Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Що вчора, що сьогодні - нижній патрубок радіатора не прогрівається.
    Щодо показів на приборці t° ОР, то все норм. Недогріву чи перегріву не спостерігалось.
    IMG_20181026_081229.jpg
     
    Останнє редагування: 26 жов 2018
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ні!!!
    Термостат на блоці, за генератором.
    upload_2018-10-26_9-8-2.png
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якщо нижній патрубок не прогрітий значить система охолодження працює по малому колу бо так їй добре, або термостат підклинив. І взагалі, я думаю, що ти даром кіпішуєш! Ну не гріються вони!!! Я якщо спокійно їду, то сихова до личаківської ледве встигаю прогрітись до 90С!
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Та шось кіпішується, бо думаю поки нема морозів тре все підшаманити і бути готовим зустріти холода.
    Кароч, Олег, сьодні до тебе заїду за антифризом і ше попитаю, як по вагкому читати параметри і які, по правильній роботі сист.ох.
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Є такий народний метод! Раз-два і все готово:)))
    [​IMG]

    Жартую звичайно! Але собі на зимовий період ставлю:)
     
    • Смішно Смішно x 2
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    та то як буде -20 і нижче))))
    Глянь одразу за термостатом, чи є? Ось він-код WVWZZZ3BZ2E051623
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Маю!
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дизель не нагнітай. Все робе як повинно. То ж Дізель! Не гріється він.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже друзі, поміняв я теплообмінник все-таки.
    І ввввжжжжжуууХХХ всьо запрацювало.
    Тепер не те, що тепло.... тепер просто збс, як ауєнненько гарячим дує.
    Пізніше напишу шо і як, але наперід зазначу, що робив сам, від вівторка і до сьогодні (ПТ), робота не з легких, але результатом більш, ніж задоволений.
    Велике дякую @RaZoR за з/ч і концентрат і вашчє, за то що не відмовляє ;) ))))
     
    • Подобається Подобається x 5
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нині вже поставив на укр.облік, хоча розмитнились ще 11.01.2019р.
    Все пройшов сам, катавасій всяких було, по різних машинах. Але, то таке, то вже історія)))
    П/с/ зато знаю механізм вирішення питань, типу якщо приміром:
    - в митній декларації, хетчбека зазначають універсалом;
    - трьохдверну машину в сертифікації зазначають п'ятидверною;
    - коли машина 1999 року випуску, модельний рік той самий, а видає що зібрана вона в грудні 1998;
    - коли машина (реально бронзового кольору), по всіх доках йде, як жовта а по канцовє виявляється бежева і кажуть перерозмитнюйся (фейспалм)
    - і такого багато всякого різного ;)

    Трохи фоток сьогоднішніх)
    IMG_20190124_180053.jpg
    IMG_20190124_190301.jpg
    IMG_20190124_190338.jpg
     
    • Красунчик! Красунчик! x 4
    • Подобається Подобається x 2
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Вітаю!
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Цього тижня, як на зло вискочило 2 проблеми по машині.

    Перша проблема - при повороті ключа замка запалення засвітився жовтий індикатор "масло" і це все супроводжувалось пищанням та написом "huile atelier" (французька мова). Фотки не робив, але виглядало ось так (фото з тирнету)
    666653es-960.jpg
    Звісно, що одразу вимкнув та й пішов візуально оглядати. І мене здивувало, бо рівень маслєца на щупі був в нормі, потьоків та мкасляних плям зовсім не було.
    Ну, окей! Знову повернув ключ, і нічого нема. Подумав, якийсь глюк. Проїхався в межах міста. Заглушив. При спробі знову запустити двигун - ап'ятьдвайцітьп'єть, знову все повторилось.
    Цікаво те, що при русі ніяких траблів і засвічувань про помилку не було.
    Про те, що щось не так з тиском масла - відпадало, бо при проблемі тиску масла засвічується червоним, а не жовтим.
    Згодом зробив діагностику шнурком і видало наступне:
    IMG_20190212_094940.jpg
    IMG_20190212_100954.jpg
    Отже, картина прояснилась. Не в нормі рівень масла по датчику, хоча фізично по факту все норм. Спочатку хибно подумав, що датчик накрився (ціна котрого +/-1500грн). А хибно тому, що той датчик знімає два показники: рівень та температуру... і як видно, що температуру показує, отже вірогідно, що перебитий провід відповідаючий за показник рівня.
    Також видно, що тиск масла в нормі.
    Так проїздив три дні, щоденно заглядав під капот і на щуп, за ті три дні та індикація з пищанням набридла.
    Але вчора, якраз їхав на роботу, "зриваю джек-пот" - відчуваю, що пропадають гальма, ну пздц ще того мені бракувало.
    Доїхав, поверхнево оглянув і виявив протікання гальмівної рідини з передньої правої магістралі - тріснув резиновий шланг.
    Фууухххх, з тим траблом хоть все зрозуміло і без містики)))
    Шланжик взяв в @RaZoR , котрому ДЯКУЮ за оперативність і на СТО замінив. Так от, коли на СТО міняли і машинка була на підйомнику, скористався моментом та оглянув проводку до датчика рівня і температури масла.
    Виявилось, що перебитий один з трьох проводків до того датчика.
    IMG_20190214_154112.jpg
    IMG_20190214_154120.jpg
    Перебитий дротик розрізав, зачистив, скрутив і заізолював.
    Вуаллллля все запрацювало, глюків на приборці не було.
    Таким чином за 30 хв. вирішив дві проблеми.
    По ціні все обійшлось трошки менше 300грн. (з/ч+робота)

    п/с/ ДЛЯ ДОВІДКИ:
    - датчик тиску і рівня масла знаходиться на дні піддону, судячи з досвіду інших - варто купувати або Hella, або оригінал. Всі решта замінники не оправдовують себе, тим паче ціна не низька.
    - при втраті гальмівної рідини приборка повинна була попередити, чого не відбулось. Почав перевіряти, що за нах, бо ж знаю як виглядає таке попередження по приборці, а виявилось, що коли міняли мені гальмівну рідину і перебирали задній суппорт то скинули фішку з датчика рівня гальмівної рідини і не оділи на місце.... гівнярі блд.
    - пробіг 272тис.км
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ворашня хохма :crazy:
    Кароч, після усунення недоліків-поломок про які писав вище, поїхав собі в гараж, щоб поскидати з пам'яті ЕБУ можливі помилки, заодно подивитись всякі показники по машині.
    Зробив діагностику, почистив помилки, поперевіряв все інше. І крв блд в ході того всього вискакує ось така хрень:
    IMG_20190214_181141.jpg
    як тільки не ізвращався, і клєму з АКБ знімав і кілька разів перепровіряв все і всі системи, а ці іконки світять і їм хоть би шо :)))
    Комп'ютер видає помилку 01486, що мол я запустив якусь перевірку.
    IMG_20190214_181149.jpg

    Виходить, як в тій приказці: "не мала баба клопоту..... підключила ваг-ком" ))))
    Та помилка ні не стирається, та діагностика ні не завершується і не перезавантажується, вапшє ніфіга неможливо зробити.
    Але вихід все ж таки найшовся, він детально описаний тут .
    А по факту, натиснув на педальма гальма, вивернув кермо вправо почав рушати вперід і вуаля все потухло. Далі, ще разок прогнав ваг-комом і результат - все чікі-пікі.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Пригадав, що збирався зробити звіт по заміні радіатора пічки.
    Не буде звіту, бо з часом важко відновити всі деталі та нюанси по тій роботі.
    Робота дійсно гєморна, тому не дивно що її вартість від 100-150$ і це при умові, що сам радіатор коштує +/- 500грн.
    Дякую клубчанам, котрі наштовхнули на те щоб самому робити і не довірити СТОшкам.
    Один із аргументів, чому самому робити, я би сказав - тому що є місця, особливо пластик коли відкручуєш треба оберожно з чуттям, щоби не тріснуло, щоби все тобі попідключали, щоби чогось не пошкодили.... якось так))))))
    Але закину трохи фоток.
    IMG_20181030_164347.jpg IMG_20181030_190347.jpg IMG_20181030_190419.jpg IMG_20181030_190503.jpg
    IMG_20181031_203006.jpg IMG_20181031_225503.jpg IMG_20181031_225559.jpg
    Зробив сам, зібрав сам і знаю, що всьо в нормі і нічого не пропустив. Тому, якщо когось спіткає таке, рекомендую озброєтись інфою (роздруківками), перечитати чи переглянути матеріали, щодо такої роботи, набратись ТЕРПІННЯ і сміливості і робити САМОМУ.
    Згодом болгаркою розрізав того радіатора, він не був в жахливому стані, проте стінки трубок мали відкладення, що зумовило погану прохідність рідини.
    IMG_20181102_135728.jpg

    Хладоген з кондиціонера спускав там заправляють/обслуговують кондюки, в мому випадку на вул.Луганській під мостом. Вони мені викачали, спорожнили систему і поки я робив, всі ті дні хладоген зберігався у них.
    Коли все зробив, поїхав до них і заправив на повну, і пофіг що то було перед зимою самою. Стараюсь підтримувати машинку в повній бойовій готовності.
    IMG_20181102_150238.jpg

    п/с/ на той час пробіг складав 264800км 02.11.2018р.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якось протягом минулого тижня добавилась праблємка, котру вже ліквідовував ще влітку.
    Почала пропадати тяга. Ну як, вона то їхала, але тупо, ніби хтось парашут прив'язував ззаді періодично. А бувало, що роздуплялась і не тупила.
    За вихідні вхарився так їздити, як черепаха і сьодні зняв клапан N75.
    Зняв, розібрав, промив, прочистив, витер. Огляд показав, що він не засраний і мембранка ціла без пошкоджень.
    Причиною глюків була - негерметичність, що спричинювала підсос повітря (якось так). Це було на стику білої шляпки і корпуса, там де ті частини стягує завальцоване алюмінюєва кільце. Получається, що минулого разу то алюмінюєве кільце погано стиснули, та й стиснути нормально практично неможливо через дефоомацію і неідеальність поверхні кільця.
    Цього разу зробив толковіше. )))
    Промазав стики білої шляпки і корпуса епоксідним клеєм, одів алюмінюєва кільце, затиснув і вжууууух все запрацювало.
    IMG_20190218_132639.jpg
    IMG_20190218_132645.jpg
    Інформативно: так, можна було б поміняти, тобто купити новий, але ціна від 1300грн., дешевше не знаходив.

    п/с/ каталожний номер клапана 1J0 906 627 A
     
    Останнє редагування: 18 лют 2019
    • Подобається Подобається x 2
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ну то пздц, потратив час. Спочатку норм, а зара знову те саме.
    Час від часу "прориває" тяга, але то не їзда. Тре новий клапан. ((((
    Я ще ніколи там не замовляв. То довго чекати?
    Чи вартує ставити б/ушний?
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Вартує ставити будь-який саправний. З алі буде йти 3-4 тижні.
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Треба було спитати!
    PIERBURG - он же оріджинал приблизно 865грн.
    550 з доставкою самий дешевий, якщо працює добре, то можна брати, економія все ж таки є!!!
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в тебе є???? пліз, ціну в ПП і 99,9% що буду брати... бо то ну його нах так їздити, сьогодні від ранку на колесах і таке відчуття, що періодично РАКЄТА-СПАРКО-РЕЖИМ то вмикається, то відмикається.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)