Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Чому 4, а не 2 відповів holubets. Так, можна і реле запасне з собою возити і запобіжники, але в холодну осінню ніч, коли за вікном сильний дощ зі снігом, вилазити з машини, лізти під капот, міняти ти релюшки, бо в тебе ближнє повністю пропало, якось не дуже хочеться. Це вже кожен хай сам собі вирішує 2 чи 4 :).
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    І я за 4, так надійніше, бо при виході з ладу одного з реле, чи зп, одне ще буде робоче.
    А контакти якщо почищені і підігнуті, тобто плотно прилягають, не рухаються, то може від того, що гаряча лампочка, грається контакт.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  3. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    я мав на увазі саме Вольти. На заведеному авто зі справним генератором має бути трохи більше 14 вольт.
    при тривалій їзді на фарах фішка нагрівається від самої лампочки та відбивача. Галогенна лампа дає досить багато тепла.
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Поняв, в мене фішки погані і провода, бо колись, ще в 99-му, займався колхозом, робив надрізи на проводах і до них протитуманки підключав.
     
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    якщо тільки надрізи ізоляції, то фігня, зверху ізолентою, або термоусадкою і но проблем. Якщо розрив, то може там грітися. тому або на розриві, або на фішці, більше варіантів нема.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Розриву нема, є надрізи ізоляції, але гріються фішки. Приблизно (теоретично) недолік знайшов. Опишу після суботи, після замірів і т.п.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заміна заднього гальмівного циліндра

    Останнім часом відчув, що авто погано гальмує, вирішив, що треба поміняти задні гальмівні накладки.
    Коли розібрав, то помітив, що тим накладкам нічого не бракує, їх товщина майже така, як нових. Нові купував на базарі (Зелена) за 170 грн., в той же день відвіз їх назад, забрали їх без проблем.
    При знятті гальмівного барабана, було явно видно, що біда криється у гальмівному ціліндрі, котрий протікав
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    коли знімав циліндрик, чуть не створив собі іншу проблему, бо щось мене затуманило і чуть не обірвав трубку, що йде до циліндрика. Згодом, згадав, що її треба "зірвати", а далі відкрутити болти кріплення циліндра, і тоді, обертаючи циліндром проти годинникової стрілки - відкрутити його від трубки.
    Циліндрик купив новий на базарі, ціна 80 грн., написано що вироблено в Italy :D
    [​IMG]
    далі весь гальмівний механізм зняв, витер на сухо в т.ч. гальмівний барабан, а гальмівні накладки ще почистив дротяною щіткої, бо були жирні від протікшої рідини. За відсутності щітки, можна ними потерти об пісок.
    [​IMG] [​IMG]
    освіжив змазку на підшипниках, змазку теж придбав на базарі - 22 грн.
    [​IMG]
    замінив шплінт та гайку що притягує підшипник. Гайка з мілкою різьбою, вартість однієї штуки 20 грн.
    [​IMG]
    прокачав ту сторону і вуаля, гальмують всі чотири колеса.
    А ось так виглядає "покручена" трубка, що йде до циліндра, ще трішки і прийшлось би її міняти
    [​IMG]
    Заодно замінив ремінь генератора, купив на базарі за 40 грн.
    [​IMG]
     
  8. BASK

    BASK Active Member

    Авто:
    Сaddy
    Попередній пост про те, коли є трохи бажання, і правильні руки. Тоді шукається можливість а не причини (нема гаража, ями спец інструменту і т.д). Респект :good:
     
  9. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    гарно зробив і звіт хороший ) маладєц , Роман !
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нещодавно трапилась проблема з системою охолодження.
    Виїхав вранці, прогрівся перед виїздом, все було гуд, тепло з дефлекторів валило нормально, як через кілька км, бац і пісєц.... по салону пішло холодне повітря, а на приборці стрілка температури ОЖ потягнулась в сторону максимуму.
    Попередньо було визначено, що через низький рівень ОЖ, створилась повітряна пробка, +заклинив термостат на "мале коло".
    Спускав воздух відкриванням кришки (по чуть-чуть на протязі 5-10 хв.) і так разів зо п'ять, поки доїхав до роботи.
    При черговому нагрітті двигуна, висмикнув тоненький шланг "обратки ОЖ" з радіатора, звідти влупило струменем воздуху. І по ходу, термостат перезаклинив у положенні "на велике коло", бо після запуску двигуна, майже одразу нижній патрубок радіатора теплий.
    Також, виявив, що неспрацьовує термодатчик включення вентилятора радіатора.
    З дня на день планую міняти термостат (доречі, на базарі термостат 150,00грн., а взяв у Шега за 80 грн., в нього є ще один), одразу заміню термодатчик включення вентилятора (придбав на базарі за 100 грн.).
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Коротко опишу рішення проблеми з охолоджуючою. Недоліки усунув сьогодні, так як погода сприяла, ну і звісно авто повинно бути на ходу.

    Заїхав на естакаду, "відпустив" два болти на 10 з кришки термостата (знаю, що можна в іншому місці зливати, але не міг засунути відро), підставив відро, злив тосол.
    [​IMG]
    після того, коли витік тосол
    [​IMG]
    далі, так як тосол був злитий викрутив термодатчик включення вентилятора
    [​IMG]
    і ось, що я там (в радіаторі та на самому датчику) побачив:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    повідомлю, одразу, що води не доливав, було залито тосол марки "Аляска". Я би вже давно перейшов би на BERU, але курв@ - дорогувато.
    Відкручував термодатчик спеціальною головкою, колись спеціально купив в м.Біла Церква для цих потреб, головка на 29, але вона глибока і нею суперово відкручувати:
    [​IMG] [​IMG]
    а тут - два термодатчики (чи термореле..... х.з., як правильно їх називати), один - той, що був, почищений від нальоту, інший - новий. Ціна нового 105 грн. на базарі на Зеленій, взяв за 100 гриваків. Кільце мідне, поставив зі старого, бо в комплекті з новим, його не було.
    [​IMG]
    замінив кришку термостату, вона мала тріщину (до цього був готовий) ще з позаминулого року
    [​IMG]
    таку кришку придбав б/у-шну на шроті на Зеленій у Володі (ціна питання 20 грн.)
    [​IMG]
    Посадочні місця термостату протер ганчіркою та обробив герметиком, щоби, не підтікало, бо не довіряю тим резиновим кільцям, що йдуть в комплекті з термостатом (герметик = 35 грн. на базарі на Кривчицях)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Зібрав то трахомудіє до купи і все.
    Результат: все працю, все гуд, в кабіні тепло, двигун не перегрівається, підтікань ОР не виявлено.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не юзай тосол. Це кінець мотору прийде) юзай хепу, а не беру))) ггг

    Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні, повертався з Городка на Львів....
    ....по дорозі "занизився"!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Занижався "правильно"..... в кількості 101 штук.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    П/С/ забрав останню цеглу. Треба ще 3-4 багажника цегли. Шукаю!
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Топран... fail

    fail

    fail

    Ну а все остальне вроді гут :)
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    згоден! :cool: маємо те що маємо.
    ну а за HEPU, то лоханувся, з назвою.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Замінив АКБ, на аналогічний, який відкалатав 5 років.
    АКБ - Topla top 6CТ-75, я ним був задоволений всі попередні роки, і сподіваюсь що цей не підведе та не розчарує мене.
    Вартість 100 USD.
    Гарантійний термін служби 24 місяці.
    При замірах приладом, ток холодної прокрутки показував не 720 а 830А.
    DSC01047.JPG
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якась нЄвІдана сІла поцарапала мого рисака по бочині, сьогодні.... пЄчаль!
    тепер чекатиму весни і зализувати рани.
    DSC01051.JPG DSC01052.JPG DSC01053.JPG DSC01054.JPG
    .
    DSC01050.JPG
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    убив би)
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Шота та нєвідома сіла змахує на мацацікліста чи то ровериста...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)