Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Роботи по ремонту ходової мого "корчика" закінчені ще минулого тижня.
    Фоток більше не робив, бо час піджимав.
    Всього витратив на все про все 2,5 дня. Можна було б і раніше закінчити, але помімо того, що все робилось без естакади та без ями, то ще виникали різні непередбачувані моменти, а саме:
    - поміняв наконечники, хоча не планував, купляв TRW, моїм папєрєднім, взагалі - "вафлі ку-ку-ру-ку";
    - в перший день ремонту неправильно зібрав внутрішні гранати, і ще пів дня другого, сидів тай "викупав", мол, чому "той ровер не їде?" :D;
    - коли наприкінці другого дня ставив рульову рейку, то обламав один із чотирьох болтів :diablo:, ті котрі вставлені в передню балку "вниз головою" і кріплять до тої балки саму рульовку двома стяжками. Болт такий знайшов на шроті на Зеленій, він специфічний, має шліци біля шапочки. А той зломаний прийшлось вибивати, ото намудохався;
    - під час переборки, виявив, що поперечний болт на правій передній ступиці, котрий фіксує шток шарової опори був "колхоз", тобто взагалі лєвий, замінив на стандартний, брав на шроті на Зеленій.
    Ось через такі мєлочі затягнулась робота.
    Зборку проводив відповідно, в зворотньому порядку.
    Отже, дякуючи погоді, котра протрималась до п'ятниці, "корчик" вже в п'ятницю з обіду поїхав на розвал-сходження (робив біля кільця ДБК, на території Львів.віконного заводу), там же продіагностував ходову. Результатом діагностики підтвердились мої припущення, що потрібно замінити два сайлентблоки лівого ричага.
    П/С/ не пригадую щоби писав попередньо, але рульову рейку марно знімав, бо вона взагалі "люфта" не мала. Неприємний стук руля віддавали погані наконечники.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    "Позапланово" та невчасно вийшов з ладу підшипник задньої лівої ступиці..... :ireful1:
    Почало гудіти, як турбіна в літаку, а при гальмуванні, таке враження, ніби машина підкошувалась (морда вправо, а зад - вліво).... вчасно помітив, причина - гайка :diablo:. Гайку злизало, якби не шплінт, то могла бути біда...
    Гуділо вже десь тижня зо два, думав (по звуку), гудить передній правий, але виявилось, що не так.
    Тому, замінив той підшипник задньої лівої ступиці та нову гайку поставив (в комплекті вона не поставляється), поставив "Ruvile", ціна 100 грн. + 10 грн. гайка (на Зеленій на базарі та гайка 20 грн. коштує), купляв на Кривчицькому авторинку.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Освіжив трошки зовнішній вигляд.... :dance2:;)
    - докупив на передній бампер нижню накладку, бо без неї (попередню "погризло" бордюрами) якось не по феншую. Купляв таку яка була раніше, звичайну, без натяків на GTI :lol:, ціна 160 грн (за два куска), на фото можливо погано видно, але вона є :yahoo:
    [​IMG] [​IMG]
    - поновив наклейки клубні, фото:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    - ну і наклеїв, ще наклейок (робив сам), ось як получилось, фото:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  4. Pashko

    Pashko Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3 1993d
    класний гольфик і нклейка з ним
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Реставрація залізних дисків.

    Вирішив цього року підготувати диски до зими.
    Диски залізні, R13, від Б2, той рисунок мені більше подобається, ніж натуральні Г2 Дж2.
    Отож, реставрую не спішно, і хочу їх до путя привести, відповідно тут буду питатися, які матеріали краще використовувати. По мірі виконання роботи, сюди буду закидувати звіт.
    Ось фото всіх 4-х дисків до!, тобто їх ганебний стан. Два з них, ще треба "розути" та відкатати.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    на сьогодні пощищено від фарби лише два диски, використовував болгарку і щітку для болгарки. Ось так получилось з двома дисками.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    чистка тих двох ще не закінчена, далі буду наждачкою терти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    Спрезентуй менi ще такi налiпки-з мене пивко) незнаю як там твоя насадка на болгарку, але важай щоб не поробив там рiвчаки глибокi- бо забембаешся потiм вишкурювати
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    окей, презентую 2 наліпки Джумі і 2 наліпки Кармету за пивко! Уточніть, які то мають бути наліпки - Г2 чи логотип з назвиськом клубу?
     
  8. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    Обидвi якщо не важко) замовляй пиво!
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Спочатку зроблю, а тоді замовлю, щоб не охололо! Но то по любому буде Stare Misto (виробник Львів, підтримую місцевого виробника) :D
     
  10. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    можна і мені заодно клубні дві такі як на лобовому ?

    за пивко або до пивка звичайно )
     
  11. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я розумію, що самому робити мене теж "перло", але чесно не з дисками.
    Мені здається краще на "піскоструйку", оскільки я теж "тер болгаркою" і руками(наждачка) толку на 1 рік(а то і менше).

    П.С. Перевірено не один раз, як на Гольфі робив, так і на пасіку.
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    знайшов інший спосіб!
    В мене на стоянці є охранніки, яким нічого робити, постійно ниють, що їм скучно. Тому, даби не було скучно, вони беруть наждачку і чистять.
    А, оскільки, я не варвар, то, по-мімо того, що я прислухався до їх проблеми та благань і надав їм можливість не скучати :D, було (за їх пропозиції) надано бонус :dance2::drinks:
    [​IMG]
     
  13. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Ось чому я люблю Україну... !
     
  14. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Не тринди. Судячи по декількох попередніх дописів в різних темах, то ти Її ненавидиш.
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Спідкала мене сьогодні невдача, з обіду треба мотнутись в село (туда назад по 100км), а в задньому колесі потік тормозний циліндрик. Причому, так обільно потекло.
    Як краще (простіше) поступити:
    - міняти циліндрик в зборі? (але тут можна напаритись з відкручуванням, бо маю чуйку, що прикипіло.)
    - чи міняти тільки внутріності, тобто ремкомплект?
     
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Коли в останній раз міняв? Я думаю краще замінити цілий, але якщо потрібно терміново їхати - то тоді простіше ремкомплект.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Та десь років 5-7 тому.
    потрібно, тому ніфіга робити не буду, спочатку їду, а там по приїзду ввечері вже буду міняти, а зараз заїду на Зелену, куплю штуцера, циліндрик, та ключики для штуцерів і трубок тормозних, єдине що маю, то ДОТ-4 десь грам так зо 300.
     
  18. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    ти гониш! куда ти поїдеш якщо він тече???
    ти спочатку його міняй, або ремкомплект, а тоді їдь...
    тормоза можуть пропасти в будь яку хвилину! ти з тим не жартуй!
     
  19. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Дізєль, шо ти його слухаєш, ручнік є завжди, він нікуди не пропадає :)

    запшикай ВДшкою трубки біля циліндрика - 5-7 років - то дохріна, шоб зараз тобі жаба цицьки дала!
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заміна заднього тормозного циліндра (ЗТЦ).

    так, я гоню, тобто дьоргаю судьбу за яйця.
    Олежик, тобі звісно ДЯКУЮ :i-m_so_happy:, що запропонував в телефонному режимі свого Гольфа для поїздки, як альтернативу, але вже було пізно, був в дорозі, тай був заправлений, а їхати треба було.
    Спростую. В мене так сі стало, що нема ручніка вже десь з 2004 року, навіть забув, як тим девайсом користуватися. :rofl:

    А тепер по процедурі. Приїхав, вчора ввечері, прокатав десь 360-380 км на тому циліндрику, в дорозі "тормозухи" не доливав, і поки ще було виднося на вулиці скоренько його поміняв.
    Ще за дня було куплено:
    - задній тормозний циліндрик - 65,00 грн. Брав на базарі на Зеленій.
    [​IMG] [​IMG]
    - штуцери 4 шт. по 8,00 грн. До речі, ті штуцера, що я придбав, вони херові, їх краще не купувати, бо вони короткі і коли закрутити його повністю на посадочне місце, то потім ключом майже немає доступу до нього.
    - а також придбав собі 2 шт. ключиків для штуцерів та тормозних шлангів, вартість одного 35,00 грн. Ними дуже зручно було відкручувати штуцера та трубки. (Бо колись мав гіркий досвід відкручування звичайними ключами, потім в рух йшла болгарка, дрель)
    [​IMG]
    Зняв заднє колесо і побачив ось це:
    [​IMG]
    всередині весь барабан був залитий ДОТ-4.
    Відповідно, зняв барабан (зняття описано десь на початках при заміні підшипників задніх).
    [​IMG]
    Плоскогубцями зняв пружину:
    [​IMG]
    а також познімав ті дві пружинки (методом: притиснув, провернув і вуаля), ось вони вже зняті
    [​IMG]
    а на цих фігнюшках (штоки) ці пружинки сиділи, та притискали колодки
    [​IMG]
    Більше нічого не знімав, щоби потім той конструктор "лєго" не збирати в темноті. Просто, стиснув циліндрик, та наклонив тормозні колодки на зовні, не витягуючи їх. Після цього, обережно та ніжно без різких рухів, купленими спец.ключиками відкрутив штуцер, та металеву трубку від ЗТЦ.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    оскільки, сам ЗТЦ був прикручений болтиками з шапочкою на 10, то вважаю, що мені повезло, бо десь читав що він прикручується на шестигранник, тому відкрутив без проблемно
    [​IMG]
    А далі встановлення нового ЗТЦ, все у зворотньому порядко і обов'язково - одіти барабан та закрутити, аж тоді прокачувати. Бо я зробив помилку - завів авто, посадив чувака за кермо і він кілька разів качнув педалькою, то добре, що я стояв не близько біля машина, і тим не менше, струя жидкості мене достала.
    Кінець!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)