Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Можливо, як варіант. Бо витратив два ремкомплект і вони були різні по якості резини. Один - ну дуже м'який, ніби не резина, а як шкірка з мошонки колібрі; другий - значно жорсткіша резина.
    І помітив, що пильники направляючих в обох комплектах різні, нажаль фото не зробив. Спробую пояснити відмінність: в одному пильники направляючих коротші і лише типу гофра, в іншому така сама гофра але довші за рахунок того, що помімо гофри є закінчення у вигляді грубих кілець з обох сторін.
    Тому припускаю, що @Kinder 'у поставили саме такий ремкомплект з короткими гофрочками (пильники направляючих) і без тих закінчень у вигляді товстих кілець. Тому і тарабанить.
    Бльоооо, а я на смаку ставив, та шо в комплекті була. Вік живи - вік вчися.
    В мене покоцане "дзеркало" в супорті, дякуючи майстерності та вправності володіння викрутками та іншими підручними засобами майстра
    Мельком в неті почитав, що мол суть така: ".... не спішіть витрачати кошти на ремонти, чи покупки нового... відправте нам свій старий супорт, і одразу отримайте взамін вже відреставрований готовий супорт ..."
    Якось такт, тому це не реставрація свого, а обмін на вже відреставрований з доплатою, котрий готовий до встановлення.
    Ну по цьому питанню ще не визначився, але не факт, що знятий суппорт буде валятись в коробці в гаражі та успішно забудеться про його існування.

    Для справки закину ось такий скрін
    IMG_20190720_121156.jpg
    Знаходяться у Львові. І діапазон ціни цікаво подано, від 500 - щоб заманити, а по факту як варіант можливо 1950грн.
    І ти тогди нікуди не дінешся, а змушений будеш платити. Х.з., але з таким успіхом краще взяти новий із замінників. Вважаю, що нічим воно особо не гірше.
    Але, то таке... в кожного своя істина.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Маєш витримку, або ж психічно врівноважений))))
    Я, на заміні другого ремкомплекту, хотів швирнути зі всієї дурі та на витягнуту руку в район задньої шиби..... тим суппортом разом з тими лещатами)))
     
    • Смішно Смішно x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там насрать на то дзеркало. Головне щоб була ціла посадка під сальник і сам поршень. Реально.
    Ти думаєш його хтось якось відновлює? Ти собі можеш просто уявити цей процес технологічно?
    Міняють ремкомплект, фарбують і вйо по ціні нового тіки ше старий віддай. Бізнес бомба))

    Поки я не почав їх вимочувати в тормозусі і ставити на томрозусі то 2 чи 3 раза виривало ті сальники на змазці...
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки стільки років шоферуєте а не можете реально оцінити що робити.... нові з/ч чи оригінали чи замінники в Україні до сраки... В Україні є три оптових поставщика нових з/ч. Через них ідуть поставки у тисячі дрібних магазинчиків...Оптовики купляють найдешевше що рівносильно найгірше.... тому треба реально оцінювати що ставити тільки нове бо інакше не можна що можна ставити з шротів... Відносно супортів...конвеєрні супорта бігають сотні тисяч кілометрів...як тільки там щось поміняли - починається мінінгіт...Якщо конвеєрний потік то ставити з шроту другий конвеєрний- ціна 500-700 грн і все . Пхати в супорта ті гумки що не витримують ні рідини ні тиску то собі на шкоду...а реставрувати то просто дурість бо реставратори точно не мають технологічних тех карт WV а без дотримання тех умов це найобка
     
  5. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Шег правий . головне щоб не було раковин де поссадка манжети в циліндрі а от поршень повинен бути дзеркальний..
    В мене підклинював циліндр на б3 коли ставив тільки на тормозуху.. Потім манжет ставив на сухо в канавку і змазував цилінд і поршень..
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Чуєте, та я поміняв на новий суппорт і х.й. з нею з тою реставрацією чи мозгодрочкою з ремкомплектами.
    Хоча, якщо хто такий самий впертий, як я то можете пробувати. ))))
     
  7. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Неправі. Практично в кожному домислі.
    Товари є і є якісні. Тільки більшість людей шукають де дешевше і беруть лівак. Жодного разу не продав оригінальний сакс на таку ж машину як в мене "бо дорого", а я мудак і їх дурю. Йшли люди на базар, на автопро чи ше кудись, а потім "я ж взяв сакс, всі нові запчастини гівно". Та не гівно вони, люди скупі. Чомусь я на б5 як поставив людське то воно і їздить досих пір. Це саме стосується рейки. Доки не відреставрував, не почставив новий насос і бачок, доти воно не працювало. І не треба бути "економістом" там де то не пройде.

    Знаю про кого йде мова. Там політика інша. Ти даєш супорт, вони його вскривають, дзвонять тобі. Кажуть там є то і то, робити чи ні? даєш відповідь. Якшо їм цікаво, вони можуть той супорт в тебе викупити, відреставруватиі продавати.
    Товаришу на камрі, мав виробітку де направляючі, тарабанило. 4 дні робили, зробили, жесь 2 місяці все ок.
     
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    На шротах купляють ті, які мають багато вільного часу, гараж і гроші.
    На Б5 ричаги вилітали, ставив, пробував. Поставив мейле хд, забув за них.
    те саме з наконечниками.
    Зараз ставлю все по-пожливості нове. Ходова найкраще, пластмаски і так далі - простіше.
    І махав я ті шроти
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ричаги на Б5 купляв в тебе )))) і шо? Я задоволений. Хоча брав якісь китайські, ті що на 2 тисячі дорожчі від самих дешевших. ))))
    За рік їзди, в основному місто, пробіг +/-25 тис.км. і поміняв один нижній прямий (на котрий аморт опирається), другий - верхній задній. Всьоооооо!
    Третій ричаг, що йшов під заміну (тоже нижній прямий) то або був ще оригінал, або хтось до мене міняв, але то було ще в Європі.
    Правильно десь в якійсь темі ще давніше @Shaggy писав, що купити один раз нові навіть китай-прому і не грішно буде їх міняти комплектом раз в рік, бо ціна найдешевшого комплекту 100-120$... Чи не так?
    Кста @Exoto , кинь в лІчЬку свій номер телефону, бо я десь проооооцейсаме. А протягом року не раз було таке, що тре якісь з/ч на "вже".
     
  10. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    ну бачиш. я теж почав останнім часом схилятись до такого варіанту, бо ціна норм комплекту дуже негуманна. Але, віддав пассат, перед тим поставив мейлі хд. Так він і їздить.
    ну, раз на 25 тис, то всетаки трохи мало. при моїх пробігах, раз в півроку новий комплект..
    та чого, я тут викладу 063 588 35 76.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    не уважно читаєш... Ще раз повторюсь . Є з/ч які треба тільки нові є які тільки конвеєрні... тобто з шроту... принцип визначення досить простий ... все де щось крутиться стирається метал - нове все що є статичне - шротівське... Ричаги з шроту собі на шкоду бо в шарових виробляється метал плюс пласмаса...водяну помпу теж ніхто не додумається брати на шроті а піввісь ніхто не буде купляти нову...
    А відносно з/ч ти не знаєш що продаєш... бачиш тільки етикетку... я багато раз бачив замінники якісніші ніж так званий оригінал... Це як продавець горілки в магазині .... на пляшці етикетка бренду і написано що все найкраще а в середині розведений спірт... І це все не залежить від ціни... більше того масовим є явище коли замінники продають як оригінал... і тут як повезе можеш попасти на якісне а можеш і на гівно.... Останній мій випадок - на шкоді полетів актуатор турбіни... казав власнику бери на шроті... Пішов в магазині купив нову бренд Гарріет... на вигляд все добре.... через 15 хв роботи тріскає вакуумна мембрана - актуатор в сміття. продавець погодився що сміття вернув гроші а хто буде платити за повторну заміну.... поставили з шроту більше не приїжджає
     
  12. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Тут не тема про зч. Але, дивно, що Ви і далі вірите, що ВАГ чи інші виробники самі роблять важелі, зчеплення чи інші запчастини. Навіть масло ВАГ сам не робить.
    Стосовно актуатора, я не знаю, що він купив. Особисто я не продавав ще актуаторів окремо від турбіни.
    Зрештою, я не буду сперечатись. Мабуть багато людей ідіоти, що купують лемф, хеллу чи сакс.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я не те що не вірю я точно знаю що ВАГ має більше 200 000 поставщиків- але ще знаю що є вхідний і вихідний ВАГівський контроль тому неякісної продукції на конвейр поступає мізер і вона точно відповідає ВАгівським техумовам- а це те саме що робив би ВАГ
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    На минулому тижні з сім'єю вирішили поїхати в Закарпаття трохи відпочити поплюхкатися в термальних водах.
    Поїхали.
    Під час поїздки помітив, що коли набираєш швидкість понад 110км/год то відбувається ніби тупняк і машину більше розігнати важко. Допомагало - зупинитись, заглушити, знову завести і в путь, але без агресивного набору швидкості. Тільки так можна було їхати. Бо, як десь різко тиснув на педальку газу, то вона починала тупити.
    Всі симптоми були схожі на те, що вимахується вакуумний клапан турбіни - no75.
    Але ж його міняв троха більше ніж півроку тому, при чому ставив новий. Ось це мене зовсім не тішило.
    До місця відпочинку доїхав, особливого дискомфорту не було, хіба морально усвідомлював, що щось не те.
    Далі, провівши кілька днів у Велятино, вирішив пошукати той клапан.
    Тим паче, мав із собою ноут та шнурок, провів діагностику і підтвердилась помилка по даному клапану.
    Знайшов, 28км від того місця де я був, одразу за м.Тячів (с.Бедевля) там є шрот. Як би кому тре було, ось номер телефону (0970348064Крістіан, людина порядна)
    500грн і клапан був в мене, дочекався вечора і вирішив міняти, бо спека вдень несамовита.
    І тут при заміні виявляється, що роз'єм не підходить - неприємність, але більше здивування для мене було і ПРИЄМНИМ - те що й мому клапану ніц не бракує.
    IMG_20190824_211007.jpg Вся проблема була не в клапані, а в патрубку тоненькому, котрий йде від турбіни на сам клапан.
    IMG_20190901_142033.jpg І в тому місці де патрубок стикається з клапаном, він був розслоїним.
    IMG_20190824_210856.jpg
    І от не можу пригадати, чи тоді коли міняв клапан на новий, вроді би і купляв патрубки нові, але певно не якісні попались. Або ж не поміняв.
    Менше з тим, проблему вирішив, канцелярським ножиком відрізав той кусочок (1-2см) патрубка і вся прАблЄма )))))
    Машинка далі почала літати, як ракєта )))
    Постало питання, що робити з тим купленим клапаном на шроті. В нього іншої форми роз'єм, та й шкода бо 500грн. все ж таки.
    Наступного дня подзвонив тому Крістіану і він без проблем взяв назад той клапан і повернув гроші. От тут вважаю, навіть дуже порядно з його сторони.
    Такий собі хеппі ЕНД!)))
    За той тиждень з дому на відпочинок - під час відпочинку - до дому = намотав 960км, при цьому розхід палива склав 8,6л/100км.
    Бо то і перевали, і місцеві дороги Закарпаття.
    IMG_20190827_174311.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Після повернення з відпочинку, наступного дня метнувся в Київ по роботі.
    Знову ж таки на виїзді з дому скинув всі показники приборки по розходу і т.п. на ноль, та й в ніч вирушив до столиці.
    Їхав сам, нікого не хотів брати, навіть по блаблакару.
    Десь ще у Львівській області зафукав до повного баку солярки на БРСМ, влізло ще 52л.
    І що цікаво, що стрілка показу палива в баці почала відхилятись лише на Житомирській кільцевій. Я вже думав, що заглючила )))))), але ні.
    В Києві відвідав 2 точки (ГСЦ МВС та Укрспецвидав) всюди машиною, бо не маю звички лишати її десь і пересідати на громадський транспорт.
    За всю поїздку протягом однієї доби (туди-там-назад) намотав 1160км і розхід мене порадував.
    На той кілометраж витрата склала 6,9л/100км.
    Щоправда, як туди так і назад їхав виключно на круїзі. Собі розувся без тапочок і лише кнопками (відео) набирав швидкість, фіксував її і скидував за потреби. Лише по місту та частково Львівська обл. - їхав без круїзу.



    Зліва на приборці світиться індикатор, що увімкненою круїз-контроль.
    Дуже класна опція "круїз", особливо на дальні поїздки.
    Повного баку хватило на всю поїздку. Але при поверненні перед Львовом залив 10л, бо комп. показував залишок на 60км. Залив бо не хотів ризикувати. Та й той кілометраж не лише по трасі, а й заїжджав в Рівне (вдень) і в Броди (вночі і вдень).
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що цікаво старі дізеля"трактора" мали меньший розхід і без круїза. вроді би цифрове управління вприском мало б дати кращий результат але аналогові системи все одно економніші
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  17. Intoksis

    Intoksis Початківець

    Авто:
    VW
    Вiтаю , гарне авто!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)