Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    * gps
    Виправлю сам себе )))))
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Та викинь ти ту машину, та й поїдь в польші ще одну таку купи, що ти паришся! ))))
    Стяжки позичити можу.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Смішно Смішно x 2
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дякую. Завтра буду в районі Залізничної. Може би туди підскочив?
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Див пп

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  5. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    в лемфі може бути тільки лемф. То не упаковщик.
    проблема в тому, що лемф підробляють часто, особисто бачив прайс такого "лемфьордера", ціни б вас вразили)
    історія з практики. Замовлений лемфордер з польщі, вже по полях товчеться 4 роки на суперб першій. Товчеться так, шо я так в місті не літаю.
    За той час, замінили тільки великі сайленти кривих ричагів. Все.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже, ще тоді поміняв важелі підвіски, але часу відписатись так і не було.
    Щоб не паритись, взяв цілий комплект, бо скільки юзаю, ще жодного важеля не міняв.
    Комплект важелів (в комплекті були кермові наконечники і всі болти з гайками) брав новим, щоправда не оригінал, но і не самі дешевші... дав за них десь понад 5 тис.грн., за одно придбав 2 передні стійки нові "монро" і звісно - пильники з відбійниками.
    Оскільки в той час було троха часу, то роботи виконував сам, тим паче був гараж, тобто попрацював трішки з обіду, схарився, закрив і так на протязі тижня. Ніхто і ніщо "в спину не гнало", то ж спокійно, протягом тижня все заплановане зробив. Чим і зекономив понад 100$ на роботі і впевнений, що сам все позакручував і подотягував.
    Кароч, все собі сам зробив, за винятком заміни нижніх важелів та кермових наконечників. А чому так вирішив, бо ями чи підйомника не мав і повзати лежачи по бетону не хтілось, та й сама їх заміна не вимагає особливих зусиль чи фантазії, тобто це мож довірити будь-якому СТО, де одразу поправлять на стенді розвал-сходження (о тут я помилився, але про це в наступному пості).
    Порядок заміни амортів + пильників + відбійників + верхніх важелів + стійок стаба = доволі детально описано у всесвітній павутині, зі всіма розмірами відстаней, зазорів, моментів затяжок і т.п., тому не має потреби все описувати повторно.
    Але від себе зазначу, що ті хто хоч раз стикались з такою підвіскою, то знають про той кончіний болт, котрий закисає намертво.
    В мене з лівої сторони, той болт вибився нормально, звичайно що зусилля прийшлось докласти, проте катастрофічного ніц не було.
    А от права сторона, то був повний піпєц.
    З правої сторони болт заливав ведешкою протягом трьох днів, цілував його, обнімав його, просив, вмовляв, а він всьо ігнорив та не піддавався. На того грьобаного болтяку витратив рівно один повноцінний день (та то ще заканало). Коли він обламався, то поливав його оцтом зі шприца, через голку, щоб оцет потрапив у найнедоступніші щілини. Болгаркою підрізав болта - фігушки, не зрушується. Вибивав - теж не помогло. Ні молоток, ні молот не міг його навіть зрушити.
    Тоді грів його промисловим феном - теж не допомогло. Згодом підходили всякі там супер-дядьки, котрі казали, що ще не найшовся такий болт, щоб вони не могли дати з ним раду )))))) і все це марно. Ніхто не міг справитись.
    Але, полахмативши інет, знайшов ще один спосіб - перфоратор!!!! Але перфоратор має бути матьорий.
    І завдяки комбінованим діям: будівельний фен + оцет + ведешка + перфоратор = за кілька годин той болтяка був витягнутий. Текстом важко передати той емоційний стан, але за*бався конкретно.
    IMG_20180531_151301.jpg IMG_20180529_165028.jpg IMG_20180529_165009.jpg
    IMG_20180601_173007.jpg
    IMG_20180601_172939.jpg

    Ну і ше таке -> під час зтягування пружини, була зіскочила одна стяжка і пружина так вмастила по пальцях, що думав вже з ними прощатись, та залишилось кілька синців на ногах. Тому з цим моментом тре бути вкрай обережним. І тожі вже почав використовувати не дві стяжки, а 3-4.

    Вся ця робота не вимагає подальшого відвідування стенду розвал-сходження.
    Виїхав з гаражу після ремонту і був приємно вражений - нічо не стукає і не товче. Всьо було чотко.
    Єдине не давало спокою, це то що не замінені наконечники кермової, та рваний пильник нижнього важеля.
    Проїхав так ще понад 1000км і нещодавно заїхав СТО замінити той важель з наконечниками і відповідно на стенд. (Про це - наступний пост).
    Пробіг: 256 тис.км
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А тепер про СТО, за котре я позитивно відгукувався але тепер не можу його рекомендувати.
    Кароч, напередодні домовився, наступного дня приїхав і дав їм машину, на всяк випадок в багажник кинув коробку з нижніми важелями.
    Коли давав авто, то сказав, що по роботі тре замінити: наконечники кермової і нижній задній лівий важель з переду. Та й собі пішов, а перед тим достав необхідні з/ч, як потім виявилось не той важіль, але то таке... про все по порядку ))))
    СТОшка в мене біля роботи, видно з вікна. Годинку собі пошарився, проходжу поряд, думаю - зайду гляну. Якраз Пассат на підйомнику.
    Заглядаю, кермові наконечники замінено, буде приступати до важеля (той шо кривий у вигляді дуги). Оглядаю особисто і бачу, що поруч важель на котрому стійка кріпиться, теж в плачевному стані.
    IMG_20180621_144843.jpg
    Та й без якихось там задніх думок, кажу до майстра, щоб за одно і той другий поміняв, вони ж одної сторони.
    І тут я афігєл... той майстер, як розєрепеневся, шо мол нє ніфіга, так не буде, бо відітєлі я ізначально говорив про один, а тут виявилось два.
    Ах ти ж йптвм з пдрсм, а то шо за така хрн, а то шо за відкривання писка таке? То ти майстер, чи начаьник зміни, чи може керівник тут, ох ніхя собі блд?!?!
    Він собі не зохотів робити, а це типу мало виглядати так, що міняють один, роблю розвал-сходження і завтра приїжджаю знову, міняю другий і знову розвал-сходж. Пздц!
    Але прийшов нач.зміни, вибачився за того "фахівця", і дав іншого майстра, в котрого не було місячних. Але, як виявилось згодом, що в нього не лише місячних не було, а й не було ні сообразіловки ні тої речовини в черепі, котра відповідає за логічне мислення.
    Ну все, пішов я собі далі шорхатись по своїх справах.
    Приходжу в назначену годину, і бачу, як після стенду розвал-сходж Пассат заїздить знову на підйомник.
    Фігассссє, а то шо за такі двіжі? Шо там ше не так, адже складності там ніякої нема і наплужити не реально..... а виявилось - нічо подібного, наші "фахівці" все можуть.
    По канцовкє: я достав не той важель (замість лівого, дав правий), ну окей згоден, що тупанув, я ж пересічний клієнт, котрий приїхав до майстрів, за що їм оплачую... + коробка з іншими важелями у них в доступі. Залишив їм, щоб туди поскладали старі, для реставрації. Що вони робляДь? А нічо розумного. Тупо, бездумно інсталюють на ліву сторону то, що має бути згідно регламенту зправа, закручують і переїжджають на розвал-сходж. Длб блд!
    Ось цей важель на фото. Щоб уявити, то це то саме, що в зеркальному відвороті зафотати.
    IMG_20180622_081835.jpg
    Ну, реально видно, що навпаки він не феншуйно буде. Та й старий зняли, то ж якось бачили чи як, чи про пізд* думав в той час? Кароч, я х.й.з., чи там один, чи всі, чи половина таких фахівців, але бажання туди їхати вже нема, завдяки їх "професіоналізму" в роботі елементарного.
    Також маю питання до зробленого ними розвал-сходження, щось мені не подобається. Спеціально поїду на інший стенд, щоби бути впевненим і не виглядало, що гоню пургу на них. Згодом відпишусь.
    Висновки робіть самі.
    Дякую за увагу, можливо комусь цей текст стане в нагоді.
    Пробіг: 257 тис.км
     
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Здоров!
    заїь на схід розвал на луганску біля рукавички. Скільки там роблю завжди все ок.
    а стосовно майстрів, елементарне нехлюйство. Скільки вже раз таке чув.
    Чомусь довіряю більше гаражним майстрам, які працюють самі на себе і самі собі роблять репутацію.
    Бо ті приколи з заміною мастра на одному сто то дурдом
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Привіт))
    Якраз і туди планую. Там робив на Г2 двічі і один раз на Б5го.
    Всі рази був задоволений, тобто жодних нарікань.
     
  10. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    нормальний підхід до бляшників! Я чув, що багато хто їм так робить...
    Шкода, правда, але нічого з тим не зробиш :sad:
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Та хоч, ти не сплітай.
     
    • Корисно Корисно x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо це правда, то це який смисл? Їх вже дуже багато, відповідно - кожен автовласник потенційний клієнт СТО.
    Шота логічної цепочки не вловлюю.
     
  13. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    Треба гараж з ямою-маякуй)Є на Шафарика,поки пустий)
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ого, дякую! але, на разі вже не потрібно. Буду мати на увазі.
    Така локація, якраз супер би була.
    А, вчора зачіпив об виступаючий люк, шумозахист двигуна і КПП пластиковий, то теперво заїхав на СТО, щоби стяжками стягнули.
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можна точніше, де саме? Дякую!
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    99999Безымянный.jpg 66666666Безымянный.jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Робив там геометрію пару раз. На С5 татові і на олроуді в нього якісь вічно проблеми були.
    Тому геометрію завжди роблю на Горислав-Авто на Пасічній. там ще жодного разу притензій не було.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Вже показали)
    покажи де саме.
    Не знаю, від тоді як купив машину тільки там роблю
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Карти Google

    тут. За автобазою через 50м справа, якщо їхати від ДБК
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Замінив:
    - масло в двигуні;
    - фільтр масляний;
    - фільтр повітряний;
    - фільтр салону (цього разу НЕ вугільний)
    Масло брав ось таке:
    IMG_20180721_191741.jpg
    х.й.з., наскільки воно оригінальне, але продавець запевняв, що то є оріджінал.
    Оскільки мені в систему йде 3,6л тому брав літровими банками, так як в наяві по вибору або 5л (в металі/в пластмасі) або 1л (в металі)
    Ціна 5л (в пластмасі) була 950грн, а літрові по 200грн. От і взяв чотири літрушки.
    Фільтр масляний - "кнехт" (як завжди).
    Повітряний фільтр двигуна і салону - не пригадаю, але сказав шоб дали ті з кращих.
    За всьо про всьо - 1300грн.
    Замінював сам, і на "ямі" пересікнувся з @Prime , кльово, радий знайомству.

    По інтервалу заміни - через реальний брак вільного часу переїхав на старому маслі на 1100 км більше, тобто ще 1100 км тому назад, повинен був поміняти масло. Але, вважаю це не є катастрофічним, так як під час того проміжку юзання доливав приблизно 1-2 л свіжого масла через те що (як з'ясувалось) сочилось з-під недотягнутого/попущеного по різьбі ковпака фільтра (вище був пост про це).
    Пробіг: 259100 км
    П/с/ всім добра та шершавенької ;)
     
    • Подобається Подобається x 3

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)