Що вчора, що сьогодні - нижній патрубок радіатора не прогрівається. Щодо показів на приборці t° ОР, то все норм. Недогріву чи перегріву не спостерігалось.
Якщо нижній патрубок не прогрітий значить система охолодження працює по малому колу бо так їй добре, або термостат підклинив. І взагалі, я думаю, що ти даром кіпішуєш! Ну не гріються вони!!! Я якщо спокійно їду, то сихова до личаківської ледве встигаю прогрітись до 90С!
Та шось кіпішується, бо думаю поки нема морозів тре все підшаманити і бути готовим зустріти холода. Кароч, Олег, сьодні до тебе заїду за антифризом і ше попитаю, як по вагкому читати параметри і які, по правильній роботі сист.ох.
Дизель не нагнітай. Все робе як повинно. То ж Дізель! Не гріється він. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Отже друзі, поміняв я теплообмінник все-таки. І ввввжжжжжуууХХХ всьо запрацювало. Тепер не те, що тепло.... тепер просто збс, як ауєнненько гарячим дує. Пізніше напишу шо і як, але наперід зазначу, що робив сам, від вівторка і до сьогодні (ПТ), робота не з легких, але результатом більш, ніж задоволений. Велике дякую @RaZoR за з/ч і концентрат і вашчє, за то що не відмовляє ))))
Нині вже поставив на укр.облік, хоча розмитнились ще 11.01.2019р. Все пройшов сам, катавасій всяких було, по різних машинах. Але, то таке, то вже історія))) П/с/ зато знаю механізм вирішення питань, типу якщо приміром: - в митній декларації, хетчбека зазначають універсалом; - трьохдверну машину в сертифікації зазначають п'ятидверною; - коли машина 1999 року випуску, модельний рік той самий, а видає що зібрана вона в грудні 1998; - коли машина (реально бронзового кольору), по всіх доках йде, як жовта а по канцовє виявляється бежева і кажуть перерозмитнюйся (фейспалм) - і такого багато всякого різного Трохи фоток сьогоднішніх)
Цього тижня, як на зло вискочило 2 проблеми по машині. Перша проблема - при повороті ключа замка запалення засвітився жовтий індикатор "масло" і це все супроводжувалось пищанням та написом "huile atelier" (французька мова). Фотки не робив, але виглядало ось так (фото з тирнету) Звісно, що одразу вимкнув та й пішов візуально оглядати. І мене здивувало, бо рівень маслєца на щупі був в нормі, потьоків та мкасляних плям зовсім не було. Ну, окей! Знову повернув ключ, і нічого нема. Подумав, якийсь глюк. Проїхався в межах міста. Заглушив. При спробі знову запустити двигун - ап'ятьдвайцітьп'єть, знову все повторилось. Цікаво те, що при русі ніяких траблів і засвічувань про помилку не було. Про те, що щось не так з тиском масла - відпадало, бо при проблемі тиску масла засвічується червоним, а не жовтим. Згодом зробив діагностику шнурком і видало наступне: Отже, картина прояснилась. Не в нормі рівень масла по датчику, хоча фізично по факту все норм. Спочатку хибно подумав, що датчик накрився (ціна котрого +/-1500грн). А хибно тому, що той датчик знімає два показники: рівень та температуру... і як видно, що температуру показує, отже вірогідно, що перебитий провід відповідаючий за показник рівня. Також видно, що тиск масла в нормі. Так проїздив три дні, щоденно заглядав під капот і на щуп, за ті три дні та індикація з пищанням набридла. Але вчора, якраз їхав на роботу, "зриваю джек-пот" - відчуваю, що пропадають гальма, ну пздц ще того мені бракувало. Доїхав, поверхнево оглянув і виявив протікання гальмівної рідини з передньої правої магістралі - тріснув резиновий шланг. Фууухххх, з тим траблом хоть все зрозуміло і без містики))) Шланжик взяв в @RaZoR , котрому ДЯКУЮ за оперативність і на СТО замінив. Так от, коли на СТО міняли і машинка була на підйомнику, скористався моментом та оглянув проводку до датчика рівня і температури масла. Виявилось, що перебитий один з трьох проводків до того датчика. Перебитий дротик розрізав, зачистив, скрутив і заізолював. Вуаллллля все запрацювало, глюків на приборці не було. Таким чином за 30 хв. вирішив дві проблеми. По ціні все обійшлось трошки менше 300грн. (з/ч+робота) п/с/ ДЛЯ ДОВІДКИ: - датчик тиску і рівня масла знаходиться на дні піддону, судячи з досвіду інших - варто купувати або Hella, або оригінал. Всі решта замінники не оправдовують себе, тим паче ціна не низька. - при втраті гальмівної рідини приборка повинна була попередити, чого не відбулось. Почав перевіряти, що за нах, бо ж знаю як виглядає таке попередження по приборці, а виявилось, що коли міняли мені гальмівну рідину і перебирали задній суппорт то скинули фішку з датчика рівня гальмівної рідини і не оділи на місце.... гівнярі блд. - пробіг 272тис.км
Ворашня хохма Кароч, після усунення недоліків-поломок про які писав вище, поїхав собі в гараж, щоб поскидати з пам'яті ЕБУ можливі помилки, заодно подивитись всякі показники по машині. Зробив діагностику, почистив помилки, поперевіряв все інше. І крв блд в ході того всього вискакує ось така хрень: як тільки не ізвращався, і клєму з АКБ знімав і кілька разів перепровіряв все і всі системи, а ці іконки світять і їм хоть би шо Комп'ютер видає помилку 01486, що мол я запустив якусь перевірку. Виходить, як в тій приказці: "не мала баба клопоту..... підключила ваг-ком" )))) Та помилка ні не стирається, та діагностика ні не завершується і не перезавантажується, вапшє ніфіга неможливо зробити. Але вихід все ж таки найшовся, він детально описаний тут . А по факту, натиснув на педальма гальма, вивернув кермо вправо почав рушати вперід і вуаля все потухло. Далі, ще разок прогнав ваг-комом і результат - все чікі-пікі.
Пригадав, що збирався зробити звіт по заміні радіатора пічки. Не буде звіту, бо з часом важко відновити всі деталі та нюанси по тій роботі. Робота дійсно гєморна, тому не дивно що її вартість від 100-150$ і це при умові, що сам радіатор коштує +/- 500грн. Дякую клубчанам, котрі наштовхнули на те щоб самому робити і не довірити СТОшкам. Один із аргументів, чому самому робити, я би сказав - тому що є місця, особливо пластик коли відкручуєш треба оберожно з чуттям, щоби не тріснуло, щоби все тобі попідключали, щоби чогось не пошкодили.... якось так)))))) Але закину трохи фоток. Зробив сам, зібрав сам і знаю, що всьо в нормі і нічого не пропустив. Тому, якщо когось спіткає таке, рекомендую озброєтись інфою (роздруківками), перечитати чи переглянути матеріали, щодо такої роботи, набратись ТЕРПІННЯ і сміливості і робити САМОМУ. Згодом болгаркою розрізав того радіатора, він не був в жахливому стані, проте стінки трубок мали відкладення, що зумовило погану прохідність рідини. Хладоген з кондиціонера спускав там заправляють/обслуговують кондюки, в мому випадку на вул.Луганській під мостом. Вони мені викачали, спорожнили систему і поки я робив, всі ті дні хладоген зберігався у них. Коли все зробив, поїхав до них і заправив на повну, і пофіг що то було перед зимою самою. Стараюсь підтримувати машинку в повній бойовій готовності. п/с/ на той час пробіг складав 264800км 02.11.2018р.
Якось протягом минулого тижня добавилась праблємка, котру вже ліквідовував ще влітку. Почала пропадати тяга. Ну як, вона то їхала, але тупо, ніби хтось парашут прив'язував ззаді періодично. А бувало, що роздуплялась і не тупила. За вихідні вхарився так їздити, як черепаха і сьодні зняв клапан N75. Зняв, розібрав, промив, прочистив, витер. Огляд показав, що він не засраний і мембранка ціла без пошкоджень. Причиною глюків була - негерметичність, що спричинювала підсос повітря (якось так). Це було на стику білої шляпки і корпуса, там де ті частини стягує завальцоване алюмінюєва кільце. Получається, що минулого разу то алюмінюєве кільце погано стиснули, та й стиснути нормально практично неможливо через дефоомацію і неідеальність поверхні кільця. Цього разу зробив толковіше. ))) Промазав стики білої шляпки і корпуса епоксідним клеєм, одів алюмінюєва кільце, затиснув і вжууууух все запрацювало. Інформативно: так, можна було б поміняти, тобто купити новий, але ціна від 1300грн., дешевше не знаходив. п/с/ каталожний номер клапана 1J0 906 627 A
Тих клапанів на алі як гівна))) Ставили вже люди, працюють без проблем 1J0 906 627 A с бесплатной доставкой на AliExpress.com
Ну то пздц, потратив час. Спочатку норм, а зара знову те саме. Час від часу "прориває" тяга, але то не їзда. Тре новий клапан. (((( Я ще ніколи там не замовляв. То довго чекати? Чи вартує ставити б/ушний?
Треба було спитати! PIERBURG - он же оріджинал приблизно 865грн. 550 з доставкою самий дешевий, якщо працює добре, то можна брати, економія все ж таки є!!!
в тебе є???? пліз, ціну в ПП і 99,9% що буду брати... бо то ну його нах так їздити, сьогодні від ранку на колесах і таке відчуття, що періодично РАКЄТА-СПАРКО-РЕЖИМ то вмикається, то відмикається.