Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в мене так само і до того було. Тому то вже знаю.
    П/С/ ще минулого тижня в суботу зробив, але ніяк не має часу виложити звіт. Постараюсь завтра закинути і описати.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ніфіга не страшно, головне терпіння.
    мені підсказує моя інтуіція, що це в тебе лічиться шляхом заміни ремкомплекта.
    Вартість загальна буде від 60 до 120 грн. Ну і день роботи.

    П/С/ якщо колись надумаєш це робити, маякни, можу допомогти безвоздмєзно, але лише в суботу, бо в інші дні я на роботі. Якщо будеш на з'їзді, і я буду, то можна буде глянути поверхнево та винести вердикт, щодо переборки.
     
  3. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    ремкомплекти всі однакові чи є також кращі і гірші, підходящщі і не дуже? І якщо знаєте де можна купити його =)
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ремонт куліси Г2 (зняття, переборка)

    Нагадаю, почалось з того, що проламалась кришечка в днищі корпусу куліси.
    [​IMG] [​IMG]
    по моїх підозрах, це вже давно повинно було відбутися, оскільки в тій пластикові кришечці, були вже дирки, ще кілька місяців тому, через ті дирки задував ВДешку, щоби нормально включались передачі :lol::lol::lol:, через ті отвори туди попадв бруд, грязь ітд.

    Роботи виконував на естакаді, робив сам, не спіша, з перекурами, зайняло все це 5-6 год. Робота не є складна, але її треба акуратно виконувати, і в якісь мірі, мені нагадало конструктор з дитинства :wacko1:.
    Саму розборку почав з того, що відкрутив рукоятку з ричага перемикання КПП, зняв кожух (так звану гофру)
    [​IMG] [​IMG]
    там, в мазуті в перемішку з брудом, нащупав дві гайки на 10, відкрутив їх, вони прижимають через "високі" шайби металеву пласину, котра фіксує сам ричаг, прижимає його і не дає ходу вверх.
    [​IMG]
    Але куліса, всеодно, не знімалась... отож, слідуючі маніпуляції під днищем та в підкапотному.
    В підкапотному познімав тяги з куліси (1-ну пряму металеву фіксується шплінтами, 2-гу металеву з ізгібом з наконечниками пластиковими котрі мають фіксатори на кінцях, 3-тю маленьку пластикову).
    [​IMG]
    Зняв стяжний хомут з "тої палки":wacko1:, котра "керує" тягами. На тому стяжному хомуті відпустив болт, до кінця не скручував його, так, як немає потреби, а потім молоточком та трубкою збив той хомут (збивається легко, без зусиль)
    [​IMG]
    Зняв з "палки" ось цей елемент куліси, доречі, ним при зборці регулюється правильне вмикання передач Цей елемент сидить на шліцах, та стягується хомутом
    [​IMG]
    Відкрутив ось ці 4-ри болти
    [​IMG] [​IMG]
    Відкрутив ось цей елемент куліси, котрий кріпиться на 3-ох болтиках до рульової рейки
    [​IMG]
    Далі почав знімати всю кулісу, але не тут, то й було.... :diablo::ireful1:
    Для того, щоби її зняти, прийшлось роз'єднювати вихлопну. Вихлопну просто роз'єднав, а задню частину (баняк) зняв з резинок котрі кріплять до кузова
    [​IMG]
    а тепер і можна витягувати кулісу без проблем, ось посадочне місце куліси та сама куліса (знята).
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Далі, почалось саме цікаве, бо одному це не зручно робити.
    Зняття шаріка з куліси, притиснув його, і зафіксував викруткою плоскою, він здавлює пружину, вибив шплінтік.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Знявши шарік, пружину, витягнув "палку", вона була трохи скривленою, її вирівняв, вручну (на "око")
    [​IMG] [​IMG]
    Щоби ту палку достати, треба акуратно викруткою плоскою, зняти ззовні ось ці білі вкладиші (кольца), додаю їх фото, фото зроблене при зборці
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Купив ось такий ремкомплект куліси
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Всі елементи ретельно перемив розчинником (або бензином), витер насухо
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Ось цю червону штуку, замінив, була запасна з іншого ремкомплекту куліси, котрий міняв ще раніше
    [​IMG]
    Зборку проводив у зворотньому порядку, всі елементи після відмивання, обільно змазав літолом, не жаліючи його
    [​IMG]
    Фото при зборці. Опис тут детальний (я так вважаю) не потрібен, оскільки все відбувається у зворотньому порядку.
    Зібрав палку з вкладишами та коробом куліси
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    по тех.причинах, продовжу у наступному пості..................
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    почепи собі замість переключателя передач клюшку для гольфа і буде тобі щастє!
     
  6. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ну ти Роман кадр палку рівняти не треба було)))) вона не крива вона така має бути))))).
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ремонт куліси Г2 (продовження)

    ..... продовжую
    Ось куліска, в зборі
    [​IMG] [​IMG]
    але тут на фото видно, що я поспішив, бо спочатку потрібно було вставити зібрану (з шаріком та пружинами) рукоятку перемикання передач і лише тоді вставляти то пластикове донишко під шарік, котрий фіксується шплінтом на рукоятці перемикання передач.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Коли все це зібране, ще раз змазуємо і ставимо на штатне місце. Перед встановленням, обклеїв корпус коробу куліси (місце стику) обезшумкою (котра завалялась), бо рідний поролон практично посипався.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Оскільки день наближався до кінця, то на вгад без всяких шаблонів виставив передачі так, що всі були за винятком 5-ї передачі.

    Через кілька днів позичив шаблон (така пластинка) у нашого одноклубника, та за її допомогою (вона фіксує із салону, там де гофра, рукоятку перемикання КПП)
    [​IMG]
    і нехитрими маніпуляціями ось тут, так як показано на фото стрілочками, виставляємо передачі.
    [​IMG]
    Тепер маю щастя, все вмикається, всі передачі присутні. Для того, щоби переконатись чи добре зробив, дав проїхатись жінці, і вона жодного разу, замість 1-ї не вмикнула R (задню) чи 3-тю передачу - що і вимагалось доказати.

    Бюджет:
    - розчинник - 20 грн.
    - літол - 30 грн.
    - WD40 (ведешка) - 30 грн.
    - ремкомплект - 60 грн.

    ну і синій "Bond" + 1л "Stare Misto" :drinks::lol::lol::lol::yahoo:
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    тепер мені понятно, чого прийшлось одну з тяг підігнути.:dance:
    Ну, робив вперше. :dntknw:
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ха-а-а-а, а клюшка, то вже, поїхала.... :yes:
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    з вигляду (по формі) всі однакові, є "оріджінал" і є "поляк з українцьом склєпав".
    Знаю:
    - "оріджінал" - в Дойчляндії, або на Екзісті;
    - "поляк з українцьом склєпав" - теж на Екзісті, або на базарі. Я брав на базарі на вул.Зелена
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Купив, сьогодні на базарі, передні і задні (по комплекту на сторону) сайлентблоки ричагів, на протязі дня-двох треба поміняти, бо їду в інший куточок неньки України, а сайлентам реально - "вафлв ку-ку-ру-ку" ...... хто що порадить, за адекватну ціну?
    Уточню, роботи треба зробити - завтра-післязавтра (+- день).
    В залежності від ціни, прагну поміняти сайленти задньої балки.... цікавить теж саме - бабло та час.
     
  12. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Куда їдеш? Кудись на відпочинок чи по роботі =)
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    по роботі....
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заміна гальмівної рідини. Прокачка гальмівної системи.

    У зв'язку з тим, що гальмівна рідина в моєму Г2 мінялась, десь півдесяток років тому, то вирішив її замінити.
    По регламенту, слід проводити заміну гальмівної рідини кожних 2 роки. Бо, вона втрачає свої (хімічні, фізичні) властивості, впитує вологу ітд.
    В моєму Гольфаку, була залита ось така рідина
    [​IMG]
    її ринкова вартість приблизно коливається в діапазоні 35-65 грн/1 л. Тим паче, кілька разів доливав гальмівну рідину по причинах: тріснув шланг переднього суппорта, потік задній гальмівний циліндрик.
    Об'єм заливаємої гальмівної рідини в систему Г2 = 0,5 л
    При воборі гальмівної рідини, зупинився на Castrol, чи вона хороша, чи ні - не знаю. Але, вона вдвічі дорожча за ту РОСь. За "Castrol Brake Fluid DOT4" 1л заплатив 108 грн. в автомагазині на Луганській.
    [​IMG]
    Для прокачки рідини гальмівної системи використав звичайний електрокабель, попередньо витягнувши з нього три жилки, доречі, він ідеально нанизується на штуцера. З інструментів використовував ось це:
    [​IMG] [​IMG]
    Підготовка:
    - очистив щіткою штуцера (так, поверхнево - зняв бруд);
    - запшикав WD-40;
    - простукав легенько по штуцерах та довкола них молоточком;
    - затяжними ключами акуратно позривав штуцера.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    (на фото помітний стан штуцерів на передніх суппортах, вони злизані ще віддавна рожковими ключами, але завдяки зажимним ключам все відкрутилось і закрутилось.)
    Всі роботи виконував на естакаді, щоби був доступ до штуцерів і при цьому не знімати колеса.
    Шприцом "висмоктав" з бачка гальмівну рідину настільки, скільки можливо було це зробити.
    [​IMG]
    Ось таке забарвлення мала рідина, котра була в системі:
    [​IMG]
    Залив в бачок свіжу гальмівну рідину. При цьому свіжа рідина не встигає змішатись зі старою, тою що залишилась в трубках системи.
    Процес викачки старої рідини розпочав з правого заднього гальмівного циліндра. На штуцер одів "шкурку" електро кабелю, зрізав бутилку, в котру налив трохи старої рідини з бачка. В кабіну посадив помічника (може бути блондинка :rofl:), котрий, по вказівці, натискав на педаль гальма (3-4 натискання, педаль утримується затисненою і в той час відкручується штуцер, достатньо півоберта - стара рідина витікає, при цьому нову доливаю в бачок, утримуючи рівень в бачку "min"-"max").
    [​IMG]
    і аналогічні дії на всіх решта супортах, циліндриках. Переходив до наступного (циліндрика, суппорта) після того, коли з поточного почала виходити свіжа рідина. Ось дві рідини для порівняння, чітко видно по забарвленню стару і свіжу:
    [​IMG]
    Дотримувався наступної черговісті прокачки:
    - заднє праве
    - заднє ліве
    - переднє праве
    - переднє ліве

    Знаючи, що об'єм рідини в гальмівній системі Г2 = 0,5 л, то літрову банку рідини придбав не випадково. Бо при "витисканні" старої рідини, трішки вийшло ще й нової. Ось, все що залишилось по рідині після "заправки":
    [​IMG]
    При викачуванні старої рідини, ось що потекло з правого переднього супорта (по ходу - рідина з ржавчиною), хоча до цього суппорт працював.
    [​IMG] [​IMG]
    Після викачки старої рідини, по кругу ще контрольний раз прокачав всю систему за вищеописаною черговістю. Все добре, все нормально прокачалось, але лівий задній гальмівний циліндр дуже довго прокачувався, реально дуже довго ніяк не міг позбутися виходу з нього бульбашок. Аж втомився, думав, що фіг прокачаю його, а всі інші, як по маслу, кілька прокачок і вуаля - бульбашок немає.
    Тепер у мене виникає питання:
    чому задній лівий ТЦ довго прокачувався? можливо він потребує заміни (хоча вже проїхав 300 км - рідина не тікає)? Бо гальма, приміром, не надто відрізняються від попереднього стану, хоча дещо кращі.
    При перевірці гальм, розганяв на території АЗС на асфальтовому покритті до 40-60 км (3-тя передача) авто і різко гальмував, інша людина зі сторони стояла і дивилась на зупинку коліс. Як результат - всі колеса стають "клином" за винятком того лівого заднього. Підкажіть причину, чи куди заглядати: 1)колодки, 2)циліндрик, 3)можливо потребує прокачки (зі зняттям) магістраль (трубка) від ГТЦ до лівого ЗТЦ?.?.?.
    Дякую за увагу! Можливо комусь пригодиться.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    привіт) Як пройшла поїздка, замінили сайлентблоки ?

    Дуже корисна тема, багато цікавого і взагалі круто шо ти так слідкуєш за авто і сам все можеж зробити шей корисно подати на форумі)))
    Вот прочитав про гальмівну рідину і подумав чи мінялась вона хоч колись в мене =))) Коли купив машину то мені поміняли колодки, тормоза працюють нормально але вже цікеаво подивитись на стан своєї рідини =)))
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    я думаю, що візуально нічого не побачиш. Ще колись давно, року 1999, мені на Зеленій на "ARAL" сервісі заміряли властивості гальмівної рідини якоюсь фігньою. Не знаю, чи то мене розводили, чи дійсно така біда існує.

    А щодо сайлентів, то ще нічого не робив, чекаю одне пристосування для цього (але то сюрпрайз пока). Робити планую сам. Зроблю, постараюсь звіт виложити.
     
  17. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    Офтоп
    Біда існує. Рефрактометр тормозної рідини називається.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сюрпрайза не буде, по простій причині, що прийшлось терміново їхати на дальняк і час обмежував.
    Під "сюрпрайзом" мав на увазі пристосування, за допомогою котрого можна було б без зусиль видавлювати сайленти і запресовувати в передніх ричагах Г2, Г3, В2 і інших моделях, котрі мають ті ж розміри сайлентів (розміри ті ж самі до міліметра). Таку конструкцію придумав з одним токарем, але лише на бумазі.
    Сайленти були терміново поміняні на СТО, тому автоматично відпало бажання точити то пристосування :sorry:.
    Сайленти передніх ричагів поміняв тут:
    [​IMG]
    Там получилась взагалі кумедна ситуація, при з'ясуванні ціни, мені сказали по 150 грн. за одну сторону, але мене не задовільнило, і вони зразу давай торгуватись, в кінцевому результаті вторгував по 100 грн. за сторону, а по завершенні роботи дав 50грн. чайових, за те що торгувались :yahoo:.
    Оскільки час піджимав, був кінець дня, а вночі в путь, то спіхом поїхав катати один диск, і робити розвал сходження.
    Диск відкатав на виїзді зі Львові в напрямку Стрий, біля АЗС "Лукойл", там добре катають "титанки", ціна за один диск 80грн. Катаю там не вперше, відгуки про них позитивні.
    Там же поруч, зробив розвал-сходження. За розвал-сходження теж позитивні відгуки, сподобалось їх підхід до клієнта. А саме, приїхав туди за півгодини до закриття, але мені пішли на уступки і не зважаючи на час закриття "геометрії", хлопчина дав дозвіл на заїзд, геометрію робив сумлінно, по часу 1год.15хв., там використовується комп'ютерна технологія. Все виставляв по допусках. Я залишився задоволений. Ціна питання була 90 грн., ну і звісно + чайові за те що нах...не послали :lol::lol::lol:.
    Потім був рейс, в цілому все було добре. Корча свого під час поїздки розганяв до 140км/год, а DomInIc (їздив зі мною, мінялись за кермом) розганяв до 150 (чи 160)км/год. Як для 29-ти річної машини 1,6Д без турбіни це багато, але сунула вона добре, можна було ще їй копотя дати.
    [​IMG]
    Фоткав на телефон в дощ, тому при фотографуванні швидкість зменшувалась, бо очко жим-жим :D
    чудненько..... на зворотньому шляху у Львів, в Житомирі, мою втомлену "блондіночку" припаркували на відпочинок, пересіли на повний сил Т4-ик, бухнули з дружбаном
    [​IMG] [​IMG]
    ....і поїхали сюди .
    [​IMG]
    DomInIc освоїв основи екстремального керування Т4-ком. :yahoo:

    П/С/ Моя біла Гольфяра свої завдання відпрацювала в повному обсязі ну і по дорозі додому ще на території Київської області зустріли ось таке авто :wacko1:
    [​IMG]
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ти вже можеш в президенти йти. Особистого водія маєш)))
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    та ні, суть в тому, що Олег сам просився ще з весни поїхати кудись далеко. І відповідно ми поєднали приємне з корисним.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)