Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Можете срати, сцяти чи блювати в моіій темі, мені не шкода.... Ліпше висказатись і не дрочити му-му за хвіст.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    По ходу, в мене наіпнувся водяний насос (так звана "помпа"). Почала підкапувати, вчора півгодини постояла машина і викапало десь 2л антифризу.
    Все почалось з того, що напередодні, почала рости температура (різко), мабуть, термостат не спрацював. Як наслідок - витік антифриз, долив води (ніч, якось треба було доїхати)..... А після того виявив підкапування з помпи.
    Тепер питання, що і як краще робити?, тобто, поскільки підкапування ще не критичне, що краще зробити:
    - купити якусь хімію, яку заливають в сист.ох., і надіятись, що вона ліквідує підкапування??? (але ж, курва, то напевно, ненадовго? га?, потім зимою, мабуть, боком вилізе?) хтось, так робив?
    - замінити помпу? - по ціні не дешево, мабуть, та й потім треба кут вприску ТНВД виставляти. А, якщо самому робити, то гєморно, бо треба знімати ТНВД. Хтось таке робив сам на !!!дизелі!!!?
    Плюси в тому, що заодно, можна поміняти термостат і ремінь ГРМ.
    Порадьте шось, а поможливості - зорієнтуйте по цінах.
    П/С/ авто, все те ж, в підписі.
     
  3. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Ну Ти таяк перший рік за рульом. Яка нафік хімія. Міняй на нову і не парся.
    Я на свому г2 дізельовому в Олега міняв і не треба там ніякий ТНВД рухати. Помпу брав зразу в нього якийсь недорогий замінник.
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Воно то так, тобто, якщо вдастся відкрутити саму помпу, ту частину де крильчатка.
    А якщо ні, то треба взборі міняти. Теоретично, можна без зняття тнвд, але то гємор теж і треба намудохатись, плюс кілька ключів на 13 з різними кутами згину треба мати.
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    В мене коли на помпі зносилась крильчатка, то на малих обертах не вистачало тиску для відкриття термостату. Тому краще замінити помпу, тим більше, що вона капає.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Завтра, якщо на роботі відмажусь, то спробую замінити.
    Зїздив сьогодні в село, в одну сторону, майже 100 км, так от:
    - по приїзду в село, долив 1 бачок води;
    - по приїзду ві Львів, не текло.... заглушив, і десь до годинки часу, накапало величеньку пляму, а тоді, втихомирилось.
    До речі, @scrap , ти правий, в мене останній рік, термостат викидав коники час відичасу.
    Спробую замінити в себе на роботі, тим паче, там поставили естакаду для автошкольніків, а також неподалік є магазин із необхідними з/ч.
    Маю надію відбутись малою кров'ю, а саме - можливо, вдастся відкрутити частину з крильчаткою, щоби не міняти в зборі.
    Якщо, робитиму сам, то сюди закину фотозвіт.
     
  7. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    поміняй помпу на нову , хоч дешевше , маю бу в ідеалі з корпусом )
     
  8. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Щоб замінити помпу на г2 треба знімати тнвд, бо там один болт кріплення прямо за тнвд. Знімаєш захист ременя грм, виставляєш мітки, ослаблюєш сам ремінь грм, скидаєш нього з шківа тнвд, відкручуєш усі паливні трубки, відкручуєш центральну гайку кріплення шківа тнвд, відкручуєш болти кріплення тнвд. Деревяною киянкою або легенько молотком б*єш по валу тнвд для того щоб зняти шків тнвд (потрібно щоб тнвд був відкритий і шків запирався за металевий захист) там віська на конус без шпонки, хоча на шківові є паз під шпонку і все. Доступ до помпи відкритий. Перед усім цим зняти генератор і повід*єднувати деяки фішки для зручності доступу до тнвд. Термостат можна замінити без заміни помпи, просто відкрутити нижній пластмасовий патрубок. На рахунок регулювання самого тнвд по болтах то там можна поставити усе назад без змін кута нахилу просто орієнтуючись на сам корпус тнвд і місцях прилягання до корпусу. Шків з якогось сплаву що дуже легко піддається деформаціям, так що не бий по шківові.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нарешті, сьогодні закінчив роботи по заміні помпи.
    Скажу одразу - заміна помпи в VW G2 diesel 1.6 не просто гєморно, а дуже гєморно!!!
    Тому, хто буде виконувати аналогічні роботи на аналогічному авто, раджу уважно вивчити чи ознайомитись зі всіма нюансами, щоби потім не сплакатися коло тої машини.
    @Serh , тебе, люто плюсую, все описав вірно, проте, я прочитав, коли вже роботи виконав і внесу трошки інфу про свій досвід заміни сєго дєвайса. Тому, можливо буде повтор твоїх слів.

    Так от, демонтаж....
    ..... зняли генератор, відставили його в сторону, ремінь генераторний - теж в сторону, зняли пластмасовий захист ГРМ, зняли праве колесо, щоби був доступ, шестигранником відкрутили болтики, що кріплять шківи помпи та колінвала, відповідно далі, з'являється доступ, щоби зняти нижній пластмасовий кожух ГРМ.
    Шків помпи - кріпиться на три болтики під шестигранник, шків колінвала (мова йде про той, по якому ганяє ремінь генератора) - 4 болтики. В обох випадках відкрутити їх не було проблем.
    Спочатку намагався зняти половину помпи, тобто відділити від корпусу помпи ту частину, на якій крильчатка. Спроба закінчилась поразкою при першому ж відкручуванні першого болтика. Обламався болтик. До того, теоретично був готовий.
    І так, прийшлось приступати до зняття помпи повністю з корпусом.
    Оскільки генератор був знятий, то доступ до 2-х болтів був ідеальний
    IMG_20160705_1814141.jpg
    IMG_20160705_1813401.jpg

    три болти відкрутили, а четвертого - ну ніяк! Було прийнято рішення знімати ТНВД.
    Відкрутили трубки від ТНВД, всі чотири, а також зняли крайніх дві трубки з форсунок, щоби ТНВД не впирався.
    ТНВД відкручується 4 болтами: один - зі сторони шківа зубчатого, крізь шківний отвір, другий - болт з торца, ззаді ТНВД, там де трубки підходять, ну два - вгорі там де шків але зі зворотньої сторони.
    Коли всі чотири болти ТНВД були зняті, а також за допомогою матюкливих фраз, повернули ТНВД так, щоби збільшився доступ до "сучого" 4-го болта, і використовуючи декілька різних ключиків на 13 вдалось його відкрутити. Шків з ТНВД не знімали.
    Ось цей болт
    IMG_20160705_1813501.jpg
    Коли всі чотири болти відкручені, витягується лапа генератора і тоді виймається помпа, попередньо від помпи від'єднати шланги.

    Монтаж.
    Монтаж проводиться в зворотньому порядку. Але після монтажу необхідно виставити кут вприску на ТНВД.
    Оскільки, ТНВД, хоч чуть-чуть зрушився, далі обов'язково виставляти необхідний кут вприску.
    А так, як знімали із зубів ремінь ГРМ, то прийшлось, додатково знімати клапанну кришку, щоби всьо виставляти заново по мітках. Клапанна кришка знімається для того, щоби по розпредвалу виставити "0" чи то мітку (як правильно), на самому шківі розпредвала міток нема.
    Про виставляння писати не буду, так, як в попередніх постах теми описував цю процедуру.
    Але, додам, що виставили по мітках, двигун запустився, вроді все пучком, але звук двигуна був заголосний.
    І вже на слідуючий день, тобто сьогодні витратили 5-6 годин, щоби звук двигуна був в нормі.
    Переставили "на пів зуба" шків ТНВД в одну із сторін, всюди все по мітках, а далі корпусом ТНВД (попередньо відпустивши болти, які його кріплять) по долях міліметра вперед-назад......... до поки не добились оптимального звучання двигуна, тяги і димності.
    І вуаля - все працює, як часіки!
    Кого буде цікавити більше, звертайтесь, допоможу.
    Велике-привелике дякую @vwiskasha (Андрію пассатоводу), за помпу, котру підігнав по адекватній ціні. Помпа б/у, але - піZdата. З мене, ще пивасік для тебе.
    Додам, що теперішні ціни на помпу від 500-800 грн. в зборі в корпусі, +робота по заміні, +виставляння ГРМ, і.т.п., тобто самі прикиньте, скільки то все вартує, якщо робити не самому.
    Також, залив новий антифриз, цього разу залив зеленого кольору. Далі, побачу, як він себе проявить в експлуатації.
    Попередня помпа, яку змінив, почала підкапувати, відпрацювала вона 11 років, всюди зсередини видно корозію.
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Друзяки, потрібно купити:
    1) клапан вх. - 4 шт.
    2) клапан вих. - 4 шт.
    3) направляючі клапана - 8 шт.
    4) сальник клапана - 8шт.
    5) прокладка !!!шайбової!!! ГБЦ 3-ій розмір, але !!!не гідрокомпенсаторна!!! - 1 шт
    6) прокладки впуск. і випуск. колектора
    7) ну і один сальник розпредвала
    8) проставочна шайба (метал) під форсунки - 4 шт.

    Вся ця хрєнь на ГБЦ...... двигун 1,6 diesel, код двигуна JP

    Порадьте де брати, "що" брати, чи може, хтось із наших тут займається реалізацією таких з/ч.

    Перевагу надаю якості з/ч, а також розглядається розумна ціна, чи то цінова доступність.


    П/С/ капіталю ГБЦ двигуна свого авта, по завершенню опублікую більше інфи (причини, наслідок, процес, результат, і.т.п.).
    Допоможіть із з/ч, бо треба........
     
  11. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    сам капіталиш чи комусь віддав на роботу?
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Завтра гляну..
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що так все хреново
    Клапана нашо їх можна притерти -хіба прогоріли
    їдь на лівандовку на Формулу - там така хрень має бути на складі
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ага, на чеснім слові.
    згодом викину фотки.
    та й голова перебиралась ще в 2005-2006 році.
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    буде інфа, відпишись.
    Дякую.
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    написав в пп
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Для наглядності скидую фотки "шайбової" та "гідрокомпенсаторної" гбц.
    Фото не мої, взяті з нету.
    100_707d1fcac868d378d79c150d684aa4d6.png 206710831_w640_h640_bmz6_ellseg.jpg
    гідрокомпенсаторна гбц має ще один канал (масляний), цей канал показаний на одному з фото (обведено червоним кругом).
    Відповідно, прокладки гбц цих голів різняться наявністю/відсутністю одного отвору.

    ось, хреновість тих клапанів
    IMG_20160715_1131381.jpg IMG_20160715_113132.jpg
    тепер, не жалію, що розпотрошив гбц, бо, як видно по стану клапанів, їм не довго залишалось.
    І такий стан, міг би призвести до скорої кончіни всього двигуна, якщо б хоть один клапан попав би в поршень.

    Щодо потреби в з/ч, то пошуки скасовую.
    Абсолютно, все по списку знайдено в @RaZoR .

    Оскільки, гбц ще на шліфовці, то нема про що писати, але далі буде.......
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Всім вітання!!!
    Нарешті, зробив авто і одразу відпишусь. Постараюсь коротко, щоби було цікаво і зрозуміло.

    Передісторія:
    - 2 тижні тому їхав в село, і, кYrва, за 10 км до села різко почала зростати температура двигуна, кипіння, високий тиск в системі охолодження. З горем по полам, доїхав...... і там залишив авто.
    Як виявилось, прорвало прокладку ГБЦ і картерні гази пішли в систему охолодження.

    Причина:
    - минулого року, міняв ту прокладку ГБЦ, вперше за 8-10 років, при заміні бачив, що на ГБЦ присутня корозія каналів сист.ОХ.
    На то всьо, забив пісюнця, послухав "розумників", а саме ---- тоді, ГБЦ не шліфував, місця корозії проклеїв "двохкомпонентним" клеєм, від'їздив рік часу..... І порвало прокладку, охолоджуюча рідина потрапила в камеру згорання.

    Вихід із ситуації:
    - авто залишив в селі (85км від Львова), ГБЦ зняв і забрав до Львова.
    Постала дилема, чи шукати іншу ГБЦ, чи реставрувати свою.
    На вигляд, моя ГБЦ була дуже ушатана, тобто без признаків піZdатоsті.
    Б/Ушна ГБЦ всюди пропонувалась від 150USD і вище + обов'язкова заміна сальників клапанів і шліфовка, а далі все по ходу, тобто, все, що вилізе при переборці.
    Моя ГБЦ - "шайбова", можна сказати рідкісна, чи раритетна, чи устарівша морально..... тобто, не гідрокомпенсаторна.
    Різниця між шайбовою і гідрокомпенсаторною наведена у постах вище, в цій темі.
    Оскільки, шайбову голову та ще й робочу, практично не реально знайти, то приймаю героїчне рішення (бо то може бути викинуте бабло на вітер) реставрувати свою ГБЦ.
    Ось такий стан моєї ГБЦ, вона помита і розсухарене і без клапанів та розпредвалу:
    IMG_20160713_144755.jpg IMG_20160713_144816.jpg IMG_20160713_144847.jpg IMG_20160713_144913.jpg IMG_20160713_144922.jpg IMG_20160713_144935.jpg IMG_20160713_144957.jpg IMG_20160713_145002.jpg
    На крайній площині одного з циліндрів, видно як "піZдатий" тосол спричинив корозію каналів системи охолодження.
    Далі, голова поїхала у Винники на поварку, ось трошки фоток і відео з того процесу:
    IMG_20160713_152136.jpg IMG_20160713_152139.jpg IMG_20160713_152314.jpg

    Нагрів ГБЦ до 200град. і більше


    Процес заварювання пошкоджених каналів в ГБЦ. Зварка - аргонова.


    На жаль, фото повареної голови забув зробити.

    Далі, ГБЦ поїхала на "біофізприлад".
    На біофізприладі:
    - рівняння площини після поварки
    - шліфовка
    - перевірка
    - висверлювання двох шпильок фланців сист.охол.
    Всього, із ГБЦ зняли 0,25 мм
    IMG_20160718_155608.jpg IMG_20160718_155623.jpg IMG_20160718_155632.jpg IMG_20160718_155645.jpg IMG_20160718_155700.jpg
    Далі, купив: клапана, направляючі, сальники, шайби, і.т.п.
    Голову зібрали.
    Збирали там де й розбирали (СТО на вул.Личаківська, не доїжджаючи до дріжджзаводу, там де "запорожець висить (висів)")
    Там же, притерли клапана і виставили всі зазори під кожну шайбу.
    IMG_20160721_172625.jpg IMG_20160721_172636.jpg
    Далі, ситуація склалась так, що мій знайомий забухав і прийшлось самому їхати в село і складати до єдиного цілого то авто.
    ...................................................................
    ...................................................................
    ...................................................................
     

    Вкладення:

    • Подобається Подобається x 3
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Блін...а як ти попав до того зварювальника у Винники... то бувший прапорщик... скомуніздив аеродромне обладнання для ремонту літаків... і на ньму варить.... то один з найкращих зварювальників у Львові... я в нього уже років 10 варю.... Далекувато до нього але як тре якісно то тільки до нього
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ..............................................................
    .............................................................
    ..............................................................
    знайомий з роботи привіз мене в село, разом зі всім трахомудієм.
    Далі, спокійно, повільно і впевнено почав збирати двигун до одного цілого.
    (розписувати процесу не буду, якщо цікавить, то див.минулорічні пости)

    Збирав сам, все своїми руками, і додам, що ---- досвіду, як такого, не мав.
    Трошки фото з того процесу:
    1469213443831.jpg 1469213450312.jpg 1469213460000.jpg 1469213469447.jpg 1469216905686.jpg 1469216920332.jpg 1469216936015.jpg 1469219457947.jpg Переглянути вкладення 7573
    Почав роботу перед самісіньким вечером, а закінчив десь о 3-4 год. під ранок.
    І після того, коли все склав до єдиного цілого, позаливав необхідні рідини, виставив мітки, кут вприску і завів двигун........
    ........ радість в той момент неописуєма.
    (на відео звук двигуна, як в тракторі Т-150 чи в К-700, бо не під'єднана вихлопна труба з глушником)
    3-тя година ночі, Ласточка працює без вихлопної, сусіди радіють за мене )))))))))))))


    Ще одне, в місцях вкручування диз.форсунок, у двох гніздах були такі виробітки:
    IMG_20160713_144806.jpg IMG_20160713_144810.jpg
    через ту виробітку втрачається компресія, воно не суттєво впливає (в моєму випадку), але, все ж таки хотілось "вилікувати".
    Зробив наступне ---- у ті два гнізда кинув по одній мідній шайбі (звичайній). Спочатку, ті шайби нагрів на газу до червоного і тоді, різко охолодив їх у холодній воді.... і так, три рази.
    Поверх тих шайб вкинув стандартні металеві. В результаті - пропуску повітря не має.

    Кароччє, всьо получилось, всьо пучком............ одразу, цього ж дня поїхав у Львів.
    Два тижні був без машинки, без власної машинки..... Тепер ми знову разом і я її люблю!!!
    Сьогодні проїхав майже 150 км.
    Коли мотну 500км буду дотягувати ГБЦ, тобто болти кріплення ГБЦ, така процедура виконується на "гарячому" двигуну.
    Ось результат (температура двигуна норм., робота стабільна, під горку тяга двигуна нормальна, димності не спостерігав):


    Всім дякую за увагу.
    Можливо, комусь, буде в поміч.

    Наступний пост буде про кошторис даних робіт.

    П/С/ Щира подяка Анрію ( @vwiskasha ) за помпу, тобто за адекватну ціну.
    П/П/С/ Дуже щире дякую Олегу ( @RaZoR ) за всі зап.частини (котрі були необхідні) по моєму двигуну, в т.ч. за концентрат "HEPU". Абсолютно всі з/ч були в наявності на протязі дня поточного і жирнющий "+" за адекватні ціни.
    Хлопаки, я задоволений. Golf-'ік літає, як дівка по клубі.
     
    • Подобається Подобається x 5

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)