Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    да.......печалька........
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Готуюся до можливого ремонту ГБЦ, у зв'язку, із нагальною необхідністю заміни прокладки ГБЦ.
    Буду міняти прокладку, ну і заодно все те, що "повилазить": гідрики, сальніки, .... і т.п.
    Тому, підкажіть де можна купити хороші зап.частини для цієї справи.
    Бажано, щоби в одному магазині, чи в одного продавця.
    Заздалегідь вдячний.
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Тут два варанти які б я порадив: 1) Комплексно звернутись до Олега М і зробити все в нього на СТО. 2) Якщо будеш робити сам то для купівлі запчастин я пораджу Razora також Олега))))).
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ффффсьооо, прийшла довгоочікувана мить. Зняв голову з двигуна.
    Причина: ще 2-3 роки тому, почало просочуватись масло з під голови, далі- масло просочувалось по всьому стику, далі - масло фігануло в систему охолодження, далі - їздив ще так зо півроку......
    Роботи виконую сам, з допомогою одного знайомого.

    Ось так виглядав двигун ще сьогодні, і то не все, на фото вже він побрисканий "акрою"
    DSC01157.JPG
    DSC01158-1.jpg
    Помив двигун, збив всю грязюку, познімав трубки (металеві), що йдуть від ТНВД до форсунок. Відкручуються рожковим ключиком на 17.
    DSC01159.JPG
    ось трубки (на фото нижче - 3 штуки зняті, на фото вище - 1 штука відручена, але не знята)
    DSC01160.JPG
    з тих же форсунок познімав резинові трубки, по яких ганяється "обратка"
    DSC01161.JPG
    всьо, форсунки голі, бери тай відкручуй, але їх відкручувати то "гємор", спочатку забрискав їх ВеДе-шкою, яка і так хєр чим помогає в тій ситуації, а далі почав їх зривати, зривати ніжно-ніжно та без ривків.
    DSC01162.JPG
    спочатку пробува трІщЬоткою, але марно..... міг приснитись пісєц тій трІщЬотці
    DSC01163.JPG
    згодом, взяли ось цю трубу, взяли радянський старенький ключик під головку і відкрутили всі форсунки не пошкодивши жодної різьби
    DSC01164.JPG
    після того, коли гєморні форсунки були демонтовані, зняв кожух з ГРМ (кріпиться защіпками), "відпустив" гаєчним ключем ролик ремня ГРМ, зняв ремінь ГРМ.
    DSC01165.JPG
    злив тосол, прямо на землю, нафіга він потрібен, бо в нього і так попало масло... щоб злити тосол, відрутив датчик включення вентилятора охолодження системи охолодження.
    DSC01166.JPG
    зняв повітряний фільтр разом з кожухом (кріпиться кліпсами), зняв клапанну кришку
    DSC01167.JPG
    зняв шкіф розпредвала. З ним прийшлось поіпатись..... відкрутив болт, а потім вибивав його
    DSC01168.JPG
    а далі, фінальна стадія зняття голови, відкрутив "зірочкою" болти, ті що стягують голову до блока
    DSC01169.JPG
    і вуаля, голова вже на підлозі, з неї одразу демонтували колектор
    DSC01172.JPG DSC01171.JPG
    так зване "ВСКРИТІЄ" показало, що двигло в доволі пристойному сані, як на свої роки, всі циліндри працювали, всі клапана виконували свої функції за призначенням, але явно видно, що форсунки (2 штуки точно) чи розпилювачі потребують заміни.
    DSC01170.JPG
    головка теж потребує реставрації, є корозія в каналах системи охолодження але критичного нічого немає. Її фото на жаль не зробив, завтра зроблю і виставлю.
    На всьо про всьо, демонтаж зайняв 2-3 години, це неспішно, плю посІдЄть-попІzzzzDєть.
     
    • Подобається Подобається x 8
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Який пробіг в тебе?
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    вже не визначу, бо стоїть 3 чи 4 приборка.

    Але, двигунця зробив! З четверга з 15.00 год по суботу 17.00 робили, робили без фанатизму та неспіша. Завтра - позавтрі кину фотки (продовження), кину відео.
    Я думаю, вам всім буде цікаво, як я їздив на Навроцького перевіряти форсунки..... діагноз поставили всі під заміну, вартість 2500,00..... і тп., хоча жодної копійки не витратив, сьогодні мотнув 250 км і задоволений.
    Все закину завтра, бо нема бажання при святі.....
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ......... продовжу:
    так виглядала голова
    DSC01175.JPG
    з голови повитягували "лишнє", (деякі з/частини буду називати фігнями, бо не знаю як вони правильно називаються), а саме:
    - відкрутили ті фігні, що прижимають розпредвал, відкручували, коли вони були ще чорнющі і виколоткою їх позначили "точками", щоби при зборці не перепутати, але коли помили, виявилось, що того можна було не робити, бо вони нумеровані цифрами
    DSC01172.JPG
    - акуратно за порядком (важливо) витягнули фігнюшки у вигляді ковпачків, не знаю, як їх звати, але то не гідрики точно, виявилось, що в мене не гідрики.
    DSC01176.JPG
    далі була чистка всього, миття всіх з/ч у бензині та перевірка на зношеність.

    Перевіркою встановлено, що голова не покручена, поршня, клапана працювали добре..... в каналах, де проходить охолоджуюча рідина, була корозія і все через те, що заливалась неякісна ОхРід. Коли ті всі недоліки було усунено почалось саме цікавіше......
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Розпочали процес зборки.
    Поставили нову прокладку під голову, нові прокладки впускного та випускного колектора, встановили голову, на голові прикрутили розпредвал і все що потрібно було
    DSC01178.JPG
    спочатку біди нічого не предвіщало, почали шукати так званы "мітки", щоби двигун пысля зборки запрацюва:
    1) виставляєм ВМТ (верхня мертва точка). На коробці передач є "віконечко" - пластмасова заглушка, її необхідно відкрутити повністю
    DSC01177.JPG DSC01184.JPG
    щоби виставити там мітку, прокручуємо колінвал ключем. Одна людина прокручує, інша дивиться на появу мітки
    DSC01181.JPG DSC01182.JPG
    Все, по колінвалу ---- виставили!
    2) виставляєм мітку по розпредвалу, це саме цікавіше, тому, що там міток не має на шківі. Але для виставлення технологія все ж таки існує. Фіксується розріз в розпредвалі так, щоби він був на одній лінії із горизонтом (верхньою частиною) головки. Для цього використовував одну із пластинок, котра прижимає клапанну кришку.
    DSC01185.JPG DSC01186.JPG
    3) виставляєм ТНВД, там простіше, мітки сліпий навіть побачить
    DSC01179.JPG
    4) коли виставлено по мітках розпредвал, ТНВД і колінвал, то вдягаємо реміні ГРМ (новий), натяжний ролік (новий) і за допомогою спеціального інструменту, або ось так, як використовував ключ і два маленьких шестигранника ----- натягуємо одітий ремінь ГРМ.
    DSC01188.JPG DSC01189.JPG
    при натяжці ремня, фіксував викруткою шків ТНВД, щоби зубчик жоден не зіскочив, щоби всі мітки були так як виставив.
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Зібравши і встановивши "черепок", виставивши ГРМеханізм. Перевірили чи не "дає клина" двигун, а саме гловку на 19 і давай прокручувати колінвал вручну. (фотки немає, але щоб зорієнтуватись, закидую похожу)
    DSC01182.JPG

    Після зборки прийшла черга форсунок. Форсунки взяв і повіз на Навроцького на перевірку. Мабуть майстри подумали, що я лох, або вони всіх так розводять. Бо вкрутивши форсунку в самопальний стенд-апарат, при сильному натиску форсунка розпиляє, при легенькому натиску - "пісяє" і так всі 4 штуки. За ту перевірку 5-ти хвилинну заплатив 160 грн. І мені запропонували замінити розпилювачі, вартість одного без заміни 550 грн., мене переконували, що всім 4-м форсункам - піZдэц. На ту розводіловку я не повівся. Повернувся до машини і самостійно перевірив, безпосередньо з підключенням до ТНВД.
    Все було так, трубки металеві, що з'єднюють ТНФД і форсунки вкрутили навпаки, так, щоби помаксимуму, вони були протилежно мотору, ось фото

    DSC01192.JPG DSC01193.JPG DSC01194.JPG

    до трубок прикрутили самі форсунки, "обратку" і почали "крутити" стартером



    при такій перевірці, було виявлено, що одна форсунка не працює, змінили її місцями з іншою, всеодно - не працює.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Непрацюючу форсунку розібрав, помив у бензині, зібрав і знову на перевірку.... Хірась --- працюють всі.
    DSC01190.JPG DSC01191.JPG
    так виглядають елементи розібраної форсунки. Так званий розпилювач.
    Під форсунки в головку в гнізда закинув нові шайби, в мій двигун ідуть ніфіга не мідні, а металеві
    DSC01196.JPG DSC01197.JPG
    Далі, все скрутив, протер і довгоочікуваний момент:



    це робота двигуна без під'єднаної віхлопної. Результат роботи мене порадував.
    Нагадаю, робив сам, допомагав знайомий, роботи проводили на стоянці під відкритим небом, почали в четвер десь о 15 годині, закінчили в суботу десь о 17 годині. Хочу додати, що якби не всі бажаючі подивитись чи порадити, чи взагалі якусь хєрню уточнити, то можна було б скоріше завершити роботу.

    Сьогодні замінив масло (Total 10W40 diesel = 570 грн.), замінив фільтр масляний і заодно поміняв прокладку піддона. Проїхав 300 км, поки що все добре. На днях буду міняти паливний фільтр і охолоджуючу.

    Ось так. Все, закінчив. Критика приймається.
     
    • Подобається Подобається x 5
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я щось, не дуже розумію чому це ти розібравши двигун і вияснивши, що найгірше що йому було то неякісний антифриз, ти проїхав 300 км на старому антифризі, і не замінив одразу?
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ні, в мене завжди був тосол, за історію експлуатації там і вода була. Після зборки залив теж Тосол "Аляску", бо півроку тому (припускаю, що через прокладку) масло попало в систему охолодження.
    Тепер хочу її відмити, тільки ЯК?, сьогодні заглядав до розширювального бачка, а там і досі на стінках бачка чорна хрєнь.
    Після відмивки заливаю якісний Антифриз типу Беру, чи то Хепу і більше всякої Аляски лити не хочу.

    Як відмити систему охолодження без нанесення шкоди???? (може сипанути трохи соди, чи може води і миючого засобу.....) підкажіть.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    купуєш10 літрів нежирного кефіру, а бо в селі береш 10 літрів кислого молока що було після сепаратора. Мені другий варіант більше подобається - натюрпродукт.
    Ставиш то в духовку надовго так щоб температура була в районі 60*С, тобто відігріваєш сир. Сир потім можеш собі зїсти (я люблю з цукром і сметаною) ;) А от сиворотку яка залишиться після цього акуратно проціджуєш в розширювальний бачок саого коня - ну тре ж конів поїти хоча б зрідка:) І катаєшсі сотню-пару кульометрів. І вуаля, охолоджуюча система як з заводу - блистить шо Шарикові яйця.

    З.І. Не жарт.
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Звідки така методика??? Як на мене то якась фігня...
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ти про що саме?, про методику bass'а? чи про методику виставляння розпредвала?
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Про методику Василя... От куплю я кефіру 10 літрів і шо з ним робити... Якась дурниця...
     
  17. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Робиш сир)))). Кефір грієш потім береш марлю проціджуєш, сир залишається в марлі все що залишилось тобто рідина яка стікає і є сироватка, жинтиця це по різному називають. Його береш і заливаєш в охолоджувальну систему. Можна і так купити на базарі.
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    От видно, роботи не боїшся, сам все зробив і сам знаєш як то є зроблено, похвально.
    А ще питання, чим погана Аляска, бо я на тому їжджу від коли машину маю.
    За сироватку то правда, так багато "бувалих" водіїв роблять. Правда там трохи запах є специфічний, коли сироватка нагрівається, ну не то, щоб противний, просто як кому. Воно діє на подобі кислоти, так, що, якщо є десь місце, яке закипіло, або забите камнем, то проб"є точно.
     
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    то не фігня.....але може прийти гаплик радіатору
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Може, але лише у випадку, коли дірку в радіаторі зкупорило накипом, і ця "фігня" той накип відмиє.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)