130евро.
    І взагалі, проблеми з р/валами в основному від довбаного лонглайфу, тобто заміна масла 15 і більше тис/км, їзді на низьких обертах двигуна і невчасна заміна гідрокомпенсаторів!
     
  9. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Моя епопея з рейкою виглядала так: Купив бу, проблем не було тисяч 60. Вмерла бу, реставрував її, після реставрації чути легкий хрускіт, аргументували тим, що вал і червяк мають притертись. Тільки вже притираються шось довго. купив повністю новий насос гур.
    Завжди був досить важкий руль, проїхався на братовому б5, руль легенький, одне задоволення. В мене зранку руль легкий, прогрівається - важкий. Коротше забив я на то. Ніколи більше собі не куплю авто з проблемною рейкою:)
    Лонглайф - зло.
    Ну якщо шукати собі бу, то який всетаки краще, за умови, що оба будуть живі? і як власне ті живі вибрати?
    Чи одразу брати зазор, на ремонт?
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тре живі вибирати. А як - то вже тре до спеців. Якщо брати з "зазором" (тобто забити і спробувати взяти підозрілий двигун) то ремонт може потягнути набагато більше ніж той "зазаор", який планувався.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    На вихідних ще пофіксив керування пасажирським сидінням. Кнопка була завалена всередину, відповідно практично не можливо було залізти пальцями, щоб порегулювати ліфт.
    Ну, що ж 20хв з перекуром. Виявилося просто одного болта нема на кріпленні.)

    А також поміняв фільтр салону і повітряний фільтр. Побачене мене просто страшно налякало і привело в ступор. Тому в суботу планую поміняти всі можливі масла і фільтра в машині)) Моторне, в коробц, торсені і редукторі. Ну і паливний фільтр. Ще щось забув?

    18318591_1285242274857890_1138180345_o.jpg 18338742_1285242311524553_959805888_o.jpg 18261303_1285242308191220_694634286_o.jpg 18261424_1285242321524552_1639685362_o.jpg 18296952_1285242278191223_409899420_o.jpg 18261609_1285242271524557_63195380_o.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    То нове покоління вугільного повітряного фільтра ? Чи то пропитка така ?
    Доречі , зніми куллер і злий масло з нього ))
     
    Останнє редагування: 4 тра 2017
    • Подобається Подобається x 1
  13. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    В мене 2000 року і є рнс-д, то рнс-е ставився вже пісдя останнього рестайлу в 2005 році, тобто знайти можна, але ціна думаю буде бульше ніж 2000 грн.
    Тут просто тяжко щось констатувати, тут хіба можна просто міняти від дешевшего до більш дорогого і все, або якщо є варіант взяти попробувати з розборки, а потім віддати якщо що то саме краще. В мене точно була проблема в рейці коли закувувала, бо до заміни рейки такого не було, стара просто текла сильно і все, або як варінат насос вже доживав.
    Тут доречі могло бути, що насос треба було теж реставпувати, швидше за все не давав відповідного тиску для реставрованої рейки.
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    П
    Перевір всі зїднання, чи десь часом не слозить, може після того як охолоне то підтягує повітря в систему. І тому коли ти її прокачаєш то працює, тільки охолоне вже знову проблеми.
     
  15. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Та скажи вже скільки такий апарат в реалі коштує
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Всі гроші)))
     
  17. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Ясно. Хотів VWзмінити на Ауді шкода мозгів.
     
    Останнє редагування: 7 тра 2017
  18. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Чисто моя думка, що він більше 6-7к не мав би коштувати в такому запущеному стані (думаю десь 6-6,5к реальна ціна). Помилився чи неа?
     
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    насос новий
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Мені все цікаво, що в цьому стані такого запущеного? Стерті кнопки і подерта сідушка?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)