Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Курва з економістами...там завжди був болт під головку 27/30... Хоч три грами заліза а мусять з экономити... внутрішній скоріше збивається... а закручувати/відкручувати треба метровою трубою
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    В пассатах не зустрічав ступиці з болтом під головку. При заміні, з обох сторін стояли шестигранники, нові теж йшли з такими ж болтами. На донорі теж були шестигранники... Це дорестайли 97 і 99 років.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Хлопаки, шо один, шо другий - ви праві, але частково. Тобто... Кум стикався з доволі поюзаними автами, і в тих автах велика вірогідність, що гранати міняні стопітсот раз. І в замінниках (не оригіналах) вже йдуть більше болти з "шапочкою" на 27 чи 28. По оригіналу йшли під шестигранник.
    Буває й таке, коли гранати продаються без ніхіра, або мінімальна комплектність, в якій болт відсутній і тоді залишають старий.
    В мене в "Рувільовських" гранатах болти були з шапками під головку. Щоправда, один болт був в про*обі, але в магаз вертатись було не варіант, бо він був закритим. А, по іронії, одну упаковку відкрив перевірив, а на другу - забив, от і получилось, шо друга була без болта ))))), ну і звісно - субота, вечір, і відмінити заміну через болт не було змісту.... Я їм пробачив... Поставив старий під шестигранник.
    На диво - ні, хоча я думав шо лизне внутрішні грані, але ні, мабуть того шо глибока посадка.
    Так точно!!!
    На вороток довгу трубу (в мене на стоянці метал приймають і того добра хватає), шмик і легко відкручується, але головне не "рвати", тобто не ширпати, а надавлювати силою.
    Мабуть замінники близькі до ориджінал.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ключ новий.... і можливо добрий... Тільки прохи поюзаний або херова якість ріже тільки так....Ходовою не займаюсь але В мене завжди йшли болти під головку... того разу купив комплект для за ступічного підшибника то в комплекті під шестигранник.. Поміняли десь в кінці девяностих
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора замінив гальмівні накладки всі по кругу (перід + зад), а також гальмівну рідину.
    Всі роботи довірив СТО "Гараж" (на кільці вул.Дж.Вашингтона - Зелена, поруч із залізничним переїздом, така нова оранжево-чорна будівля).

    Передні гальмівні накладки вже пищали при гальмуванні, так наче коти березневі під вікнами. Їх придбав десь тижня два тому. Вартість = 540,00грн. Накладки із датчиком зносу.
    IMG_20180509_113211.jpg IMG_20180509_113157.jpg

    Але, нещодавно почало чархати ззаді. Чархало, коли пригальмовував і переставало після повної зупинки, починав рушати - починало знову чархати, і при наборі швидкості то чархання пропадало.
    Нутром відчував, що приклинював суппорт (циліндрик в супорті), саме тому вирішив їхати на СТО.
    Чуйка підтвердилась )))), і там одразу запропонували перебрати суппорт і звісно заміну його ремкомплекту.

    Отож, ізначально по приїзду на СТО, сказали що процедура займе до 2-х годин, але добравшись до того приклининого заднього правого суппорта, зразу повідомили що накидують по роботі + 2 години. Так і було по факту.
    Щоби багато не строчити, ось фотка калькуляції робіт, які провели та з/ч придбані там на місці (задні гальмівні, рідина, ремкомплект, і.т.ін):
    IMG_20180509_162809.jpg
    На момент робіт, пробіг склав 255300км
    Проїхав вже понад 100км, наклалки втерлись, гальмують норм, проте в системі повітря присутнє. Бо, щоби при міській швидкості зупинитись, педаль м'ягка та робиться повний вижим, аж в підлогу. А, як би тре було різко стопарнутись, то тре два вижими робити. Тому, допускаю, що хрєново прокачали. Але то не проблєма, сьодня заїхав до них, і якщо ситуейшн до завтра не зміниться (а вона явно не зміниться) то вони згодні прокачати ще разок... без бабла.

    Питання: так, як прокачку робили на холодній машині і мені кажецця, шо повітря є і погано прокачано, то ---> чи допоможе додаткова прокачка гальмівної системи чи необхідно прокачувати при робочому двигуні (такий варіант мені сказали знайомі)???

    П/с/
    1) вартість:
    - свої передні накладки = 540,00
    - з/ч котрі брав на СТО = 1520,00
    - робота = 1050,00
    Всього = 3110,00грн.

    2) сервісом та відношенням до клієнта на СТО задоволений, детально напишу згодом)))))
     
    Останнє редагування: 10 тра 2018
    • Подобається Подобається x 2
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну ціна ніби ок за роботу. А от з запчастинами не ясно.
    Що брав в них на СТО і запчастини були в наявності відразу?

    Розкажи про відношення більш детально. Бо ауді-центр-захід вкурвився остаточно, "горислав-авто" задоволений, але ціни трохи завищені. Хоча роблять наче добре. Тому шукаю для себе якийсь альтернативне СТО. Як по чистоті?
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    поправлю, бо якось криво запостилось
    IMG_20180509_162809.jpg
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Цей пост буде про СТО!
    В загальному, мені сподобалось. Про фаховість не мені судити, комусь - все підійде, а комусь - ні. Наприклад, мені сподобалось.

    Ну, перше -> в той день, коли надумав міняти, то хоч і посеред тижня, але державний вихідний. Як завжди, впав на телефон і гугл в поміч. Прозвонив кілька СТОшок і все без результатно, і тут опачькі і попав на ось це СТО:
    Б5156125езымянный.jpg
    В тел. режимі одразу уточнили, щи мої чи їхні запчастини. В мене були лише передні гальмівні накладки, решта що мене цікавило (задні і гальмівна рідина) у них було. Домовились на конкретну годину (12.00). Приїхав вчасно. Вийшов старший над майстрами, і повідомив, що клієнт підганяє авто під заїзд, а вже в бокс в'їзд і виїзд здійснюється ним самим (такі правила у них). Без питань )))))
    Сказали, що займе робота до двох годин, але коли вияснилось, що тре перебирати суппорт, то відзвонились - погодили роботу та повідомили орієнтовний час, який накидується по роботі.
    На рахунок того, чи можна біля них знаходитись при виконанні робіт, то ніхто нічого не казав і не заперечував. Я собі ходив та дивився, інші водії також крутились то там, то на вулиці. Кароч, по цьому моменту жостких обмежень не спостерігав.
    чисто! сміття не має, нічого не накидано, нічого не порозливано!
    в цінах особливо не орієнтуюсь, див верхній пост та робіть висновки. І ще питав їх, ціну питання заміни ричагів, то сказали, що орієнтуватись по 150,00 і якийсь там нижній 150-180,00 +/-. Ціни вроді не космос, вважаю адекватними.
    культура присутня, ніхто не хамить, все погоджується з клієнтом.... ба навіть, якщо ти заїхав на бляхах, то тобі з порога ніхто не ричить, типу "ааа, та то бляхи, та то шрот, та в Європі їх ніхто не ремонтує, і т.п." Я так поняв, шо !!!на диво!!! їм пох на то, а лиш би були клієнти. Цей фактор вважаю немаловажливим.
    Ну, і як бачите, там є барчик-кафешка (кава, чай, вай-фай, телевізор,....), на верхньому поверсі є також якась кімната з кафехою чи піцерією (не заходив).
    Напишу відверто, поклавши руку на грудну клітину ))), що х.й.з. якої фірми встановили гальмівні колодки, бо практично більшість часу я знаходився в себе в автошколі (поряд по сусідству), а вже прикінці, то бачив як носились з двома ось такими баночками гальмівної рідини, якраз замінювали її.
    Screenshot_2018-05-11-10-09-39.png
    коли я поцікавився по з/ч, то сказав старший, щоб не переживав, що вони фуфєл не пхають, що вони відповідають за свою роботу, і їм репутація дорожча, за ті зекономлені копійки. Ну, якось так. Та я і не наполягав, хоча при бажанні моєму, він би все показав беззаперечень. Але не хотілось нагружати старшу людину. Наразі повірив їм, бо бачу, що вони нармасові, та й ще сусіди, до котрих прийдеться в подальшому звертатись.
    Ну і я не думаю, що вони знаючи про сусідство, вдавались би до якихось обманів.
    хоча я не фахівець, але в мене склалась думка, що ці теж роблять добре.... принаймні орієнтуються, бо коли питав про заміну ричагів, вони наприклад озвучили, що там є кавєрзний болт, котрого важко доставати. Тобто люди орієнтуються. А також питав чи роблять заміну ГРМ, відповіли що без проблем.
    Наче всьо!)
     
    • Корисно Корисно x 2
    • Подобається Подобається x 1
  9. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    восени також перебирав задній супорт - проблема була що підклинював механізм ручного гальма. Робив сам. Прокачав дуже добре, але була проблема м"ягкої педалі - так як і в тебе. Прочитав десь до АБС система вміє сама себе розповітрювати, тому їздив ще тиждень в надії що все стане на свої місця. Фіг вам, тре було два рази тиснути педаль щоб було твердо. Вкурвився, прокачав ще раз(два задні супорта) і порядок.
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    вот і у мене така ж фігня, проїхав понад 100км, заїхав на СТО, а вони кажуть, що без проблем прокачають, але по можливості проїдь ще +/- 100км. Мабуть вони і мали на увазі те, що воно могло би собі розвоздушитись.
    Домовились на сьогодні під'їхати в любий час і качнути ту всю справу.
    Дякую!
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    усьо))) проблемка ліквідована!
    Заїхав, прокачали і тепер стало краще ніж було до самої заміни. Заплатив майже дві сотні за гальмівну рідину, а за роботу - нічого не тре було, але дав пару гривників.
    Тепер педаль тверда, при легенькому доторканні вже зупиняє машину. Підозрюю, шо якшо колотки ше більше притруться, то тре буде переучуватись до тої педалі, бо звик по старому, що має хід, а тепер норм.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Майже рік сплинув, як ми разом живемо пліч-о-пліч з VW Passat B5+...
    .... кароч, нічого надзвичайного, фсьо пучьком і чікі-пікі))) просто так, вирішив створити проміжковий пост.
    Ііііііі так, вчора ми зафіксували кілометраж пробігу 256'400км

    через півроку ми набігали 20-ку кусків по км ->
    а через наступних півроку, ще 10-чку мотанули (їздив суто на роботу, до церкви, і до тещі в м.Броди)
    А це все означає, що за рік (не повний) пробігли разом:
    tttttaaaaaddddaaaammmm 30'000 км :rock::drinks::crazy::dance3:

    А тепер про саму машинку (коротко): я - задоволений!!!, тою моделлю ВАГовського автопрому (В5+), всі роботи протягом року, котрі виконувались, все описував тут в цій темі.
    Так, поміняв аморти задні, проїхав на них троха більше 10к км і менше 15к км - застукав задній правий. Але то фігня, бо брав за 600-700 грн, та експлуатував сугубо по місту по нашій львівській бруківці, інколи - дальняк чи по області. Тре буде мінєти задні аморти.
    Електроніка - нічого, абсолютно нічого не вийоживулось, все працювало і працює - нарікань не маю.
    Ходова (передок) - як тільки взяв, то підстукувало ледь-ледь чутно на вибоїнах зправа (діагности казали, шо якийсь ричаг). В даний момент зібрався міняти передок по ходовій (всі ричаги в комплекті з наконечниками і стойками стаба = +/- 3200-3500грн, передні аморти такої ж марки як ставив задні = +/- 1300-1500грн/пара).
    А також, через 1700км пробігу необхідно буде поміняти масло + фільтра (комп вже почав нагадувати).

    Вроді би все, якщо когось щось цікавить по даному авту, запитуйте.
    Аааааа, ше одне:
    - минулих вихідних ми мотнулись на кордон і зробили перезаїзд, після року експлуатації :dirol:

    33226076_1717969971606098_67287633423761408_n (1).png

    п/с/ всім шершавенької та без поломок :good:
     
    • Подобається Подобається x 6
  13. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Май на увазі, за такий бюджет це буде практично лотерея + існує ймовірність що ричаги будуть гірші від поточних. Хоча з іншого боку - із такою ціною варто спробувати, навіть якщо доведеться замінити 2 рази :)
    Особисто я замовляв минулого літа у @RaZoR комплект ричагів Lemfoerder, трішки під сумнів поставили їх оригінальність на сервісі де ставили (кілька ричагів і мені видавались дивними), але вчора якраз заїхав на сервіс перевірити чи все ОК. Після ~15тис пробігу (в основному по Львові) - зауважень 0. Лише лівий пильник гранати під заміну, який не відноситься до теми.
    Із якістю запчастин нажаль все гірше і гірше :sad:
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Такий комплект за 3200грн всі ричаги з новими гайками і болтами + рульові наконечники + стійки стаба поставив недавно мій знайомий на А6С5, нупо суті то саме шо пассат б5.
    Вопшем пройшли ті ричаги 7000км. Всі нижні і 2 верхні під заміну. Пальцям хана. Хоча рульові наконечники ще тримаються.

    Помоєму ВАГ на ауді/фольц/шкода ставив ричаги TRW в оригіналі. Тобто в коробці ВАГ вони і є, Лемф це просто пакувальник зараз і там може бути будь-що всередині.

    Я брав всі нижні ричаги ТРВ і верхні монро, то все разом там шось в районі 15000грн вийшло без рульових наконечників) На б5 і а6с5 трошки дешевше буде, бо на олроуді індивідуальні нижні ричаги які коштують по 3500грн за один ричаг)
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    То виходить, що самий оптимальний варіант, то TRW? Бо ж не хочеться брати, приміром Лємфи за якістю такі, як і ті польські.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я на С4 кузов за останні два роки потратив не більше 1500 грн не враховуючи заміну масла. Реально поміняв тільки ступічний підшибник і диск, бо так довбанув в яму що мусів викинути диск. Нахрен купляти машини в які тре купу грошей вкидувати. Машина має возити дупу
     
    • Смішно Смішно x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я думаю що так, просто судячи зі всього то в лемфі може бути і монро і тд.
    А ті польські реально не ходять((
    Можливо ще під 1.9ТДі поїзять, але під вагою 2.5 їм срака прийшла доволі скоро.


    Ну бо вам на неї пофіг і все, власний комфорт вас не цікавить, далеко ви тою машино не поїдете.
    А возити дупу можна і на велосипеді, там взагалі майже нічого вкладати не треба.

    Був би в нас нормальний техогляд я думаю шо ваша машина вже б дупу давно не возила і вкладати прийшлось би ой багато...
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та не пофік бо машина ще при тому всьому повищене джерело небезпеки... тому там все має грати... А комфорт - поняття відносне... можна і золотий унітаз в кузов поставити щоб комфортно всратися як захочеться)))))... А взагалі веду до того що не можна бути рабом речей.... це в принципі не комфортно
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Купу???? ))))
    Все, що з нею робив, все тут.
    І нічо, якшо намотав по Львову в основному 30тищ, га?
    Може варто порівнювати км + локація експлуатації... про стиль їзди промовчу. Га? Може все-таки воно впливає?
    А якщо беремо один кілометраж, то для адекватності порівняння є ж різниця, якщо одна машина їздить в основному по нашій кільцевій, де асфальт, а інша щоденно на Привокзальній (бруківка чи то що з бруківки залишилось) + Личаківська з конченими ділянками + "драбина" в районі Рогатка-Торпедо.

    Якщо ж не враховувати ті фактори, котрі впливають на знос частин/агрегатів, то тоді ПРОПОНУЮ порівнювати х@й з пальцем. Ок? А чо нє? Шо тим шо другим, теоретично, можна доставити задоволення партнеру протилежної статі.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Доїздився..... (((( ну не все так печально, але неприємність!
    Скажу так, що на ті неприємності дивлюсь "з іншої сторони" і з посмішкою, і то всьо воно вирішується.
    Кароч, вже 2 місяця, як "тягну" із заміною ричагів передніх і ніяк не спроможусь... то часу бракує, то ше якась х%рня, і як в тій приказці: то х%й короткий, то майка довга ))))))
    І в ПТ, перед самими святами, якраз за день до того, що тре було їхати до тещі. Вдень, їхав попри "Полярон" по Угорській, перетнув трамвайну колію і якраз після перетину вирвало мені в Пассаті кульову опору верхнього переднього ричага.
    IMG_20180525_142839.jpg
    дякуючи всім силам добра, то воно сталось на мінімальній швидкості. І добре, що так і добре, що не на швидкості, бо тоді могла б бути біда.
    Отже, маю те що маю, в слідуючий раз сподіваюсь, що не буду тягнути із заміною з/ч такого плану.
    За кілька метрів від події є АЗС Укрнафта, заїхав туди, запаркувався і мені виділили місце під камерами, дав пару гривників (до речі - на половину дешевше, ніж в мене на стоянці) і так Пассатик прожив в гордому одіночестві від ПТ і по сьогодні.
    IMG_20180527_213105.jpg
    До тещі все-таки з'їздив, бо як запасний варіант - Skoda Fabia, котру купив за день-два до події ))))) заодно обкатав її))))
    Сьогодні попросив знайомого зі стоянки, і він евакуатором мене перевіз до гаража. 2км = 428грн. Тут він знижку зробив і бився в груди, що не "накинув" так як вміє, бо евакуатори від київської фірми і на контролі по jps.
    IMG_20180529_142028.jpg
    Кста, на евакуатор сам заїхав, тобто не затягували. Своїм ходом - з'їхав і заїхав в гараж.
    IMG_20180529_145331.jpg
    В гаражі, неспішно, майже за 2 годинки часу, зняв стойку.
    IMG_20180529_165009.jpg IMG_20180529_165028.jpg
    Складного нічого не має. Той проблємний-суч%й болт (болт кріплення верхніх передніх ричагів) вибив на раз-два.
    Можна би було далі продовжувати роботи, але стопарнувся на тому, що тре докупити два накидних (або один) ключа на 16, щоби зняти стійку стабілізатора.
    Заодно хочу поміняти передні аморти.
    Роботи виконую сам, тому що:
    - цікаво
    - є бажання
    - економія (100у.о.)
    Чому сотка у.о.? Бо заміна одного елемента від 150 до 180грн. То, я цікавився на СТО кілька тижнів тому. Вроді не дорого, але якщо порахувати, що на одну сторону йде 4 ричага + 1 стійка стаба + 1 наконечник кермової.... а то все помножити на 2, то виходить 6*2*150грн. = мінімум 1800грн, а ще накинути по 350-450 за один аморт, котрих є два, то навіть в сотку у.о. модна не вкластись.
    Отака двіжуха )))))))) але повторюсь, то всьо фігня, то рішаєме.
    А для тих, хто хоче позлорадствувати чи щось того плану, скажу наступне: ресурс ричагів 80ткм +/-, і лише я наюзав їх понад 30ткм і підозрюю, що їх вашчє ніколи не міняли.

    П/с/ хто може позичити стяжки для пружин на 2-3 дня. Віддячусь пивасіком! шоби не купувати для разової роботи.

    П/с/с/ всім шершавенької та без поломок)))
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)